- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Yettel topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Megérkeztek a Nothing új fülhallgatói
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Honor 50 - apám nevében
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Mobilarena
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Diopapa
addikt
Hümm.. valami bugba futottam... Ugye mondtam, hogy mióta Anacondázok, hogy néhány supercruise után rendre kifagy a játék. Nem tudom ennek köszönhető-e, de kereskedtem, közben a high eco rendszereket nézegettem, hogy hol kapok végre Plasma Acceleratort, közben filmet néztem fél szemmel, majd az egyik dokkolás után vettem észre, hogy az 5m creditemből 13 lett...
Először azt hittem rosszul látom, de mégsem. Nem tudom pontosan hogyan/mikor keletkezett, pedig reprodukálnám.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Viper26
nagyúr
Köszi mindenkinek...
Olyan gondom van, hogy thrust kb. a felétől van egyáltalán, vagy van hogy csak hátramenet van, máskor meg előre, káosz az egész...valaki tudja milyen beállítással lehet ezt orvosolni?
Pixel 7 | FR955
-
Viper26
nagyúr
Hát ez kész..ha analóg axis meg van adva, akkor hátrahúzásra gyorsít, előre tolva meg lassít (hátramenet)....
Pixel 7 | FR955
-
Diopapa
addikt
Alapból úgy van beállítva, hogy középen van 0 sebesség, előre tolva gyorsít, hátramenet lassít. Ha mégsem, kattintsd be az inverse-et. A hátramenet is fontos, majd meglátod.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Diopapa
addikt
Ha nem állítottad át, akkor alapból úgy van megoldva, hogy lenyomva tartod a 8-as gombot, majd a POI kis kart balra tolod bal menü, jobbra tolod jobb menü, lefele akkor ráközelít a radarra. Utána már simán csak a 4 irányú POI-val tudsz a menüben mászkálni fel-le, az 1-es tűzgombbal pedig kiválasztod a menüpontot. A menüben jobbra-balra lépkedni pedig a 6-7-es gombbal lehet. (amik a 8-as felett vannak)
@ Bibgr0: Akkor valami szerver oldali bug?
[ Szerkesztve ]
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
veterán
Na átesett a hotas-om az első szétszedésen, mert elképesztően nyikorgott a gázkar. Kicsit megolajoztam itt-ott, egy fokkal talán jobb lett, de még mindig nyikorog -.-
Majd nézek hozzá valami jobb olajatStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Menthirist #810 üzenetére
btw 16 szálú a kábel ami a két darabot összetartja, ennyi kell a toldáshoz
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
duvi
nagyúr
válasz Menthirist #810 üzenetére
Hát ez nem sokáig bírta Ha jól emlékszem, akkor te is csak pár hónapja vetted (2hónapja?) a Hotas X-edet.
(#811)
A gari miatt inkább ne kockáztasd a hosszabbítást![ Szerkesztve ]
-
veterán
igen, az enyém sem régi (az sc dfm indulásra rendeltem meg), a 10-12k-s ára meg nem ér annyit hogy szívjak a garival (most postán küldjem vissza, aztán tököljek vele, ha valami gond van )
Mindenesetre feltűnt, hogy szétszedve nem nyikorgott, amikor összeraktam, akkor meg megint eléggé... aztán mondom megint szétszedem hogy megnézzem hol a gond, erre sehol, nem nyikorog. Mint kiderült, lehet 1-2 csavar kissé erősen volt eredetileg is meghúzva, most legalábbis csak a főbb csavarokat tekertem vissza (kb 4-5-öt a vagy 10-ből), így most minden egyben van, a helyén is, és nem nyikorogStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Menthirist #815 üzenetére
na így kenve és nem halálra szorítva, végre lehet finoman játszani a gázkarral nálam is (eddig kissé darabos volt )
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
duvi
nagyúr
válasz Menthirist #818 üzenetére
Egy koki jár a kínai összeszerelőnek, mert kispórolta a kenést
-
veterán
-
Terrorista
senior tag
Bármilyen combat küldiben (vagy akár pvpben) ha többen lőnek egy célpontot, akkor ki kapja a kill után járó bounty rewardot?
