Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LordyDaVidra

    csendes tag

    (eddig) utolsó Sapphire kártyámnál mondjuk komolyan csalódtam mind a minőségében, mind a supportjukban. Úgy 8 hónapos korában az RX 470 elkezdett szédületesen melegedni (nyilván a hőmérsékletfüggő órajelkapuzás működött, tehát nem sült meg, de -20% teljesítmény, üvöltő ventik). Hetekig leveleztem velük, hogy "Indiai Joe" szerint mi lehet a gond, az ő javaslata az volt, hogy küldjem be a külföldi szervizükbe, ott majd 30 napig nézik és visszaküldik az én költségemre, csekély díjat felszámítva, mert rabolom az idejüket (mert szerinte ez a viselkedés a kártyától normális, teljesítményre nem vállalnak garanciát).
    Végül úgy voltam vele, hogy ha ilyen a support akkor a gari is ennyit fog érni, újrapasztáztam, vagy rosszul feküdt fel a gyári hűtés, vagy csak ilyen silány volt a paszta minősége, de konkrétan egyben lejött, mint valami bekövült rágó, az új pasztával meg csodák csodájára "meggyógyult a beteg".

Új hozzászólás Aktív témák