Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lali-213

    senior tag

    Sziasztok!

    Történt 2015.05.28-án, hogy egy csúcskategóriás Dell laptopot találtam az edigital honlapján. Ezt szépen meg is rendeltem, amiről visszaigazolást is kaptam. Bruttó 134.900 Ft-os árat kaptam meg az e-mailben is, ahogy a weboldalon fel volt tüntetve. Másnap egy levél érkezett az ügyfélszolgálattól, hogy az árat hibásan tüntették fel, amit 314.900 Ft-ra módosítottak, de a kellemetlenség miatt 15.000 Ft kedvezményt adnak a gépre, ha még mindig szeretném megvenni. Az ÁSZF-ben a következő részre hivatkoztak:

    3.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. A weboldalon megjelentetett termékképek helyenként csak illusztrációk, azok a valóságtól eltérhetnek.

    Majd 05.31-én egy újabb visszaigazolást kaptam (szintén bruttó 134.900 Ft-ról), amiben ismételten megerősítették a rendelést. Elolvasva az ÁSZF-et a következőt találtam benne:

    5.4. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

    A választ, amit tőlem a cég kapott azt írtam, hogy árgaranciát vállalnak a termékekre, mely alapján minden esetben, ha az ár változna az alacsonyabb árat kell fizetni. Ez abban az esetben is működik, ha drágulna az áru.
    Szerintetek jogos a követelésem, hogy 134.900 Ft-ért szállítsák le nekem a terméket vagy a cégnek van igaza?

Új hozzászólás Aktív témák