Mindenki, aki többet sebzett vagy akinek a lövésével lett megölve a célpont? Remélem nem úgy működik mint War Thunderben, mert az nem jó.
Egyébként a közeljövőben biztos, hogy megveszem. Vacilláltam az SC és ED között, de az ED olyan szinten van aminek a közelében sincs az SC és szerintem szebb és smoothabb is.
Jó tudom az SC nagyon az elején van, de ezt a videót látva olyan komolytalan a próbálkozásuk.
#816
A Warthog kicsit húzós lenne, csak maga a joystick 70-80k és mellé még ott a gázkar..
Szerintem ha komolyabb cuccot akar venni az ember akkor elég egy Saitek X52 / X52 pro vagy Saitek X55.Nekem sima X52-m van és nagyon elégedett vagyok vele.
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
Most dokkoltam be LHS 3262 (Louis De Lacaille Prospect) állomásra. Ez is High Tech rendszer. Lehet venni Anacondat 6.728.080 creditért. Sanos Plasma Accelerator itt se kapható
-
Terrorista
senior tag
sg.hu fórumon ezt írta egy Anaconda tulaj.
A Plasma Accelerator Aulinba kapható, naponta kb. 1-2x, és 700k körül van az ára. Tehát ott kell dekkolni és állandóan nézegetni ha valaki ilyet akar.
Csapott mellé egy linket.
Sok sikert!
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz Terrorista #823 üzenetére
Köszi az infót, de sajna már rengetegszer nézte Diopapa (is) ott és soha nem volt Minden dokkolásnál megnézzük, de még sehol nem találtunk.
Az előző hozzászólásodra reagálva:
-Igazságtalan lenne az SC-t és az ED-t összehasonlítani a jelenlegi állapotukban! Főleg nem egy ilyen user videó alapján kijelenteni, hogy "olyan komolytalan a próbálkozásuk" A SC erős jóindulattal is pre alfa szinten van, kevés játszható modullal. Az ED viszont béta fázisba lépett és elég előrehaladott állapotban van már. Év végén várható az ED hivatalos megjelenése.
-"szerintem szebb" az ED. Ezt sem jelenteném ki ilyen határozottan... Ha már videó alapján döntesz, érdemes körülnézni a SC vidik között is Pl. ITT egy igen látványos darab.
-Szerintem mindkét játék nagyszabású és látványos alkotás lesz. Az ED-vel hamarabb játszhatunk, de nem fogadnék rá, hogy két év múlva is ugyanez lesz a véleményed a két játék viszonyáról -
veterán
Valóban nem igazán lehet őket összehasonlítani, még ha vannak is hasonló aspektusok. Az SC simán csak nagyobb akar a legtöbb szempontból lenni bárminél a piacon (igazi BDSSE), és ezt elég sok idő olyan már-már nevetségesen magas minőségben előállítani, ahogy ők tervezik (szerintem lehet sosem lesznek kész ). Szvsz az Elite grafikája az SC-hez képest a kanyarban sincs, pedig az elite sem csúnya, és egyelőre a béta alapján még azt sem látom, hogy a francba fogok én ezzel még egy év múlva is játszani Már most unom egy kicsit, Dio pedig majdhogynem kijátszotta egy hét alatt Jó persze a végleges ugyanúgy növekedni és gyarapodni fog mint az SC, de elég sok és változatos tartalommal (és főként sok sok különféle állomással) kell felturbózni hogy igazán az mondható legyen rá hogy tartós (számomra).
Jelenleg három dolog frusztrál az ED-ben nagyon:
1: a kevés féle űrállomás. Komolyan lassan hányingerem van, hogy mindig egy kockán kell keresni az ajtót Persze van még vagy 2 fajta bázis összesen, de ezt nagyon fel kellene turbózni
2: a hajók design-ja. Tudom, kibeszéltük hogy ez Elite, tartani akarják magukat a régi világhoz, és sokaknak ez nagy retro érzés, de a jelenleg repülhető hajók túlnyomó része semmit sem mozgat meg bennem, egyszerű külsejűek mint a faék. Remélhetőleg ez is változni fog, bár illeszkednie kell a világba, szóval valamennyire kötve van a kezük a design kapcsán.
