- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Holnap mutatkozik be a HMD Pulse Pro
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
ma Három és fél éve is készült friss Nokia 225 4G-s upgrade-del, az idei verzió viszont visszahozza az eredeti formatervet is.
-
Magyar feliratozással jön a Senua's Saga: Hellblade II
gp A folytatást azok is élvezhetik majd, akiknek az angol szövegek megértése nem egyszerű.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lali-213
senior tag
Sziasztok!
Történt 2015.05.28-án, hogy egy csúcskategóriás Dell laptopot találtam az edigital honlapján. Ezt szépen meg is rendeltem, amiről visszaigazolást is kaptam. Bruttó 134.900 Ft-os árat kaptam meg az e-mailben is, ahogy a weboldalon fel volt tüntetve. Másnap egy levél érkezett az ügyfélszolgálattól, hogy az árat hibásan tüntették fel, amit 314.900 Ft-ra módosítottak, de a kellemetlenség miatt 15.000 Ft kedvezményt adnak a gépre, ha még mindig szeretném megvenni. Az ÁSZF-ben a következő részre hivatkoztak:
3.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. A weboldalon megjelentetett termékképek helyenként csak illusztrációk, azok a valóságtól eltérhetnek.
Majd 05.31-én egy újabb visszaigazolást kaptam (szintén bruttó 134.900 Ft-ról), amiben ismételten megerősítették a rendelést. Elolvasva az ÁSZF-et a következőt találtam benne:
5.4. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
A választ, amit tőlem a cég kapott azt írtam, hogy árgaranciát vállalnak a termékekre, mely alapján minden esetben, ha az ár változna az alacsonyabb árat kell fizetni. Ez abban az esetben is működik, ha drágulna az áru.
Szerintetek jogos a követelésem, hogy 134.900 Ft-ért szállítsák le nekem a terméket vagy a cégnek van igaza?