Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Źşë'

    addikt

    válasz reelc #60492 üzenetére

    Sajna a pályaszerkesztő tényleg oda jutott hogy inkább fizess a plusz tartalomért, nagy q3as voltam anno, imádtam azt a játékot, sőt nekem az jelentette a kikapcsolódást, amolyan hobbivá vált (klánélet, barátok..). Aztán valahogy több ezer óra után meguntam, nem tudom mennyi órám lehet benne, de nem kevés, még pályákat is készítettem hozzá (picivel többet mint 20at ha jól emlékszem), keveset moddolgattam itt ott (hangok, menü, effektek, skybox scriptek.. :D). Mindez hiányzik sok mai játéknál, pl Bad Company 2, ez a játék lett utána az ami irtóra lekötött, mai napig játszom, bár mostanság nem nagyon. Ez a game valahogy új szintre emelte az fps-t mint fogalom. A q3at azért még néha néha előveszem, nem kopott meg a szememben!
    Sajnos Dice (Bad Company 2 készítője) nem adott ki hozzá editor csomagot, pedig még petíciót is indítottunk ez ügyben (amit nem csak magyarok írtak alá!), és egyre inkább azt látom hogy nem a minőség a fontos sok fejlesztő cégnél hanem a profit... csak pár példa: Alien Colonial Marines mekkora hyppal volt a világhálón, és mi lett belőle... akkor Battlefield 4 is eléggé nagy vihart kavart EA háza tájékán... Bad Company2 nél is anno, itt már érezhető volt a silány minőség, amit kb. 2 év alatt javítottak ki, persze nem teljesen bug mentesre... Bf3at még előrendeltem, de bárcsak ne tettem volna!! nem foglalkoznak a kiadott termékekkel, vagyis ritka az ahol igen! GTA4 is bugos volt, de az valahogy nem zavart mert a hülyülés volt a lényeg, az hogy versenyezzek benne totál nem izgatott, az hogy belagol az egyik kocsi a másikba, a multijában (free mod) inkább a kreativitás fogott meg, lehetett benne filmeket kirenderelni, majd editálni... csináltam 1-2 magyar szinkronhangos rövid filmet is poénból! Ami egész jóra sikeredett :))

    "Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."

Új hozzászólás Aktív témák