3: a supercruise mód. az hogy ugrásból kijövetel után még taxizni kell néha 1-2 ezer fénymásodpercet is, meg hogy lassítani időben (a hauler meg úgy lassul és kanyarodik mint egy csuklós busz ). Ezt a részt nem élvezem. Amit élvezek az a térugrás (bár az ugyanolyan anim itt is kezd unalmas lenni), a dokkolás és a felszállás, no meg az adás-vétel. A közte lévő, idő 90%-át kitöltő sallangot már kevésbé élvezem.Viszont van mindkét játék olyan szinten ígéretes és rokonszenves, hogy megérdemelje a támogatásomat.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
duvi
nagyúr
válasz Menthirist #825 üzenetére
Hát az ED harc részét még nem nagyon próbáltuk, mert mindenki jobb hajóra+felszerelésre gyűjt Még én se tudom, hogy egy brutál Anaconda vagy egy fürge Cobra lesz a harci gépem. Állomásból kb. 4 félét láttam (ez tényleg nem sok) eddig, de még nem láttam mind az 55 rendszert... A véglegesben azért lényegesen több tartalom lesz. MInt írtam, bányászat+finomítás, kereskedelem egymás között, reputációval elérhető jutalmak frakcióknál/rendszerekben... Nem félek attól, hogy hamar megunjuk Hotasokkal begyakoroljuk magunkat, akkor már a harc is élvezetesebb lesz
-"a supercruise mód. az hogy ugrásból kijövetel után még taxizni kell néha 1-2 ezer fénymásodpercet" Ennek is megvan az oka. Nem lehet a bolygókhoz/állomásokhoz túl közel kilépni a hipertérből. Ezért marad a taxizás. Volt, hogy túl közel repültem egy nagyobb bolygóhoz és a gravitációs tere miatt iszonyatosan lelassult még a taxizás is. Inkább elugrottam egy közeli rendszerhez és onnan vissza a célállomáshoz. -
veterán
A supercruise-ból kijövet nem az okkal van a bajom Teljesen logikus (és jó), hogy a központi napon van a nav bója, és ide ugrik az ember, a lakott állomás meg közelebb-távolabb van (btw van értelme meglátogatni olyan bolygókat ahol nincs állomás?). Tehát érthető, csak a taxizás megvalósítása az, ami nekem nagyon nem jön be. Tehát ahogy el kell jutni a bolygóhoz.
Az állomásokból is ahogy kevés féle van, az is néha egymás iterációi, pl van az a hengeres állomás a gyűrűvel, Dio meg linkelt egy képet amin talán volt egy extra kilógó része, de kb ennyi. Van a kocka, a virsli egy gyűrűvel, vagy a virsli két gyűrűvel Ide mindenképp kell majd változatosság még.
Azt pedig tudom hogy jön még majd tartalom hozzá, sőt azt is tudom hogy számos olyan dolgot akarnak, ami az SC-ben is meglesz (fps rész, hajó rablás, többfős hajók, űrállomás fps csata, űrséta, vadászat), de pl a bolygókra való leszállást ők is a kiadáshoz képesti (2014 Q4) legalább egy évre teszik. Ráadásul mindegyik ilyen dolog külön kiegben lesz, amit így mindenképp meg kell vennie aki később csatlakozik és át akarja élni.
No meg még mindig 1:1 méretarányról beszél a FAQ, hogy a bolygók is azokban lesznek. Tekintve hogy tömeg körül nem lehet majd gyorsan haladni, kíváncsi leszek, velünk is átrepültetnek-e 1,5 órát New York-ból Londonba atmoszférikusan Mellesleg hiába mondják hogy mekkora méretek vannak, ez a vagy 15 naprendszer amiben voltam, nekem kb ugyanolyannak tűnt, pedig gondolom azért már itt is kellett volna játszadozniuk egy kicsit legalább a központi csillag méretével, az nem kerül semmibe.
De tartom, megvan mindkét játék, szabad ám elárasztani mindkét oldalról megunhatatlan tartalommal Egyelőre az ED-ben sokkal több van, de kissé már kezdem unni a farmolást, a harcot meg nem igazán szeretem (no meg ahhoz olyan hajó is kellene ). Persze nincs ezzel gond, az SC dogfight-ját sem nyüstölöm pontosan ezért
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Bibgr0
aktív tag
válasz Menthirist #829 üzenetére
A kamionozás miatt én is beneveznék egy autopilotra, mert idővel a supercruise eszméletlenül unalmas. Közben ugye nem látsz semmit. Átalakul az egész egy fura játékká, ahol 2 kék zónát nézegetsz a távolságra és a sebességre. Ez idő alatt lehetne tervezni a dolgokat, de mivel én vezetek, nem lehet magára hagyni a gépet.
Más: ti kiigazodtok a térképen? Nagyobb hajókkal annyi irányba lehet utazni, hogy látni már nem sokat lehet. Ha bekapcsolom, hogy full teherrel merre lehet menni, akkor egy fokkal jobb a helyzet, de mégis gyakori, hogy azt mutatja lehet ugrani egyik rendszerből a másikba, de a gyakorlatban nem megy. Vagy a mi a legjobb: egyik irányba megy, a másikba viszont közbe kell iktatnom egy rendszert. Lesz útvonaltervező? Leggyorsabb, legkevésbé veszélyes, stb módokkal?
[ Szerkesztve ]
-
Diopapa
addikt
válasz Menthirist #829 üzenetére
A supercruise hihetetlen! Nem tudom játszottál-e a Frontierrel, ugye abban is valós égi mechanika alapján mozogtak a bolygók és a te hajód is valós newtoni fizika alapján gyorsult-lassult. Ezt úgy kell elképzelni, hogy beestél valahova a naprendszerbe, kiválasztottad a célt, majd elkezdtél gyorsítani valameddig, majd "sodródás", majd lassítani, de ugye kellett időgyorsítás, mert nem tudtál a végtelenségig gyorsulni, illetve elfogyott volna az üzemanyag. Így akár hetekbe(!) is tellett mire eljutottál valahova a naprendszeren belül. Ugye ez a multi miatt már nem járható, ezért lett a supercruise, de ha belegondolsz, akkor nagyon jól átültették a régi rendszert. Egyszerűen zseniális belegondolni, hogy a lényeget benne hagyták, még sem kell időgyorsítás.. Igaz, kicsit sérül itt már a newtoni fizika (meg az einsteini is), elég ha a fénysebességnél gyorsabb közlekedésre gondolok, de nekem nagyon tetszik, hogy így sikerült ötvözni a régit az újjal. Vagy elég megnézni az "Old Worlds" régiót, ahol ugye egy az egyben ott vannak a régi rendszerek a legelső részből (btw a Frontierben is benne voltak ), vagy nézzük meg pl a radar jobb felső sarkában azt a kis "célkereszt" szerűséget, amit átemeltek az első részből, de még ugyan olyan böszme pixelekből is van.. állat retró! Szóval én emiatt megbocsájtom az űrállomásokat is, bár nyilván nem lett volna rossz valami teljesen más, újragondolt állomásokat is látni. (remélem azért ilyen is lesz) Hajók... Lehet nem túl változatos formájúak (bár nekem tetszenek), de az irányítás kárpótol mindenért! Lehet mondani, hogy nagyon árkád, de szerintem pont jó, a viper harap mint az állat, BSG feelingben lehet vele tekerni, az Anaconda meg... egész jól fordul, de utána egy darabig sodródik az ellenkező irányban mint egy kicsúszó / driftelő autó, feelinges! Azt gondolom észrevettétek, hogy az állomásokon több méretű dokkoló platform van? Egy komoly hiányossága van jelenleg, ez ugye, hogy "üres" a játék. De ha az belekerül, mint amit a 100 mb-os PDF-ben ígérnek, én már elégedett leszek. Jah, az aszteroida mezők meg marha jók!
szerk: központi csillag mérete: Talán 1-et láttam, ahol kevésbé volt sárgás a nap és sokkal nagyobb volt mint a többi, de ugye a méretét nem tudjuk amíg nincs leírva sehol, simán lehet, hogy a nagyobbaktól messzebb lépsz ki a hipertérből, szóval azért nem tűnik nagyobbnak.
@Bibgr0 : Szerintem a térképen tuti finomítanak, ráadásul elég bugos is még, ha szűrőket használsz pl, akkor nem azokat jelöli ki mint amit szeretnél, hanem kb össze-vissza, az útvonal tervezés nem csinál semmit stb... Ezen tuti alakítanak még.
[ Szerkesztve ]
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
duvi
nagyúr
" ti kiigazodtok a térképen?"
Nehézkesen. Vagy túl sok infót mutat, vagy túl keveset
"Vagy a mi a legjobb: egyik irányba megy, a másikba viszont közbe kell iktatnom egy rendszert."
Pont ezért *nyáztam tegnap este én is. Két "pont" között ugyan az az útvonal, ugyan úgy 100 tonna árúval repülök. Akkor miért kell kitérő visszafele[ Szerkesztve ]
-
veterán
Méretek: hát pont ez az. Tekintve hogy a nagyobb napoktól távolabb kell megállni, az érzékelt méret mindig kb ugyanakkora. Egyedül akkor lenne érezhető, ha a nap túloldalán van az állomás és meg kell kerülni, a tömeg miatt viszont ugye elsőnek inkább el kell távolodni és csak utána megkerülni, hogy legalább a sebesség vállalható legyen. Tehát a méretek kb csak annyiban vannak jelen, hogy most 40 másodpercet kell utaznom, vagy 70-et, vagy 120-at. Az meg hogy most a beesési ponthoz képest 120 fokkal vagy 160-nal van mellettem, nekem nem jelent nagy különbséget.
A repülési modell nekem semmi különös, nem rossz, azt csinálja amit akarok, de ilyet láttam már százmillió repülőszimulátorban. Van ami x fok/sec-el fordul, van ami 1,5x-el, kb ennyi a differencia az eddig próbált 3 hajómban. A hangok alapvetően sok helyen jók (bár pl amikor elhagyjuk a dokkot, akkor vannak ezek a fém döngések, ezek hangfalon nagyon jól hangzanak (csak nem elég hangosak, mégha fel is tekerem), de a meglehetősen jó minőségű fülesemen sem vállnak jobbá, maradnak a kissé fura hatásúak nekem. A hauler hangja meg zavaró hogy mennyire kínlódik BSG mozgáshoz közelit sem tapasztaltam viszont még.
A többféle méretű leszállórámpát láttam, bár szerintem kb 2 vagy 3 van ismételgetve az egész állomáson körbe-körbe (kb 50x), de hát csúnya is lenne egy Type 9-el leszállni oda, ahova már a hauler is alig fért el Ez azért alap
Összességében nekem egyelőre az a bajom, hogy nem érzem élőnek a világát. Persze remélem ez javulni fog majd a végére. Lehet hogy csak nem vagyok elég elvakult fanatikus hogy minden pillanatát élvezzem, mert ugyan sokat játszottam az előzőekkel is, nyílvánvalóan bennem van a gond
Ami meg a 100 megás pdf-ben van, nem kétlem hogy jóval hamarabb bekerül mint az SC esetén, de még az is alsóhangon 1-2 évStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Viper26
nagyúr
Érjek csak haza, Hotas X élesben lesz tesztelve...
Csak nehogy a falnak menjek első felszállásnál.Heatsink gondolom felesleges, hogy groupban legyen, simán a V-vel lehet használni, ha jól elékszem.
Chaff dolgot sajnos én is csak eladással / vásárlással tudtam megoldani.
[ Szerkesztve ]
Pixel 7 | FR955
-
duvi
nagyúr
válasz Menthirist #833 üzenetére
"Összességében nekem egyelőre az a bajom, hogy nem érzem élőnek a világát."
Ha mindig ugyan azt csináljuk (szállítunk), akkor valóban hamar megunható a legjobb játék is. Több videóban is láttam, hogy sokan partiban nyomják, ami sokat dob a játékélményen. Vagy kalózkodnak, vagy fejvadászkodnak. Közben csinálnak pár fuvart is, hogy legyen elég zseton a javításra, fejlesztésre. Feketepiacot próbálta már valaki? Velem még nem álltak szóba eddig sehol. -
Diopapa
addikt
Én csak annyira, hogy ha találtam az űrben konténereket, begyűjtöttem, akkor az "stolen" jelzőt kapott, azt ott adtam el, de kb ennyi.
Viszont most fizettem ki 90k-t az Anaconda javítására...
[ Szerkesztve ]
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Diopapa
addikt
Jah, de miért... jöttem ki supercruise-ból, közben bementem a gyerekhez a másik szobába, jöttem vissza 5 perc múlva kb, erre látom a hajó bent hánykolódik 46% hullban a kerek állomás "küllői" között... (raktérben kb 1.3m értékű árú.. ) leizzadtam, mire kihoztam...
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
veterán
Számomra pro tipp volt: az engine boost-ot NEM szabad a joy-ra tennem Kompletten sehova. ezért a billentyűzeten van a shift-en, csak hogy még véletlenül se nyomjam le. Szóval még véletlenül se legyen hogy parkolás közben elnyomom (volt rá példa). A frameshift maradhat, azt nem lehet tömeg közelében csinálni
Bibgr0: "ne most kicsikém, apuci 1,5 milliónyi cuccot fuvaroz"
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Terrorista
senior tag
Én azt tervezem, hogy némi alaptőke megléte után csak combat és pvp-ből fogok megélni. Szerintem piszok jó olyan pvp-ben játszani ahol van tétje a dolognak és elvesztheted a hajód.
EVE-ben is ezt imádtam a legjobban. Egyébként nem terveznek valamit a hajók roncsaival? Pl. megmaradt modulok, fegyverek, cargo tartalmat le lehetne nyúlni, salvagelni..
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
-
duvi
nagyúr
válasz Terrorista #842 üzenetére
"Egyébként nem terveznek valamit a hajók roncsaival? Pl. megmaradt modulok, fegyverek, cargo tartalmat le lehetne nyúlni, salvagelni.. "
De igen Többféle salvage lehetőség is lesz.
Konkrétan a kérdésedre itt a válasz:
Salvaging and ship death
When a ship is destroyed it may leave behind a husk:
-The chance of a husk being left is decreased based on excess damage from the killing blow and technical limitations
Such a husk can be salvaged:
-Ship husks may be removed from a session based on technical requirements[ Szerkesztve ]
-
Diopapa
addikt
Végre! (Megküzdöttem érte)
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Diopapa
addikt
válasz Terrorista #846 üzenetére
Aulinban. Egész délelőtt ültem a stationön és néztem... Hozzáteszem a hajó fittelésnél folyamatosan 401-es hibákat dobál (hálózati hiba), szóval izgalmas volt, kb 3x indítottam újra meg számtalanszor ki kellett lépni a menübe... Azt hittem, nem fog sikerülni.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Diopapa
addikt
Hát még nem volt időm kipróbálni, majd este talán. Egyelőre npc-k ellen gyakorlok majd. Alul van a puska, a szálkereszt is az orr alatt, konkrétan nem látod, hogy hova lősz.. No meg a fire groupokat is ki kéne találni rendesen. Hozzáteszem azok is bugosak...
[ Szerkesztve ]
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Viper26
nagyúr
Silent running módban szétesik a hajó?
Menüben kerestem pár dolgot közben meg azt vettem észre, hogy 1% hull maradt..WTF?Pixel 7 | FR955
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot