Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • orientcx

    őstag

    válasz Secundus #36016 üzenetére

    anyag kufár 3 féle van, egy a data, egy az ásványi, és egy a manufactured materialokkal seftel. Mint tudjuk, 5 különböző ritkaságú cucc létezik(very common-tól a very rare-ig). ezeket a képen látható osztályokba sorolták(egy-egy sor egy-egy osztály, pl chemical, thermic, heat, stb)

    Azonos osztályban ha egy ritkábbról egyel gyakoribbra cserélsz, 1 db-ért hármat kapsz, ha kettővel gyakoribbra, akkor 3x3=9 db-ot, hárommal gyakoribbra már 3x3x3= 27, és így tovább. Visszafelé viszont minden a duplájába kerül, egyel ritkábbért már 6 db -ot kell adni, aztán így felfelé. Hiába, ezek a kufárok pofátlan haszonkulccsal dolgoznak. :) Ha viszont nem azonos osztályú anyagok között akarsz cserélgetni, akkor már drasztikusan romlik a cserearány.
    Én a Beyond-ra készülve kidobáltam az összes gyakoribb cuccokat, és a helyeket kizárólag rare, de főleg very rare anyagokkal tömtem tele, amiket aztán most bármire, és a sokszorosára azonnal el fogok tudni csencselni.
    A másik, hogy ha valamiből ötös szintű fejlesztésed van, akkor az új rendszer elfogadja négyes maxnak, így egyből ötösön lehet kezdeni a tuningot. Én minden fontos mérnökhöz elmentem, és egy-egy szűz darabot feltoltam ötösre(tökmindegy hogy sikerült az első próbálkozás, a lényeg csak annyi, hogy ötösön legyen), és le is pakoltam náluk, így mindenhol van egy olyan darab, amit már egyből ötösön kezdhetek majd feltolni.

    [ Szerkesztve ]

    u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

Új hozzászólás Aktív témák