Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pro Cambarus

    csendes tag

    válasz duvi #36067 üzenetére

    Az influence a háttérszimuláció legfontosabb változója. Minden frakciónak minden jelenléti rendszerében van influence értéke, mely független a többi rendszerben mérhető influence értékeitől de együtt változik az azonos rendszerben található frakciók influence értékeivel.Minden influence érték naponta, az ED szerverein futó scripttel változik (tick).

    Az influence értékekre szinte minden tevékenység a rendszerben befolyással van. Az, hogy egy tevékenység közvetlenül hat-e a frakcióra, a frakció state-jétől is függ.

    A három state alaptípus közül (konfliktus, mozgás, gazdasági) a két magasabb rendűt (konfliktus: háború, polgárháború, választások és mozgás: terjeszkedés, visszavonulás és beruházás) közvetlenül az influence indíthatja el. Az ebből a szempontból releváns influence tartományok:
    <2,5 visszavonulás,
    <7-5 konfliktus alsó influ határ,
    -két frakció influence kiegyenlítődésekor (ha azok áthaladnak egymás szintjén, nem kell, hogy pont ugyanannyira jöjjön ki az influ adott tickben) és ha a két frakció egyike sincs visszaszámláló, aktív vagy lecsengő konfliktusban máshol: konfliktus.Ha a két frakció államformáinak gyűjtőkategórája megegyezik, akkor a konfliktus típusa választás. Egyebekben ha mindkét frakció a honos rendszerében harcol, akkor polgárháború, minden más esetben háború.
    >60 coup d'etat, hatalomátvétel konfliktus indul, ha nem a kontroller frakció éri el ezt az influence szintet, és az érintett frakciók nincsenek a fentiekben leírtak szerint konfliktusban máshol.
    >75 terjeszkedés indul a rendszerből, ha nincs a frakciónak más rendszerben bármilyen fázisú konfliktus vagy mozgási state-je.

    Ezek persze csak nagyon az alapok a témában.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák