Hirdetés
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- X200-as szériáját mutogatja a Vivo
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Jövő hónapban Xboxon is kipróbálható lesz a Fragpunk
gp A bejelentéssel együtt egy friss előzetest is kaptunk, amiben új hősök is láthatóak.
-
Akciófigyelő: Korai madár szállt az EarFun UBOOM X hangszóróra
ma Bevezetési kedvezménnyel kínálja az EarFun az IFA-n bemutatott új hordozható hangszóróját.
-
Disney + újra három hónapos promócióban.
lo Pár napja érkezett meg az Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd médialejátszóm, az Edifier R1600T III Sztereó...
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz qnadam #146862 üzenetére
Én bikáztam szomszéd Corolláját (1.8 HSD az is). Após valami kis lámpát bekapcsolva hagyott és leszívta a 12V-os akksit. Teljesen mellőzte a drámát, amint volt 12V feltámadt a rendszer, lefutott a HV teszt, zárta a kontaktorokat és indult a motor tölteni az akksikat. És az már ugye a HV akksiról indul. Ezt szerintem 3S FPV akksiról is lehetne bikázni.
-
zetor2000
senior tag
válasz qnadam #146879 üzenetére
Az USB PD elvi határa valahol 200W körül van most, de nem tudom, hogy a kábel elbír annyi áramot, mint ami kell a beindításhoz. Lehet, valami vastagabb mazzag is kellene.
Van azon asszem 19V is, akkor nem kell annyira vastag vezeték.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz qnadam #146882 üzenetére
Igen, amint zárta a kontaktort, akkor futhat a DC/DC és tölti a kis 12V-os akksit. Az gyakorlatilag addig kell, amíg a nagyfesz teszt lefut és a vezérlők engedélyezik a kontaktorok zárását. Onnan már nagy akksi táplál minden fogyasztót, aztán ha azon történetesen alacsony a SoC, akkor beröffenti a motort is.
Most a nyári utazás során teszteltem többször, hogy csak állunk leeresztett ablakkal és DRL-el (azt nem tudom lekapcsolni) és kábé "végtelenségig" fut a kocsi az ICE beindítása nélkül. Ha megy a klíma, akkor rövidebb idő, de meglepően sokáig akkor is. Azért írom, hogy meglepő, mert ugye ez nem PHEV, az akksi csak rövid szakaszok áthidalására van, nem 100 km feletti távokra, mint a modern PHEV-ek.
A másik dolog, amin még mindig jókat derülök, hogy milyen jól gyorsul 120 körül. Tudom, hogy nem szabad egy feltöltött V8-hoz hasonlítani vagy erős BEV-hez, de a papíron leírt 122 lóerőhöz képest valami bődületesen jól megindul. Régi 1,6-os szívók ott már totál lekonyultak.
-
zetor2000
senior tag
válasz qnadam #146902 üzenetére
Tegnap megnéztem egy Cadillac Escalade bemutatót a Dögvész garázs előadásában. Nekem most ez tetszik, sajnos Európában nem annyira forgalmazzák. De amit lehetett azt beépítették már 2016ban, amikor készült az a verda. 6.4, V8, terhelés függvényében hengerlekapcsolós, állítható futómű, 7 személy (kábé el is férnek), minden elektromos cucc benne, tetőből lehajló kijelző hátul...
Na, nem minthe fenyegetne a sansz, hogy vegyek egy ilyet, mert azért "kedv" az nincs.
[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz qnadam #146915 üzenetére
Amikor jöttünk "haza" a családdal Törökbálintra horvát(h)ból, akkor mindenki aludt (én nem ) és megküldtem a gépet. Emlékeztem rá, hogy kábé 150-ig még meg lehet úszni büntetéssel. Volt egy GLE63AMG lime green gépkocsi, ami lesöröprt mindenkit a belső sávből ahogy a Velencei-tó után 3 sáv van. Ott én is megküldtem a gépet, de az AMG persze eltűnt a horizonton. Egy fekete Mondeo próbált menni utána, de kábé 140 fölé nem akart gyorsulni. Amikor egy ideig mentem utána akkor nagy peckesen kiment a középsőbe, hogy utána bemenjen mögém és demonstratíve próbáljon tolni 1 méterről. Egy idő után feladta, aztán ahogy a Taxiban mondták bebőrzött a szeme...
Ezután kábé nyugodtan tudtam haladni "kábé 150-el" az Érdi emelkedőig. Ha ott nem mértek be, akkor jók vagyunk. Mert lehetőség lett volna rá
Az Érdi Emelkedő (nagy betűvel) egy furcsa élmény. Emlékszem, hogy apám Wartburg 353W Tourist gépkocsijával neki kellett futni és a végén kábé 60-al ment fel a gép. A totál pedesztrien 1.8 HSD úgy megy fel rajta, hogy utána eszmélek fel, hogy már túl is mentünk az emelkedőn. A Wartburggal mekkora grandiózus küzdelem volt, ezzel meg csak felmegy az ember és semmi dráma....
A felelősség részben a topiké, részben Bujdyé és részben az enyém: minden alkalommal, amikor az Érdi Emelkedő felé megyek, akkor lejátszódik fejben Bujdy felejthetetlen koreográfiája az MR2-vel. És minden alkalommal csak arra tudok gondolni, hogy mekkora csoda, hogy túlélte. Minden piszkálódás nélkül írom ezt, örülök, hogy nem lett személyi sérülés. Mindenki vigyázzon magára jól
-
Bujdy81
csendes tag
válasz qnadam #146924 üzenetére
Amióta eltörölték a 3% / 3 km/h "feltételezett hibát", azóta az óra szerinti 160 már necces!
Most már elvileg nem 154,5-re, hanem 150-re van állítva a traffipax.
Tegnap mi is 150-re állított tempomattal mentünk a gyerekekért. Nekünk ugyebár a legkisebb hatótávú Tesla van (Y RWD), szóval autópályán olyan 250 km-t megy 150-es tempóval és akkor még 6-8 %-kal érünk haza. Ez bele is volt kalkulálva, mert 120 km a nyaraló tőlünk.
Csak azt nem számoltam bele, hogy hazafelé kiderül, hogy kell plusz 40 km-t menni, mert asszony ott felejtette a táskáját.
Szóval akkor vitorláztunk szumma 50 km-t egy nagyobb lakóautó mögött 110-zel, meg utána csak 130-cal jöttünk, Siófoktól mertem visszatenni előbb a 140-et, majd a 150-et. 6%-kal így is hazaértünk.
-
npera
újonc
válasz qnadam #146990 üzenetére
Egy volt kollégám padlódeszkát vágott kézben fogva sikítóval. Végigqrta az alkarját, mert betapadt a korong mint Démon Hill és megugrott, és nagyon közel volt hozzá, hogy úgy rendesen hosszában vágja fel az ereit vele. Pár centivel mellé ment, így túlélte. Mivel egy erdőben lakik egyedül kábé fél órányira valami falutól, így az elvérzés reális veszély volt. Bekötötte magának és kacsaszalaggal rögzítette a kötést, aztán úgy vezetett el a kórházig...
-
Samott
addikt
válasz qnadam #147017 üzenetére
En imadom a grande puntot, de szerintem leginkabb a turbo motor miatt (finom, nyomatekos mar alulrol is es megse dizel), abbol nem nagyon van a fiatalabbakban. Es hat ezek inkabb 15+ mint 10 evesek. Yaris, Swift vonalon nezelodnek. Azzal szerintem nem nyulhat melle. Annyit meg hogy erdemes a felszereltseget figyelni, mert az alap nagyon mas a fiatokbol mint mondjuk egy Emotion. Gondolom a tobbi markanal is igy van.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
zetor2000
senior tag
válasz qnadam #147022 üzenetére
"a 10 éves limit szerintem hülyeség."
A Becsületesnepper szerint is állapotot veszel...A piacot nem ismerem, talán egy Skoda is jó lehet, talán 1.5 miska környékén van valami... Fóbia, Oktávó... fene se tudja.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
őstag
válasz qnadam #147036 üzenetére
Ma kitalálták, hogy vinnének tőlem pár cuccot kőccsön. Ember jött, pakolt, közben kiderült mit szeretne és szerintem mi hiányzik. Hozzádobtam még fél ládányi kütyüt és kábelt, így csak kétszer jöttek vissza pótlásért. Pedig mondtam, hogy be fognak szopolni
Értelmes videós arcok, csak régimódi dolgokkal nem voltak tisztában, mondja, hogy van itt egy kamera aminek a képét ki kell rakni hangulati elemnek kijelzőre és kellene AV-RCA átalakító. Na mondom scart? Nem, hanem AV. Jóvazekinekmi. Szerintem Svideó lesz, de hozd a kamerát, mert csomóból jacken jön ki mindenféle vacak, meg a kocsog Sony az USBféléjével, mire ideérsz arra összekapom és adok saját kamerát, azzal mehet a nihil, Tiedhez meg keresünk kábel, mert jackes lesz az. Nem, ez AV, oda van írva. Igen, 3.5es jack volt
Este persze megcsúszott minden, ment a matek, hogy TAXIval jönnének vissza de az nincs, Wygo valami nincs, kicsit pingvineztünk, hogy esetleg majdhónap, de mondtam kapnak fél óra gondolkodási időt, várjunk valami megoldásra. Sikerült. Ezért emlegettem a közös autós megoldásokra, hogy csak akkor nincs ott és akkor amikor kellene, de legalább relatív drága is ha használja az ember.
Ha rendesen kitalálják, akkor igazából elviszem a hátamon az egész produkciót, de nem biztos, hogy több lóvé van rá, ha meg ez volt a terv, akkor ez volt a terv. Legalább megint megfejthettem a világot, már kezdett hiányozni egy unalmas vasárnap délután, mikor csak sörözök és kész.
Este naplementére kimentünk a reptérre, ittam a söröm, nyomtam a gombom, lesz még jobb is csak ki kell pöcsölni. Most már úgy van, hogy kitaláljuk mit szeretnénk és kb. az van. Itt mire felszállt a vas arra odébb is ment a nap, már nem tudtam 15 méter hátrébb menni, hogy középen legyen a torony, de azért kiadja:
Őszig még sok expó bele fog menni ebbe, azt érzem.
-
zetor2000
senior tag
válasz qnadam #147033 üzenetére
Én most, hogy nem annyira melózom (szabadságon vagyok) pár Dögvészszervíz epizódot néztem meg, ott a V6 3L TDI van színpadon, de mivel ezek vannak a szervízben újraépítésen, szerintem ez nem annyira sikerült motor.
1.9 TDI volt kollega Seat Ibizájában, ment, mint a villám amikor ment, de aztán turbócső repedés, hengerfej hegesztés, pár alkatrész újravásárlása és a vételár ~2-3 szorosának a ráfordítása után elkerült. Aztán lett valami nagyobb, de kevésbé erős autó, aztán megint valami kotla, volt egy BMW, ami 2x lett hengerfejezve, aztán a vége egy szívó dízel Passat lett, valami 1.6os vagy mekkora motorral, ezelőtt ~15-18 évvel.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
őstag
válasz qnadam #147081 üzenetére
Azért csinálom ezt, mert ezzel találtak meg és van hozzá eszköz. Ha LED falat hoz a vállalkozó, abból nincs pénz sem de legalább sokat kavarunk és lehet bukni. Azon kívül, hogy ez peciális eset, mert LEDfal lett volna, csak az nem felelt meg a magas szintű igényeknek.
Ma újabb kihívások elé nézek, itt tippelgetek már 1 órája, hogy merjek-e ilyen véleményekkel rendelkező cégtől autót bérelni:
[ Szerkesztve ]
-
zetor2000
senior tag
válasz qnadam #147226 üzenetére
A napokban láttam egy használt auó tesztet, abban a Fiat Tipo-t tesztelték. Ott elmondta a teszter, hogy van a boltban #szarolasz matrica, és ő biz' felragasztaná rá, mert had higgye mindenki, hogy ez valóban az, és marad "olcsó", közben pedig nem is rossz. A verda a Golf-Asztra-Focus szentháromság kategória, de ezeknél olcsóbb, és ugyan a beltere igénytelenebb, mint a szentháromságé, de azért használható.
A fenti autó - a Linea - nem tudom, mennyire kortársa ennek, de ha benézel 1-2 Fiat csoportba a Facsén, és ott kérdezel véleményeket / infókat, lehet, hogy érdemi válaszokat is kapsz. Ott mondjuk én nem jelölném meg a konkrét autót a HaHu-s linkkel, csak annyit, hogy szembejött, és kéne vélemény, kinek mi baja volt vele.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz qnadam #147261 üzenetére
Egy jó Croma igen kellemes Népítéletet tesz lehetővé.
A kuplungbovden a FIAT szerviz udvarán szakadt el, tudta hol kell megállni. A munkafelvevő fiú kérdezte hol áll az autó, mondtam: a kuka mellett. Kedvesen megjegyezte, hogy egy kicsit arrébb kellene menni, nehogy a kocsit vigyék el a kuka helyett.
Pacsirta külön kérésére (meg azért mert elfelejtettem) bele kell írnom a kuplungcserét is. Elég férfiasan kellett nyomni a kuplungot, egy dunaújvárosi túra alatt a bal lában már-már schwarzeneggeri szintet ért el. Anyám embere nem is tudta vezetni (persze, neki Grande Puntoja van, ahhoz szokott), ellentétben Ákossal és a lentebb említett tolatásos manőverével. Lényeg, hogy az új csapágy, szerkezet és tárcsa után egész emészthetőre sikerült redukálni a kinyomáshoz szükséges erőhatást.
-
zetor2000
senior tag
válasz qnadam #147268 üzenetére
Szia uram!
Jó Subaru nem érdekel?
(Asszem van errefelé egy eladó).A Passat meg a Lancsa Y nagyon nem egy osztály...
Dóri pezsottja nem jó oda, ahova ez lenne?A Jazz esetleg a Honda City kábé jó lehet, a Becsületesnepper is ezeket preferálja. Általában ha nem egy lelakott kotla, akkor működni fognak. Yaris van/volt családban több, de ezek újan lettek megvéve, és a közeli márkaszervízbe lett hordva. Nagy baj amúgy nem volt velük, kötelezőkön kívül az egyikről azt tudom, hogy elemcserét csináltak rajta, mert valaki nekiment. Egy másikon meg egy műanyagos hőlégfúvóval helyrehozta a ptoblémát - valami kis nyomódás, de még csak a festék se pattant le.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
válasz qnadam #147270 üzenetére
"milyenautótvegyek rovat: Dóri a 308 utódját keresi, kedves barátom viszont az első autóját, 1-1,5M környékén." [link]
Innen gondoltam, hogy eladó. Azt nem tudom, mennyit ér...Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
őstag
-
Jahno
őstag
válasz qnadam #147287 üzenetére
Ja, egy banyatankot már szereztem Pont praktikus volt így városba de már pont kicsi is. Kell egy nagyobb. Jó cucc. Egy rendezvényes sporttáskát lenulláztam, azt jövő héten nyugdíjazom. Tetején fáradt meg az anyag és hosszában elreped.
Ezek mellé egy fotós táska kuka és néhány hátizsák, amik évek alatt felgyűltek. Nagy hátizsák ellenben bevált, csak kicsi luk amin be lehet pakolódni és általában nekem nem könnyű cuccal lenne tele, így hiába nagy. Ritkán kell, de jó.
Volt egy ilyenem is, lehet elsiratom, mert pillanat alatt kikopott az alja. Gondolnád, hogy ha fogantyús, gurulós bőrönd, akkor nem arra van kitalálva, hogy húzzad?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i5-1135G7 4Mag 16GB /256GB FHD IPS
- Gigabyte Ryzen Gaming PC: RTX 2060 Super 8Gb / 16Gb Ram / 512Gb SSD
- LENOVO LEGION GO 83E10032HV + INGYEN futár
- HP Pavilion x360 14-dy Érintős hajtogatós Laptop Tab 14" -35% i5-1135G7 16/512 FHD IPS
- Bomba ár! Dell Latitude 5501 - i7-9850H I 32GB I 512SSD I Nvidia I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen