- MG4 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Honor 90 - modellalkat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
Hirdetés
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
-
Bővíti a ROG Ally garanciáját az ASUS
ph Az egyes termékek, kártyaolvasóval kapcsolatos problámájára reagált a cég.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
to.ca
tag
Igen, ezért jó mihamarabb feltölteni valahova a log-okat. Másik gépre költözés, win újratelepítés, és egyéb balesetek esetére is. Persze, ha valaki olyan gondos, hogy még az e:d log fájljairól is van biztonsági mentése , akkor mindez szükségtelen.
[ Szerkesztve ]
load"elite",8,1
-
Vesa
veterán
válasz grHawk #29947 üzenetére
Már linkeltem egyszer ezt a játékot, csak annyi lett volna a dolguk, hogy megnézik! Így kell cooperatív multit csinálni egy űrhajó fedélzetén. Ennél jobb nem is nagyon kellene az Elite-be sem.
A Braben által elmondottakat pedig mindig oszd el tízzel...
A tudomány a valóság költészete!
-
4580693
senior tag
Köszi az infót. Igazából Elvira nénihez kellett volna. Vagyis ahhoz, hogy elérjem, 300 fényévre kell eltávolodnom a kezdő rendszeremtől. Már csak olyan 70 fényév hiányzott. De merre is induljak? Egész délután ezzel szórakoztam. Igaz, hogy majdnem 15000 fényévet bejártam, de ez egy pici szelete volt csak a gx-nak. Palin bátyónál másként fogom csinálni. Ott veszek egy asp explorert, dobok rá egy fuel scoopot, aztán hajrá a gx széle, vagy a közepe.
-
duvi
nagyúr
Sok játékból lehetne átemelni jó ötleteket, de ha ezeket mind integrálnák, valószínűleg meg se mozdulna az ED. Minden játéknak vannak erősségei és gyengéi, amiket igazságtalanság lenne összehasonlítani. Jelen példánál maradva, (anélkül, hogy kipróbáltam volna) biztos nagyon jó a coop multija, de visszafele is igaz, hogy ráférne erre a játékra az ED látványvilága. Kb. 10 éve láttam ilyen grafikát és elég kiábrándító lenne, ha így nézne ki az ED.
-
Vesa
veterán
Csak a co-op működésének megoldását hasonlítottam össze az említett játékéval. Egy rendes co-op rendszer nem befolyásolná jelentős mértékben az ED futását, mivel elsősorban a grafika eszi meg a hardvert. Attól, hogy rendesen fel vannak osztva a szerepek és jól ki van találva a multi, nem halna le az ED sem.
Tökéletesen igazad van a grafikát illetően, de nem a két játékot hasonlítottam össze, csak a mindkettőben meglévő játékmód megoldását. Egyébként a Pulsar-t fejlesztik kb. 10-en, az ED-t meg egy 300fős fejlesztő team, nem beszélve a két csapat anyagi háttere közötti óriási különbségekről. Ehhez képest a co-op mégis jobban van megcsinálva ebben a kis játékban, mert eleve 5 külön poszt van és mindegyikben számos feladatot lehet ellátni. A gyér grafika csak a pénz hiányát jelzi, ahogy szinte minden esetben. Nem tudják megvenni vagy kifejleszteni azokat az engine-ket, amiket a nagyok. De a befektetett munkát én így is tudom értékelni, főleg, ha közben euro milliókkal a háta mögött a Frontier csak csepegteti a tartalmakat, sokszor át sem gondolva, mit is csinálnak (pl. ruinos küldetés, káosz). Szeretem az ED-t, de a Frontierről és Brabenről nincs jó véleményem.
A tudomány a valóság költészete!
-
grHawk
aktív tag
A co-op az EDben nem co-op. Inkább egy party rendszer. És a megvalósítási probléma közelsem a grafikai akármi miatt van. Az ED - akárhogy is nézzük - elég komplex játék. A hajó kb. annyi számértékkel rendelkezik, mint wowban egy karakter. Ennek a felosztása, irányítás szétválasztása, nem beszélve a buta p2p alapról... na az a nehéz. Ráadásul ott van az a tény, hogy 2.3 szinte mindent érint.
-
duvi
nagyúr
"Egy rendes co-op rendszer nem befolyásolná jelentős mértékben az ED futását, mivel elsősorban a grafika eszi meg a hardvert. Attól, hogy rendesen fel vannak osztva a szerepek és jól ki van találva a multi, nem halna le az ED sem."
Nem vagyok játékprogram fejlesztő és sok esetben jogosak a kritikák a Frontierrel szemben, de a fenti kijelentéseddel nem értek egyet. A co-op játékmódhoz kell egy nagyon jól megírt hálózati kód, ami biztosítja a csapattársak gyors reakcióit. Itt már eleve bajban van az ED, mivel a hálózati kommunikáció p2p+szerver alapon működik (Igen, lehetne havidíjas a játék és akkora szerverfarmunk mint az EVE esetében, de nem biztos, hogy ennek mindenki örülne.) Már a wingek működésénél is megtapasztaltuk, ennek a költséghatékony megoldásnak a hátrányait. Wingek esetében különálló hajókat irányítunk, ami egy hajóra egy parancsforrást jelent. Multi-Crew esetében alaposan bonyolódik a helyzet, mivel egy hajón már 4 játékos, azaz parancsforrás jelenik meg. Ebben az esetben, egyazon időben egymástól függetlenül 4 utasítást kel fogadnia és lereagálnia a rendszernek/hálózatnak egyazon hajóra. Közben ezt meg is kell jelenítenie. Miközben fut a hajó szimulált mozgása és körülöttünk fut a szimulált világűr, valamint közben azt szeretnénk, hogy ne lassuljon be a kliensünk. Ja és a gépigényünk is maradjon a jelenlegi szinten. Szerintem igenis hatással lenne a játék egészére, egy komolyabb szintű co-op rendszer. Mint a legtöbb esetben, most is az arany középút lenne a legoptimálisabb. Átemelni bizonyos elemeket/funkciókat, amitől nem romlik a játék teljesítménye, de nő az élvezeti faktora. Pont ez a folyamat zajlik az ED-ben. Menet közben érkeznek az új tartalmak, még ha nem is az általunk elvárt tempóban és minőségben. Reméljük, hogy a most debütáló co-op mód is fejlődni fog és meghallgatják a játékosaik véleményét, ötleteit!(#29959) grHawk
Kicsit elhúzódott a kommentem írása és most látom, hogy te is ezen a véleményen vagy[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
A netkódban igazad van, de akkor megint az a kérdés, hogy tulajdonképpen mi is volt a céljuk ezzel a játékkal? Később az SP mód törlésével egyértelműnek tűnt, hogy egy alapvetően online game a cél, de ahhoz -ahogy írod is-, hiányzik a háttér, nem lehet felépíteni rá egy rendes MMO-t. De magányos SP játéknak sem tervezhették, mert ahhoz meg nem kéne állandó netkapcsolat. Na éppen ezért nincs jó véleményem a Frontierről. MIntha nem igazán lett volna megtervezve és kitalálva ez a game, legalább is, az alapokat nézve. Mert így most se nem MMO, se nem SP.
Éppen ezért becsülöm az olyan kis csapatokat, mint a Pulsar-t fejlesztők, mert ott legalább határozottan kitalálták, hogy alapvetően egy co-op élményre építenek, és ezt a részét valóban élvezetesre meg is csinálták (aprópénzből, páran, lelkesen).
Frontiert pedig a saját fejetlenségük kergeti korlátok közé, pedig a játékban akkora potenciál van, hogy az évszázad űrhajós játéka lehetne, csak kéne bele egy kis lélek és átgondoltság.
Mindegy, várom a mai stream-et, talán lesz benne némi meglepetés.Egyébként van egy olyan érzésem, hogy az ős Elite nem elsősorban Braben érdeme volt, hanem Ian Bell-é. Rengeteg sikersztori van, ahol nem a felhájpolt tag alkotott igazán nagyot, hanem valójában a csendes második. De ki tudja ezt már.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
grHawk
aktív tag
Javaslom olvass utána a játék újraélesztésének témájában. Abszolút nem SP volt a cél. A szilárd és határozott elképzeléseket éppen azok pusztították el, akiknek köszönhetjük, hogy ma játszhatunk az Elite-el. Ha utána nézel, megérted Sajnos ez a játék újjá születésével járt.
-
duvi
nagyúr
- Az előzetesen kiadott anyagokból már indulás előtt látszott, hogy multiplayer játéknak készült az ED. Főleg az ős Elite rajongói miatt került be az offline játékmód. Itt valóban nagyot hibáztak, mert nem gondolták végig ennek az ígéretnek a következményeit és visszavonása után volt is belőle nagy felháborodás. Lássuk be, hogy manapság kiadni egy játékot offline módban Pc-re, kész öngyilkosság. Szerinted hányan töltötték volna le a "virágbolti" verziót? Lehet, hogy anyagilag bele is buktak volna ebbe az üzleti lépésbe. Akik hosszútávra terveznek, azok mind online kapcsoltban gondolkodnak. Ennek a megoldásnak tipikus képviselője a Blizzard.
- Minden tiszteletem az olyan indie játékok fejlesztőinek, mint a Pulsar. Én is beruháztam pár hasonló címre. Azonban óriási különbség van egy jó ötletből összerakott indie játék egy óriásprojekt fejlesztése, menedzselése között. -
grHawk
aktív tag
Mindenféle rosszindulat nélkül, én nem értem milyen álomvilágban élnek azok, akik szerint az offline mód reális kérés.
-
to.ca
tag
Egy kérdés: Használ valmelyikőtök bill. + egér kombóhoz makrókat?
Jól jönne néhány ötlet, mert amíg csak felfedez, meg kamionozik az egyszeri cmdr, esetleg deadly szint alatt lövöldébe jár, addig komfortos ez az irányítás is, de komolyabb bunyókban, nívósabb ellenfelekkel szemben már érződnek a korlátok. Hotas, joy nem jön szóba.load"elite",8,1
-
scyllafren
senior tag
En elkezdtem hasznalni, mivel az Alienware-emen van 9
Csak egy dologra hasznalom: pip-distribution: egy van 4ENG-2SYS, egy 4SYS-2WEP es egy 4WEP-2SYS. Mindegyik a le,x,x,y,y,y,y kombora epul, a le normalizal, a ket x a secondaryt maxra viszi, a 4 y meg a primaryra tesz negyet, igy kinullazva a harmadik distributort es meghagyja a maradek kettot a secondaryn.
Minden masra eleg a sima billentyuzet+eger Nem hasznalok VoiceAttackot sem, valahogy nekem nem jott be
Sot, en ugyanerre a setupra tettem fel a X52 Pro-mat, a secondary keybindekre.
-
grHawk
aktív tag
-
grHawk
aktív tag
Igen. Jelenleg épp porondon van egy idegen-kutatós "puzzle", amolyan misztikum, amit a játékosok felderíthetnek. Ehhez kapcsolódik ez a küldetés. Az ebben foglaltak szerint fel kell kutatni a megtalált idegen-létesítményeket és szkennelgetni az ott lévő objektumokat, míg meg nem találsz minden adatot. A szóban forgó idegen-létesítmények koordinátáit ráböngészve megtalálod. Ezeken a helyeken vannak tárgyak. Ezeket az SRV-vel be kell zsákolni, különböző kombinációkkal pedig szkennelgetni a felvillanó oszlopokat.
-
to.ca
tag
válasz scyllafren #29967 üzenetére
Kösz!
Én is elsősorban az energiagazdálkodásra gondoltam, az nagyon jól jön, de hozzávenném még a vadász kiküldését, és az "attack my target" parancsot. Meg a fene tudja, még mit nem, jó lenne valami kézreálló kiosztást kitalálni.
Az a baj, hogy ahogy egyre inkább kiismertem magam a játékban, úgy egyre több funkcióhoz rendeltem billentyűparancsokat, de - mivel ez menet közben alakult - nem egy koherens rendszer, az egymással logikailag valamennyire összefüggő funkciók szanaszét vannak. Nem a megtanulással van a baj, az ment fokozatosan, hanem, hogy ez már egy kényelmetlen, összevissza rendszer(telenség).
Ha viszont megpróbálok a tapasztalatok birtokában rendet vágni a káoszban, akkor tényleg tanulhatom újra, megy majd a mellényúlkálás. Ezért kéne egy "tuti" kiosztás, amit egyszer azért be lehetne vágni.Alienware
[ Szerkesztve ]
load"elite",8,1
-
anatron
aktív tag
-
-
baphomet
senior tag
válasz anatron #29973 üzenetére
5. What parts of Elite were you responsible for?
David and I wrote and designed the original 6502 versions. My contributions to the 6502 versions were:
The flight control and combat systems. How your ship behaved, how enemy ships behaved, including when and how they attacked. Missiles, docking, scooping and so on. Moving and rotating things generally.
The graphics for planet, the sun, and the star fields. David did the ships plotting.
The scanner (though this was David's idea and his ellipse design)
The secret missions.
Game save.
Various ship designs, the Asp was my favourite of these. -
to.ca
tag
Na, ma már nem leszek márki a birodalmiaknál. Beadta a naval mission-t (csempéssz 24t dohányt ide, a szomszédba, 400 fényévnyire), felvettem, mission failed. Anyád! Rajtam maradt 24t "lopott" dohány, black market meg nincs a közelben.
Pár körrel később megint ugyanezt adta, felvettem, erre olyat crash-elt, hogy vitte magával a windowst is. Mindig lát az ember valami újat.load"elite",8,1
-
orientcx
őstag
válasz anatron #29978 üzenetére
A tisztánlátás kedvéért hangsúlyoznám, az előző kommentem nem Braben védelmében íródott, csak arra bátorkodtam célozni, hogy ilyen-olyan pletykák, híresztelések és legendák alapján nem érdemes olyan sommás kijelentéseket tenni, hogy csak az egyik a zseni, a másik meg aki leszaladgált a sarki presszóba kávéért. Ebbe mi innen kívülről nem látunk bele. Túl azon, hogy a baphomet szaktárs által említett visszaemlékezés Ian verziója, meggyőződésem, hogy az Elite'84 ügyében nem is az volt az ász, aki ezt vagy azt a részt megalkotta(bár 64kb-on annyi mindent összehozni már önmagában is bravúr volt), hanem az az igazi mágus, akinek a fantáziája megálmodta magát a játékot, és annak kereteit, aki meg tudta haladni az akkori Mutant Chamel, vagy a Choplifter szerű játékok szintjét. Ne érts félre, én nem azt állítom, hogy ez az illető Braben volt, pusztán csak azt állítom, hogy mi ezt nem tudjuk.
Mindenesetre akármelyiküké is volt a nagyobb rész, hálás köszönet érte, életem kimagaslóan legnagyobb játékélménye az Elite'84-hez kötődik. Az akkora kiugrás volt a többi "lőj amíg el nem hunysz" stílusú programhoz képest, amit ebben a közben vérprofivá fejlődött műfajban már lehetetlen megismételni. Egy amatőr mezőnyben akadhat egy-egy futózseni, aki köröket ver a mezőnyre, de egy világbajnoki versenyen mindenki nagyon tud, ebből következően ilyen kiugrást már lehetetlen produkálni. Ott már egy-egy mp is nagy különbségnek számít, ergo még egyszer olyan fantasztikus + élmény sem fog többé rám szakadni.u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
grHawk
aktív tag
Egyedül egy dolgot látok, mint problémát, és ezt csűrhetjük-csavarhatjuk, de kiküszöbölhetetlen:
Szinte minden single-player játék, ami valaha ki lett adva, megjelent tört változatban is, ezzel óriási anyagi károkat okozva kis és nagy játékfejlesztő cégeknek is. Emiatt ez elképzelhetetlen. Az internet kell a valós verzió megerősítéséhez és kész. Elfogadni ezt és elvárni a fejlesztőktől, hogy lenyeljék ezt a békát, számomra álomvilág kategória. Rózsaszínfelhő és a többi hasonlat.[ Szerkesztve ]
-
brd
nagyúr
válasz grHawk #29980 üzenetére
A valóságban a warez ellen az a legjobb, ha minőséget gyártanak, lásd a rengeteg indie program, vagy a GTA sorozat (úgy tudom, az összes elérhető warezben is, ennek ellenére kasszasiker volt szinte mindegyik). Az anyagi kár jórészt egy jól adagolt hazugság, feltételezi, hogy az összes, illegálisan használt verziót megvásárolták volna (de nem). Szomorú, hogy ezt be tudják adni tömegeknek és azokat még az sem zavarja közben, hogy őket szívatják leginkább a rosszul és hazugsággal kivitelezett másolásvédelmekkel (lásd pl. Ubisoft, Far Cry 3). Belegondoltál már, hogy az ilyen, online működő másolásvédelmekkel még csak nem is a használati jogát vásároltad meg, hanem tulajdonképpen csak bérled a "megvásárolt" programodat, mert csak addig tudod használni, ameddig a kiadó/készítő működteti a másolás(/használat)védelmi servert?
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
duvi
nagyúr
Szerintem a GTA nem jó példa, mivel itt nagyobbrészt a konzolos eladások hozzák a bevételt. Az indie játékok többsége korai fázisban jelenik meg, ezért nem éri meg a warezcsapatoknak az állandó bajlódást, frissítést. Ha jobban megnézzük a "nagy címeket" akkor ezeknél is a konzolos eladások dominálnak. A Pc-s verziók már a hivatalos megjelenés előtt felkerülnek a virágboltokba. Az itteni eladások nagyrésze, csak a multiplayer (online) játékmódok miatt realizálódnak. A fejlesztési trendek is egyre inkább eltolódnak a konzolok felé. Sok esetben Pc-re már csak az utólagos portolásokkal találkozunk (Lásd konzolos irányítások és grafikai kompromisszumok). Az ED elsődleges célplatformja a Pc, ezért a fent leírtak alapján, nem tartom indokolatlan döntésnek az online védelmet.
-
cacasz02
aktív tag
Nem úgy van hogy az ed a komplett univerzumot a szerveren tárolja, és a rendszerek közötti hyperugrás közben tőltődnek le a célrendszer paraméterei? Ergo mind a solo mind az open playhez szükséges az online jelenlét. Valószínünek tartom hogy eredetileg nem így tervezték, de amikor rájöttek hogy mennyi adatot jelent ez az egész akkor inkább a szerverek mellett döntöttek mint hogy még pár gigával nőjön a game, ámi így sem csekély.
-
Vesa
veterán
"Pc-re, kész öngyilkosság. Szerinted hányan töltötték volna le a "virágbolti" verziót?"
Ezzel vitába szálllnék, hiszen 2 kedvenc kiadóm és fejlesztőcégem üzleti stratégiája és játékai bizonyítják, hogy ez nem így van Egyikük a Paradox (Stellaris, EU Universalis, Cities:Skylines), a másik a CD Project (Witcher).
Bár a Cities:Skylines-t nem a Paradox fejlesztette, de ők adták ki és az üzleti startégiájuk egészen más, mégis csodásan működik. Minden játékukból renkord mennyiség fogyott, pedig virágboltiban is elérhetők. A mod és workshop támogatás miatt pl. a CS-hez olyan mennyiségű tartalom van, ami miatt a warez egyszerűen nem éri meg, mert nem férsz hozzá csak eredeti játékkal. Sőt, a Simcity igen jelentős részben abba bukott bele, hogy kötelező online kapcsolatra volt szükség hozzá! Braben leragadt az 1990-es években, ez sok ponton látszik sajnos. A warez ellen már régen nem úgy kell küzdeni, hogy védelmet pakolunk rá (ez a próbálkozás rendre megbukott a 2000-res években is, amikor olyan rettenetekkel szivatták a _fizető vásárlókat_, mint pl., a Securom).A tudomány a valóság költészete!
-
duvi
nagyúr
Igazad van, de létezik tökéletesen működő ellenpélda is, mint például a Blizzard. A Diablot és a Starcraftot is lehetne offline játszani, de mégis kötelező az online kapcsolat. Az ED-nél kiemelt jelentősége van az online kapcsolatnak, mivel napi szinten kell lereagálnia a szervernek a BGS változásaira. Ezt offline módban lehetetlenség kivitelezni. Lehetne még sorolni az érveket és ellenérveket, és mindkét oldalnak vannak jogos érvei, de a végső döntés nem a mi kezünkben van. A Frontier és Braben így döntött, ez van.
(#29983) cacasz02
A teljes univerzum a gépünkön van. Minimális az adatforgalma az ED-nek, mivel csak a koordinátákat és az általunk végrehajtott cselekedetek adatait küldik a szervereknek és a környezetünkben megtalálható játékosoknak a p2p rendszer miatt.[ Szerkesztve ]
-
grHawk
aktív tag
Mit szóltok az esedékes IPv6-hoz? Elvileg 2.3-al jöhet az is.
-
orientcx
őstag
Nem is mondtátok, hogy elindult a béta! Ha nem nézek rá tiszta véletlenül, el sem indítottam volna.
Ja, és azt sem tudtam, hogy lesz hajónév is. De ingyen csak a scanneren jelenik meg, a tábláért fizetni is kell majd. Sztem lesz az vagy 10 Font, márpedig annyit nem adok érte.
Pedig biztos jól mutatna a Corvetten az orientcx felségjel[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
grHawk
aktív tag
válasz orientcx #29991 üzenetére
Annyit mindenképp megér. Amúgy meg igenis kerüljön pénzbe a kosztumizációs tartalom. Inkább ebből húzzanak pénzt, mint más mikrotranzakciós marhaságból, mint azt sok más játék teszi... főleg, mióta divattá vált ez a gamecoin rendszer (amikor játékbeli pénzért és valódi pénzért is vásárolhatsz egy bizonyos fizetőeszközt), örülök, hogy itt ez nincs kilátásban.
-
baphomet
senior tag
A felesleges (commander creator, multicrew ), meg a többi már ismert (Orca, hajónév, vanity cam) dolgokon felül lesz még néhány érdekesebb újdonság:
General
Added asteroid base type station (including air traffic controllers)
Added 32 asteroid bases in various deep space locations
Added some new challenge scenarios
4 new Incursion scenarios
Speed docking
Driver challenge
Ship launched fighter challengeAdded custom engine trails support
Added Megaships
Tanker
Cargo
Asteroid Miner
Flight Operations
Prison Ship
Science Vessel
Passenger
???
???[ Szerkesztve ]
-
orientcx
őstag
Benéztem a karaktergyárba is. Kis kitartással irgalmatlan borzalmakat tudunk összelegózni, de a lusták számára már az alapkészletben is fellelhető néhány készre gyártott rettenet is. Sőt, mint látható, némi fantáziával a komplett Village Peoples is összehozható azoknak, akiknek erre lenne igényük
baphomet - Azt is lehet tudni, vajon mi is az a pl speed docking, vagy hogy milyen megahajókról van szó?
[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
Ice_Man22
senior tag
Epp olvastam a 2.3 beta change log-ot, hat nem vagy en vagyok vak es nem lattam sehol, de az FPS droprol nem esik szo...
-
grHawk
aktív tag
Kipróbáltam a HOLOMEt... csalódtam. 2 órán keresztül próbáltam megalkotni a fejemet. Rákészültem, csináltam profil és oldalfotót magamról, hátha. Egyszerűen nem jönnek ki azok az értékek. Néhol a méretváltoztatás lehetőségét hiányolom, néhol meg a csúszka alig változtat valamit az alakon. Az, hogy még egy ajánlott gombkiosztást sem kapunk (mint az SRVnél) az nevetséges. A multicrew része még nem tesztelhető, később adják hozzá. Nekem a commander creator bukta. Sokkal többet vártam.
Ja, amúgy tiszta bug az egész. Nem azt mondom, hogy erre nem lehetett számítani (révén ez béta), de ha meglátjátok megértitek, miért említem mégis... na mindegy
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care