Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
-NoVa-
addikt
Elképzeltem magam, ahogy a gyerekekkel szertartásosan megjáratjuk a vinyl record washeren a Süsüt, és feltesszük a Technics SL-1200-ra.
Mennyire jellemző volt ez a gyerekkorunkban, legalább annyira szólt az eszközről a dolog, mint a tartalomról, most meg az eszköz kb eltűnt, csak a tartalom maradt. Tetszőleges képernyőn kiválasztja Google Play Musicból a mesét, megy. Eszközön, vagy JBL-Go-n, vagy a HK-n, vagy a nappaliban a szekrényre rakott ilyenen:
Rutinos hifisek ezután keresztet vetnek és köpnek jobbra.
Aztán belegondolnak, hogy a másik opció, hogy végignézik, ahogy a fiam odasétál egy filccel, vagy csak az ujjaival, és az érdekesebb membránt nekiáll nyomkodni az Elac-on. Esetleg csak meglökik a parkettán kergetőzés közben. Ha nem is borul, elég, ha "csúszik" a tüskéken. Inkább elviselem, hogy nem hozza ki a lúdbőrözést minden egyes Gryllus Vilmos szám akárhányadik alkalommal. Illetve fejlődnek a gyerekek, most épp Magashegyi Underground megy. Ha nem a hangfalból, akkor a lányomból szól ájulásig.
[ Szerkesztve ]
-
-NoVa-
addikt
-
-NoVa-
addikt
Negnézendő filmlisták első legfontosabb helyére mindenki beteheti "A Bűnös" című Dán filmet. Jó.
-
-NoVa-
addikt
TVfüggő, meg általában lefelé nyomja a hangot, és onnan hogyan mi verődik hová, környezetfüggő. Falikonzollal magasabra téve pl rengeteget lehet ezeken rontani, úgyhogy csodálom is, mennyien rakják falra.
Az újakban az egész képernyőt membránként használó cuccok is viccesek, de nem lepődnék meg, ha kiderülne, hogy 3-4 év után szétrezonál az LCDpanel.
-
-NoVa-
addikt
válasz eattila #10039 üzenetére
Nem tudom, jártál-e már lőtéren, de pont ez a része még így is nagyon visszafogott.
<<Fegyverhangerő témában a Walking Deaf kiváló tananyag>> -
-NoVa-
addikt
válasz FőDudu #10045 üzenetére
Asszonyéknál USB-C dokkoló van, de van rajta klasszik USB3 converter dugó a végén, ha netán valami nem C-s dugós Delles ül le az asztalhoz. És mielőtt asszony elkezdett ott dolgozni, mindenki rinyált, hogy de szar ez a dokkoló, hogy külön töltőt kell kérni, és a kettőt együtt bedugni a gépbe. Asszony meg csak lehúzta a csatlakozó végéről az adatptert. Pislogtak.
-
-NoVa-
addikt
Kisgyerekes életmód mellett nappal, amikor látni a lapokat, akkor mesekönyvet lehet hangosan olvasni. Igaz, abból bármennyit, örömmel, és jár érte egy kupac csillogó szem meg fejlődő képzelőerő bőven.
A TV-n talán pár mesefilmet néztünk idén, meg pár naponta játszunk a gyerekekkel <<Ghost Of a Tale>>-t, amúgy csak porfogó. Most épp egy csempészhálózatot nyomoztunk ki a várban, aminek a feje úgy néz ki, egy szakácsnő, szóval simán lehet, hogy valami titkos gourman szektát buktattam le, legközelebb kiderül.
-
-NoVa-
addikt
válasz FőDudu #10088 üzenetére
Pedig az. Akkuról tölteni az akkus cuccaidat, miközben a fő fogyasztók kb a hűtés meg a fűtés, amikre kevés a pufferakkus bármi. A Tesla még persze reklámozza a faliakkut, mert amit a kocsiból kivesznek 60%-osan, az még 20%-os koráig ellát pár ledet meg villanyborotvát, mielőtt veszélyes hulladékként végzi.
-
-NoVa-
addikt
-
-NoVa-
addikt
válasz FőDudu #10155 üzenetére
Méret, fogyasztás, tömeg, hangerő, szívóerő, aztán ezekkel lehet variálni. Az 1600W-os az nagy és nehéz lesz, meg hangos. Az utolsó paraméter meg gyártófüggő. A mostani 700-asnál ki kell nyitni a csövön a légáteresztő nyílást résnyire, hogy el tudjam tolni a parkettán a fejét, különben teljesen rászívja magát, és letapad.
Attól függetlenül én úgy vagyok vele, hogy ha elromlik a régi, akkor olyat veszek, ami a legkevesebb mindenből megoldja a szükséges elegendőt, még akkor is, ha netán egy kicsit drágább, mint a pazarlóbb változat.
-
-NoVa-
addikt
Az egyetlen dolog, amit tetős napelemmel hajtanék, az valamiféle automatizált szellőztető megoldás. Légszűrőn áthúzott levegőt hidegben fűtőszálakkal rásegítve tolja csak be, melegben meg simán.
Csak épp ez fölösleges, mert hidegben a kéményen át kiáramló levegő behúzza a friss levegőt, a radiátorok meg megcsinálják a melegítését is. Majd ha zárt rendszerű kazánunk lesz, akkor meg a légkondi veszi át ennek a szerepét a páratartalombeállítás mellett.
-
-NoVa-
addikt
-
-NoVa-
addikt
Esemény volt ma, Clio kontra Volvo. Nem az én Volvom, egy elbambult Svájci rendszámú, kézben tartva telefonáló gazdasági migráns satuzott a Vácin a belső sávban, asszony meg nem tudott időben megállni. A Volvon lett némi karc, a Clion meg kicsit több. Mivel semmi tanú, feleség ment bele, a 112-es callcenteres is azt mondta, hogy nincs értelme rendőrt hívni, csak az eljárás díját is ráverik. Maradt a betétlap.
Mindkét fényszóróház törött, motorháztető hajlott, hűtő hátranyomódott és a tartókonzol hajlott, hűtővíz? (Zöld takony) eresztett, a bal első rész annyit hátrafeszült, hogy beleér az ajtóba nyitásnál a burkolat pereme. Csomó műanyag darabokban, és a hangja sem biztató. Begurultam vele a melóhelyre párszáz méterre, ott parkol most amíg valami szakértőbb nem mond okosat.
-
-NoVa-
addikt
Megkérdeztem a Renaultnál a szerelőket, egyelőre fejvakarva 3-400 környékére becsülték a ráköltendőt, felsorolva a cserélendő dolgokat. Ennél már felmerül a kérdés, hogy roncsként ér-e többet, vagy autóként talpraállítva.
-
-NoVa-
addikt
A neheze, hogy eleve azon gondolkoztam, hogy 16 éves az autó, a jobb hátsó lámpához vezető kábelkorbáccsal évek óta szopok, hogy néha áthúz, és indexre ködlámpázik meg tolatólámpára kattog az indexvisszajelző. A tavalyi lefolyóbeázós nyűgje miatt ha még nem is nevezném vízkárosnak, de nem bíztam benne túlzottan. A légkondi a legforróbb napokon átbillen fűtésre, azzal senki sem tudott semmi kezdeni. Meg persze ablaktörlőlapát, olaj, vezérműcsereérett lassan, szóval lehetett volna bele önteni 6 számjegyű összeget tegnap délelőtt is akár, nem kellett estig várni vele. Persze a kötelező biztosítást is egy hónapja fizettem be.
Hajlok az elengedésre, aztán még számolgatunk. Évjárat/felszereltség/automata váltó szintjén most épp 750-850k-ért látok ugyanilyeneket hirdetve, meg kéne kérdezzek valami karambolosautó felvásárló szakértőt, mit ér a roncs.Most a biztosító kényelmes online bejelentőjéről lepattantam azzal, hogy összegszerű becsült kárt akarnak a másik autóra mondatni velem. Én ránézésre 200 ft-ot sem költenék olyan jellegű sérülésre, aztán lesz belőle bármi is, abból minden bármi 6 rétegben színre fújva.
-
-NoVa-
addikt
válasz blueboi69 #10306 üzenetére
Én a szerelőket kérdeztem, azok meg piaci árakkal számoltak, egy eleve olyan javításról, amit ott nem csinálnak meg, mert nem karosszériaüzem. Aztán ez egy pár fotó utáni nagyságrendi becslés, részemről +-50%-ot még inoghat az egész, de az első számok sem szépek kiindulási alapnak. Most kereshetek valami céget, aki egyben elintézi, hogy itt az autó, ne legyen itt, aztán vagy egy összeget a kezembe nyomnak, vagy én fizetek, és kapok a végén működő összerakottat. Azt hamar felejtsük el, hogy én bontóba megyek, meg darabonként összevásárolgatom a hiányzó sérült bármiket, úgyis a felét kifelejtem, a másik feléből meg valami inkompatibilis példányt sóznak rám, nem az én világom.
-
-NoVa-
addikt
válasz FőDudu #10335 üzenetére
Automata kell. Városban dugóban araszolni 2 ordító gyerekkel miért szivatnám feleséget kéziváltóssal?
Hasonlóan női okokból az sem hátrány, ha piros. A Volvoságból és a színből enged, ha 3 kopoltyús Quattroporteről van szó, de amennyit szívott ő is az alacsony orrával, simán rábeszélem egy CR-V-re is akár. -
-NoVa-
addikt
Majd kivárom a 4 éves kor felettet, aztán kiderül, de jelenleg ha 3 évesen éhes, fáradt, náthástaknyos, és AAANNYAAAÖLIBAAABAAA, akkor teljesen jogos. Aztán tudj mellette a vezetésre figyelni.
De gyerek nélkül is bármikor az automatára szavazok sűrű forgalomban, baromság a kéziváltófétis. Ugyanaz az egyeskettesötös minden lámpa után milliószor az legyen automatizálva, ha lehet.
-
-NoVa-
addikt
válasz FőDudu #10397 üzenetére
Asszem bonyolultabb rétegek már nem jönnek át egy összetett mondatból, leírom egyszerűen. Semmilyen körülmények között nem jó a kéziváltó, csak hülye keleteurópai mentalitással az terjedt itt el. 2 pedállal, kart nem piszkálva sokkal pihentetőbb az autó, 3 pedállal és a fakanállal bűvészkedve dugóban meg nem. A többi lényegtelen körítés, másnak átjött.
-
-NoVa-
addikt
PUBG time:
Most nem telefon, az emulátoros változat Surfacen, FPS módban, sokkal több profival összeengedve.
Nemrég bekerült egy napszakváltás az eredeti pályára, nagyon feldobta az egészet. Játék közben egyszercsak beesteledik, és 10 perc töksötét. Szinte csak hang alapján lehet tájékozódni, kivéve ha sikerül szerezni éjjellátó szemüveget. Most épp sikerült, élmény volt éjjel száguldozni buggyval, és vadászni. Az M14-Mini és silenced M416 páros most is bevált. -
-NoVa-
addikt
Enyémek hármashatárhegyi kirándulás után grillezett gomolyás olivabogyós ráksalátával meg tökmagolajos sütőtöklevessel töltve elégedetten lementek offlineba a hátsó ülésen. 7days jellegű tömény szénhidrátos vackokat nem eszik meg, a csokiból is csak a fekete Lindt meg a Zotter cuccok fogynak náluk, úgyhogy telerakom a pótkeréköblöt friss teriakis lazaccal, meg tintahalkarikákkal és rákchipssel, jó lesz.
-
-NoVa-
addikt
válasz Bujdy81 #10750 üzenetére
Nekem is csak ez kell, de mégsem veszek dízelt arra, hogy minden reggel 120-as tempóval elguruljak a 4 kilométes élhosszúságú munkahely-ovi-otthon háromszög szárain
Illetve az 1.4 16V szívóbenzines is tudott nagyon dinamikusan mozogni automatával, több papírja is van róla asszonynak. A 930 kilós össztömeg mondjuk jót tesz a 100 lóerő alá, de ez most már inkább bontóba fog mozogni, és a tyúkólnak használt Jazzt kéne valahogyan forgalomba helyezni. -
-NoVa-
addikt
válasz JonesC #10772 üzenetére
Az már egy komoly eredmény, volt az 600 közelében is. A sok szélkerék meg napizé meg hasonlók üzemkiesését ellensúlyozó szénerőművek már csak ilyenek, felhő meg este meg szélcsend az van. Csak ugye ott illik rettegni az atomtól, mert azzal nehéz megkerülni az Amerikai vagy Orosz komoly függőséget, marad a szívás a szénnel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest