Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • brd

    nagyúr

    válasz Sylc #20370 üzenetére

    Mi az az alternatíva? ;)

    The only real valuable thing is intuition.

  • Cooper911

    senior tag

    válasz pilóta #20396 üzenetére

    A későbbiekben is hasznos szabály hogy ha a target systemnél nem egy konkrét név szerepel, hanem az hogy space, akkor az adott rendszerben az űrben kell keresgélni. Bolygófelszinen a planet-nél szintén az adott bolygó felszinén kell keresgélni.

    [Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]

  • pilóta

    nagyúr

    válasz ricinus13 #20399 üzenetére

    Sajnos nem nagyon van választék elvállalható küldetésekből. Általában nincs egy sem, vagy van egy ilyen...

    brd Köszi.

    Aki él és nem boldog, az téved!

  • #84221696

    törölt tag

    válasz pilóta #20403 üzenetére

    Látom, beindultak a szerverek. :) Nem mindig találok én sem küldiket. Ilyenkor elmegyek felfedezni. Az jó, mert ilyenkor az esetek felében bepróbálkozik egy-egy wanted státuszú és lehet harcolni. Vagy ha nem, akkor keresek egyet. RES vagy conflict zone, esetleg uss.

  • grHawk

    aktív tag

    válasz pilóta #20403 üzenetére

    Én sem kezdőknek, sem pedig haladóknak nem ajánlanám a küldetésezést. Az elite az egyik legrosszabb küldetésrendszerrel rendelkezik a játékok történelmében. Szerintem.

    Ha pénzt szeretnél keresni, a legjobb lehetőség a grindelés;
    - Akciódús: fejvadászkodj, persze, ha tűröd a buta AI-k bugos viselkedését.
    - Unalmas:
    A-B trading. Ha közben filmet nézel, zenét halgatsz, még gyorsan is telhet, kis kockázat, hosszú távú pénzkeresési lehetőség.
    - Nyugis:
    Felfedezés.

    A küldetéseknek jelenleg két értelmét látom:
    - Ha nem lenne helyenként bugos a háttérszim., akkor a frakciók terjeszkedése miatt van értelme.
    - Rang szerzés Major frakcióknál.

    Véleményem szerint minden küldetés nagy kockázattal kéne járjon(a küldetésre nézve, nem a hajód épségére) és ennek fejében 1-től 5 millió Cr-ig terjedő jutalmazással átlagosan. Persze pilot federation rankhoz mérten(mindegy, hogy mely típusban).
    Jelen helyzetben a nagy értékű csempész küldetéseken kívül egyik típus sem tesz eleget ennek a dolognak. Kár, mert így a fent említett két okon kívül nincs értelme a küldetéseknek. Szerintem. Vicc, hogy valószínű FDev döntéshozói nem igazán játszanak a játékkal. Még mindig: Szerintem.

    Bár talán még lehet egy oka a küldetésezésnek: ha eltűröd a küldetés lore meggyilkoló randomizálást, és azt, hogy a játék meg se próbálja elhitetni veled, hogy van értelme annak amit csinálsz, akkor a... áh, mire ennek a mondatnak a végére értem el is szállt az értelme.

    Bocs a mindent átható negativitásomért, de miután megszereztem a fullfittes Corvettet és még 300 milla költőpénzt, a játék értelmét vesztette számomra. Be kell valjam, hogy a jó társaságon kívül a játék semmit nem nyújtott számomra. Így erre jöttem rá. Na mindegy, élvezzétek ki, míg van nektek cél benne :D

    (Amúgy reménykednék, hogy lesz változás, csak az a baj, hogy alapvetően minimum egy tucat dolog akadályozza meg a játék fejlődését.

    P2Peer - nem lesznek óriási player űrcsaták.
    A jelenlengi küldetés rendszer sikernek való elkönyvelése a fejlesztők által - nincs affinitás a fejlesztésére.
    Braben Online/Solo hozzáállása a játékhoz - nem valószínű, hogy player IRÁNYÍTOTTA(nem player támogatta) frakciók közti háborúk legyenek, de ha valami csoda folytán mégis, akkor Solo ráhatással még mindig undermineolhatnak a nem túl tisztességes, beszari népség.
    ...és a többi...

    Nem az a bajom, hogy néhány dolog rosszul van megoldva, hanem az, hogy ezen dolgokat a fejlesztők sikerként könyvelik el. A most érkező feature csomagok pedig nem változtatnak a gyökeres grind alapú céltalan játékmeneten, még ha magát a játék lehetőségeit bővítik is. Reneteg lehetőség értelmetlen elszalasztása olyan nevetséges érvek mögé bújva, mint, hogy nem akarnak még egy ilyen vagy olyan játékot.

    A most és a jövőben érkező fejlesztések gyönyörű macskakövek egy zsákutcában.)

    Ha valaki megtudna győzni az ellenkezőjéről vagy vissza tudna rángatni a hypevonatra, akkor kérem tegye meg! Szeretném látni a játék jövőjét, de jelenleg valahogy nem megy... :P túl komolyan állok hozzá mi? :D

    [ Szerkesztve ]

  • LacStein

    csendes tag

    válasz brd #20345 üzenetére

    A próféta vagy a háttérszimuláció szólott általad :K
    Már nagy arccal megterveztem a Coriolison az Addert, gondoltam megy ez, csak idő kérdése. Elbánok a kalózokkal vagy elpucolok... A tegnapi első ugrásnál azonban kijózanító (tűz)erővel és sebességgel jött rám egy Asp, pedig csak fuvaroztam, semmi küldi. Lógó orral mentem a biztosítóhoz + 27e cr "nemesfím" is odalett :O
    De a játék szinte azonmód igyekezett kárpótolni: egymás után (4x) adta a szimpi küldiket, kalóztámadás nélkül. Igaz - javaslatotokra - már figyelek a rendszerek biztonsági szintjére is. Pár órányi játék után már +20e-rel zártam a napot. :)

    [ Szerkesztve ]

  • Urby66

    aktív tag

    válasz grHawk #20405 üzenetére

    Egyet kell értsek veled egy csomó dologban. Szerintem ez egy nagyon kétpólusú játék. Egy részről marha jó mert itt a fórumon is van jópár ember akik már több mint ezer órát öltek bele, és nyilván jól szórakoztak közben. Más részről viszont tényleg nagyon üresnek és műnek érzem az egész játékot. Annak ellenére, hogy mindig open-ben játszom nagyon ritkán látok más playereket és még ritkábban fordult elő, hogy kapcsolatba is kerültem volna velük. Úgy érzem hiába az online és folyamatosan változó univerzum a játék nem tűnik élőnek, csak egy adatbázis az egész. :(
    A küldetések tényleg semmi kihívást nem jelentenek a 10+ millióval rendelkező játékosoknak. A beígért láncküldetések is csalódást okoztak nekem. Most komolyan menjek egy megadott helyre és várakozzak 10 percet amíg megkapom a következő infót. Vagy vadásszak SC-ben egy megadott NPC után. Ok, mennyi a jutalom egy fél óra repkedés után 20 ezer, 25? :((( Hát fél óra alatt 1 milliót is össze lehet szedni kereskedéssel vagy RES-ben még ha béna is vagyok. Ok, kezdőknek ez a 25 jó pénz, de egy régi játékosnak már nem jelent kihívást, motivációt. A másik, hogy nem tudom beleélni magam a küldetésbe, nem tudok azonosulni a szereppel amit kínál a játék. A rangfüggő küldetések is rosszul vannak értékelve. Pl. elit harci rang kell hozzá és ad 200 ezret? Nevetséges. :W
    És annak ellenére, hogy ez alapvetően online játék nagyon kevéssé támogatja a játékosok közötti kommunikációt, a közös akciót. És amikor maguk a fejlesztők akarnak ilyet az is csúfosan elbukik. Van, hogy egy 4-es wing-et sem lehet összehozni mert a playerek nem látják egymást. Más játékoknál nem gond akár 30 playert egy képernyőn látni.
    Az jó, hogy a fejlesztés folyamatos, de szerintem a készítők is tisztában vannak ezekkel a hibákkal és azért csak abba az irányba mozdulnak amit látunk, mert ez nem ütközik a játék által megszabott határokba, falakba.
    Hogy nem panasszal zárjam a posztot azt azért meg kell jegyezni, hogy az előzetesen megígért ütemtervet elég jó hatásfokkal tartják. Kb. egy éve Duvi linkelt egy anyagot (remélem ez az és még él a link, mert innen nem tudom megnézni.) ami a fejlesztők korai stratégiáját, elképzeléseit tartalmazta a játék kapcsán. És ez nagyjából megvalósul tényleg követik, próbálják megvalósítani azt amit elképzeltek, megígértek nekünk. :K

    [ Szerkesztve ]

  • BandiT85

    aktív tag

    válasz Urby66 #20407 üzenetére

    Igen, sajnos azért találkozni kevés játékossal, mert nagyon nagy az univerzum és ahhoz képest kevés az a nem tudom, mondjuk pár százezer játékos, szét vannak szórva. Viszont sikerült nekem is kb 100 misit összehoznom, vettem egy még csak nem is fullos Pitont, és még egy HazRes sem nyújt semmilyen kihívást, még a pajzsom se tudják leszedni szinte...Küldetésből meg szerintem a long-range csempészés éri meg anyagilag...más nem nagyon.

    [ Szerkesztve ]

  • baphomet

    senior tag

    válasz grHawk #20405 üzenetére

    Szinte mindenben egyetértek veled. Tavasz óta szerintem már többször leírtam, hogy fel kellene akasztani jelenlegi küldetésrendszer felelőseit.

    Bocs, de visszarángatni sem tudlak a hypevonatra. :) Tegnap épp bolygófelszínen bóklásztam, ráakadtam egy POI-ra. Odamegyek: négy sentinel őriz egy féltucat konténert, kilövöm őket, lássuk a zsákmányt: 6 darab scrap (hulladék a csak oroszul beszélők kedvéért) konténer. Hisztérikusan röhögve jegyeztem meg magamnak, hogy ez jelenet tökéletes analógiája annak, amit eddig kaptam a Horizons-tól. :DDD :O

    De semmi baj! Kapunk karakter arc generátort. A világ első játéka, ahol olyan karakternek lesz arca, amit soha, senki nem lát. Bár lehet, hogy lesznek borotválkozós küldetések. WSS-ben kell majd keresni a tükröt. Sőt később újításként bekerülhetnek az időzített, vagy lánc borotválkozós küldetések is. Persze legalább expert harci rang kell hozzá, nehogy megvágd magad. ;]

    [ Szerkesztve ]

  • Sylc

    senior tag

    válasz brd #20401 üzenetére

    Pilot: Cmdr.Flynth Stream: twitch.tv/cmdrflynth Goal: Stolen cargo the best cargo :) Experience: Please give me your cargo, (hard points released) I said PLEASE!!!

  • Urby66

    aktív tag

    válasz baphomet #20409 üzenetére

    Igen, a bolygófelszinre elszórt cuccok értéke 0. Én egy konténer kávé miatt autóztam kb. negyed órát egy isten háta mögötti planétán. :(
    Az arc generátor elvileg azért lesz jó, mert így multicrew esetén fogjuk látni egymás rusnya pofáját. Az igéretek szerint olyankor mindenki arca látható amig működik a létfenntartás. (más kérdés, hogy az előzetes képek alapján eléggé egyforma fizimiskákat lehet kikeverni magunknak.)

    Na jó lehet, hogy majd lesz "tactical face pack" ahol vadabbnál vadabb fejeket vásárolhatunk a velünk repülő kollégák elrettentésére. Csak 8 EUR/db, a hülyének is megéri! ;] :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • Sylc

    senior tag

    válasz brd #20398 üzenetére

    Kedvenc kuldetes fajtam, legkozelebb all a kalozkodashoz, imadom, meghogy ne vegye fel? :D

    Persze en most egy 150 misis Pythonbol mondom, A5 Collector A3 breakerrel.

    ---

    Apro csusztatas, ha kilovod (mar ha nem pukkan elobb a hajo) a cargo bay-t, nem fogja elkezdeni 100%-ban dobalni az arut, ahhoz integrity serules kell, es a HB limpet is csak egy reszet dobja ki a cargonak...

    Pilot: Cmdr.Flynth Stream: twitch.tv/cmdrflynth Goal: Stolen cargo the best cargo :) Experience: Please give me your cargo, (hard points released) I said PLEASE!!!

  • baphomet

    senior tag

    válasz Urby66 #20411 üzenetére

    Persze, tudom én azt, hogy multicrew-hoz jól jön, csak kötekedek. ;)
    Azt nem látom, hogy multicrewnak mi haszna lesz. PvE-ben mi az, amit nem lehet megcsinálni egyedül kezelve a hajót? Egyedül talán PvP-ben lesznek ezzel kicsit erősebbek a nagy hajók, de mekkora a PvP orientált játékosok aránya a PvE-ző játékosokhoz képest? Azok közül mennyien ülnének be egy hajóba radarnézegetőnek, ahelyett hogy a sajátjukat vezetnék? Ha mellém beül valaki másodpilótának, akkor a winggel ellentétben végre kap ő is pénzt, ha általam felvett küldetést teljesítünk? És még sorolhatnám.

    [ Szerkesztve ]

  • Urby66

    aktív tag

    válasz baphomet #20413 üzenetére

    Hát ezt még én sem látom. Az is furcsa ezért, hogy egy Cutter méretű monstrumot is tud kezelni egyetlen ember. Ennek a hajóról indítható vadászok esetén lenne értelme illetve akkora anyahajó esetén ahol minden fegyver turret, és nem egy bazi nagy hajó orrával célzok gyök kettővel fordulva.
    Amúgy ez is a baj a Cutterrel, nem pedig, hogy lassan fordul. Ott a pilótának csak a manőverezéssel kellene foglalkozni és egy másik kezelné a fegyvereket egy harmadik segítene a vezetőnek, hogy a hajó jó oldalával forduljon a cél felé, és kijelölné a vadászok célpontjait akiket szintén egy-egy player irányít.

    Na jó felébredek, hiszen jelenleg ennyi embert néha csak fél óra trükközéssel lehet összehozni egyetlen instába... :O

    [ Szerkesztve ]

  • Diopapa

    addikt

    válasz baphomet #20409 üzenetére

    "világ első játéka, ahol olyan karakternek lesz arca, amit soha, senki nem lát"

    Bocs, EVE online vagy 7 évig olyan volt... :P :DDD

    Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

  • _Kondor_

    tag

    válasz Diopapa #20415 üzenetére

    Ha jól emlékszem EVE-ben az adott játékos adatlapját bárki láthatta és ott szerepelt az arc is. Ill. a különböző chat szobákban local, stb., kis ikonban meg is jelent, ha rákattintottal. (Emlékeim szerint, bár már rég volt, talán ezt használtuk is a barát/ellenség megkülönböztetésre, amíg nem voltak erre szolgáló ikonok.)

  • baphomet

    senior tag

    válasz Diopapa #20415 üzenetére

    Akkor még csak forradalminak sem nevezhető a dolog. :)

    Azért mérgelődöm miatta, mert játék jelenlegi állapotában szerintem nem erre kellene pazarolni az erőforrásokat. Ha és amikor lesz FPS mód, akkor ki lehet adni egy gyakornoknak, hogy csinálja meg, addig meg elég a különböző színű sisakok használata, a boltban meg lehet venni drága pénzen egyedi sisakfestést, oszt' jónapot.

    [ Szerkesztve ]

  • grHawk

    aktív tag

    válasz Urby66 #20414 üzenetére

    Igen, ez is érdekes dolog.
    Ugye amit fentebb írtam, hogy megteremtik a lehetőséget, de senki sem fogja használni. Ez akkor tudatosult bennem miután kijött a Horizons.

    Halgattam a sok negatív véleményt, amik azok voltak, amik most az enyém, és úgy voltam vele, hogy már maga a bolygóra szállás elég lesz nekem, nem értebb miért hőbörögnek az emberek. Mekkora élmény lesz már leszálni!

    Aztán kijött a kieg. és leszáltam a bolygóra. Kipróbáltam pár dolgot, 3-4 órán át keresgéltem, miközben ugyanazon 20 dolog váltakozva bukkant elém mindig. Megcsináltam néhány küldetést, na persze nem a pénzért, mert az nevetséges volt, inkább csak olyan teszt képpen. Azt hagyjuk, hogy teli volt buggal, mert megértem. Nem ezzel volt a bajom. Hanem azzal, hogy eme pár érdekesség végigfutása után már le se száltam a bolygókra. Adott kb. 3 nap elfoglaltságot, hogy megnézzem, oszt' helló. És itt egy elég nagynak számító featureről beszélünk. Akkor meddig fog tartani egy multicrew vagy SLF? Kipróbálod, és mivel a játék nem ösztönözöz kihívásokkal a használatára, így a roleplayereken kívül senkit nem fog érdekelni. Pedig tényleg fasza dolog, de a játék nem akarja, hogy használd. Hacsak... áh hagyom elmenni a vonatot. :P

  • Sylc

    senior tag

    Felejtsuk el, hogy nagyreszt egyetertek veletek, de ugye van pro es kontra:

    kontra:
    - quest rendszer nevetseges
    - grindelni kell, hogy elerj valamit
    - nincs vegjatek, megvan a legjobb / legnagyobb / legszebb hajod es nincs mit csinalni vele
    - bug halmaz a kod
    - ures a galaxis
    - bugos a BGS

    pro:
    - mindezek ellenere bele lehet tolni a jatekba 1500 - 2000 orat anelkul, hogy abbahagynad.
    - wingben meg egy ABA trade is erdekes
    - bolygora leszallas elmenye
    - Scarabbal lehet dodgemezni
    - wingen kocsikazas

    Tehat az elite mint jatek, ugyanazt nyujtja mint C64-en / Amigan, ami akkor nem orak hanem evek utan sem lett unalmas, pedig kevesebb volt benne a tartalom mint most, ellenben KIEGESZITI a baratokkal. Ha talaltok kozos celt, ami lehet barmi, mar megerte a beleolt par ora.

    Miert jatszom a jatekkal? (most jon a szentimentalis resz)

    Mert jatszik vele Gigafun, aki korusban enekel, nekem meg favago hangom van, soha az eletben nem beszeltunk vola a jatek nelkul.
    Ott van Duvi, aki akkor is meghallgat amikor a vilag van ellened es eszervekre, megerzeseire hallgat.
    Van egy Dui aki elvitt PVP-zni, amikor nem volt csak 3 rebuyom es 3x robbantam a Vulture-al, majd fel ev utan is behiv CQC-ba, pedig alig tartjuk a kapcsolatot

    Sorolhatnam a vegtelensegig, de a lenyeg az, hogy ezt a jatekot lehetne Soloban otthon tolni, nem lenne problema az undermine, a quest rendszer, a pvp stb, mert meglenne a magad orome, meg ugy is tolnek bele 100 orakat, de egy ABA tradet nem a profit dob fel, hanem a koccanasok (Rabittal ki es be), a "kiszedtek, segitsetek" kialtasok.

    Es ez csak egy nagyon pici szeglete a jateknak, amikor elhagytam az SSL-t, ereztem egy hatalmas urt a galaxysban (micsoda nyelvi fordulat :D), de ra kellett jonnom, hogy a The CODE, a WoJ, a TiiQ es sokan masok is azert toljak ezt a jatekot, mert TI a jatekosok adtok hozza annyival tobbet az eredeti elite koncepciojahoz, hogy megeri merlegelni a jot es rosszat es ra kell jonni, az a hiba nem bug hanem feature :D

    Lehet sirni mint a shamanok a WoW-ban, de ez a jatek igenis tobbet ad annal, hogy mesz es farmolsz.

    Mondom ezt ugy, hogy olyan emberek is megvetnek a magyar kozossegbol, akikkel 1 percet nem repultem kozos instaban. Becsuljetek meg, hogy akar a PH, akar az SSL kozosseg tagjaikent jatszotok azzal, amit csak az elborult kockak elveznek, ez egy szimulator, nem angry birds, akit magad korul latsz, szinten szereti a nehez, unalmas elvont dolgokat, ezert is egyezik a velemenye mindenkinek azzal, amit Hawk / Brd / stb leir, mert ugyanazt varjuk ettol a jatektol ami hibai ellenere is rengeteg elmenyt ad.

    Kiveve ugye orientx, de o meg ujevkol is belerug az empire frakcio tagjaiba, mert feledtetni akarja az izlesficamat es a sajt reszelo fetiset :D

    [ Szerkesztve ]

    Pilot: Cmdr.Flynth Stream: twitch.tv/cmdrflynth Goal: Stolen cargo the best cargo :) Experience: Please give me your cargo, (hard points released) I said PLEASE!!!

  • Sylc

    senior tag

    válasz Sylc #20419 üzenetére

    Orientcx akart volt lenni, bocsi, nem irni jol neveket, elni anglia.

    Pilot: Cmdr.Flynth Stream: twitch.tv/cmdrflynth Goal: Stolen cargo the best cargo :) Experience: Please give me your cargo, (hard points released) I said PLEASE!!!

  • grHawk

    aktív tag

    Na jó, csak eljátszok a gondolattal...:

    Multicrew:
    Ami szerintem itt a kiemelt dolog, az a fegyver kezelés. Felvet pár kérdést, mint pl. miért jó nekem, hogy játékos irányítja a fegyverzetet, miért jó neki, mit változat ez meg? Erre én tudatlan arra gondolnék, hogy kéne egy kifejezetten Wing csoportra fölvehető küldetés PvE oldalról. PvP oldalról majd később. Tehát van ez a Wing speckó küldi, amit csak wingben lehetne fölvenni, és leadni is, az eredeti tagokkal.
    A küldetés kifejezetten egy vagy több signalra szólnának, amit csak a küldetésezők látnak. A jutalom 5-6 millióra rúgna fejenként, és, hogy ne lehessen szétfarmolni ezért mondjuk óránként egy lenne leadható. Nyilván arányosan nagyobb reputációval is járna. Tehát az ösztönző meglenne, mi kell még? Az, hogy megérje a haveromat alkalmazni az elsütőbillentyű mögött, ahelyett, hogy mondjuk én lövöldöznék a Corvettel fixen. Ezt úgy oldanám meg, hogy a játékospajtás a fix fegyvereinet tudja irányítani. Ez szembe köpné a fegyverek háttérjellemzését, de játékmechanikailag más okom nem lenne, hogy alkalmazzam. Mert nem áldozom be a fix fegyverek erejét csak azért, hogy ne én, hanem ő lövöldözzön. Nem lennénk hatékonyabbak, mint külön hajóban, sőt... Tehát megérős speciális - valóban nehéz - küldetések signal specifikusan, játékos által kezelhető fix erőssègű toronyfegyverek. Eddig oké. Így már megéri, hogy legyen lövészem, mégse borítom fel a játék egyensúlyát, se combat, se pénzkeresést illetően. És itt jönne szóba a SLF, azaz a hajóról indítható kissebb vadászok. Mint tudjuk ezek elég könnyen a szélvédő áldozatává válhatnak, ezért nagy kockázat a használatuk. Ezért nem nehezíteném meg olyasmivel, hogy az anyahajóra az indító hangár + masst tegyen, vagy energiát fogyasszon. Megmagyaráznák, hogy ebbe eleve volt már ilyen modul. Így megint csak alkalmazhatok egy + wing embert, megéri neki is, és nekem is, amúgy sem kell feltétlen használni a fightert, csak ha szükséges. Addig pedig modulokat kezelhetné, energia elosztást, akár részletesebben, modjuk preset-ekkel, navigációval foglalkozhatna, szintén részletesebben, stb...

    De kétlem, hogy ennyire foglalkoznának majd vele.

    Hypevonat megálló.

  • grHawk

    aktív tag

    Akkor a részemről is némi Pro:
    Ami tény, - és egyetlen játék a tapasztalataim szerint - hogy baromi pontos a határidőkkel. Vagy ügyesen rádomnak pár hetet a belső becslésekre, vagy profik a határidők terén, vagy csak én kerülöm el a csúszàsokat, de valóban jók ebben.
    Abban igazat adok Flynth, hogy a játék lebilincselő a maga módján, de személy szerint nálam ez a önmagam kompenzálásának vágyakent tudom be, ezért volt mindenáron elérendő cél a leghosszabb legvastagabb legfeketébb hajó... :P

  • ricinus13

    senior tag

    válasz grHawk #20422 üzenetére

    Szerintem még Pro az is hogy a játék baromi jól fut. Nekem a HD7950 ami egy 3 éves kártya FullHD-ban vitte magas beállításokon, kíváncsi vagyok a 390 mire lesz képes. Ehhez képest a Star Ciziten egy 980Ti-n sem maxolható ki mert akad, pedig azt 10-15-ször ennyi pénzből csinálják.

    Más:
    Egyszer szívesen kipróbálnám majd milyen másokkal is játszani, kíváncsi vagyok mit ad hozzá.

  • baphomet

    senior tag

    válasz Sylc #20419 üzenetére

    Így van, ahogy írod.
    Veled egyébként is csak egy valamiben nem értek egyet úgy általában, az a módváltással kapcsolatos boszorkányüldözésed. Annak az ároknak én mindig a túloldalán maradok, amíg a küldetésrendszer olyan marad amilyen most. :P

    Viszont:
    "Tehat az elite mint jatek, ugyanazt nyujtja mint C64-en / Amigan, ...."
    Kis (na jó nem is olyan kicsi) túlzással a '84-es játékot kaptuk meg csili-vili köntösben, többjátékos funkciókkal megfejelve. Ez önmagában azért 2016-ban ne legyen már erény. Az ED úttörő munkát végzett abban, hogy bebizonyította, hogy igenis van igény az ilyen fajta hardcore űrszimulátorra, technikailag a topon van, de, ha a játékmenetben nem tud felnőni a jelenlegi igényeknek, elvárásoknak, akkor az ezután érkező konkurencia (nevek nélkül, mert ki tudja mi készül még a jól ismerteken túl) nemcsak, hogy a földbe döngöli, de még rá is köp a sírjára. Persze lehet, ez csak az én buta kis félelmem, de hát aggódik az ember, ha már kifizette lifetime pass-t. :B

    [ Szerkesztve ]

  • velizare

    nagyúr

    válasz ricinus13 #20423 üzenetére

    SCnél nincs problémád? vagy régi drivert használsz?

    Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

  • VitoSagi

    tag

    válasz Sylc #20419 üzenetére

    Magyarán ha az ember nem vár sokkal többet a játéktól, mint a 30 éves elődtől akkor nem fog csalódni. ;]

    Hibái ellenére szeretem ezt a játékot, bár egyre kevesebbet játszom vele valamiért. A közösségi élményben jelentős szerepe van a TSnek amit sajnos utóbbi időben nem tudok teljes értékűen használni, így nekem tényleg közelebb áll az élmény az ősi elődhöz. :U

    ED:H - CMDR Vito Stark - Dangerous / Entrepreneur / Pathfinder

  • Diopapa

    addikt

    válasz ricinus13 #20423 üzenetére

    Nem mintha a Star Citizen kész lenne vagy az ED részletessége megközelítené az SC-jét.. :U

    Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

  • ricinus13

    senior tag

    válasz velizare #20425 üzenetére

    Az utsót már nem tettem fel mert nem hallottam jót róla, de sehol nem volt problémám vele.

  • ricinus13

    senior tag

    válasz Diopapa #20427 üzenetére

    Értem én hogy nincs kész, de már jó ideje készül iszonyatos pénzből, szerintem simán lehetett volna optimalizálni mert minden adott hozzá. Nem akarom a játékot szarozni mert nem az csak nem értem miért nem lehet erre jobban odafigyelni. Kicsit szkeptikus vagyok a játékkal kapcsolatban.

  • baphomet

    senior tag

    válasz ricinus13 #20429 üzenetére

    Mire kész lesz elavul már a 980ti is, és egy középkategóriás akkori GPU-n is elfut majd így optimalizálatlanul. ;]
    Amennyire én tudom, az optimalizálással inkább a fejlesztés vége felé szoktak törődni, úgyhogy nincs is ezzel semmi baj.

  • grHawk

    aktív tag

    válasz ricinus13 #20429 üzenetére

    Amennyire az ED már messze ál a szívemtől az SC még annyira távol és ebben az álláspontban mégis Diopapa mellé állok. 1. Nem beszélhetünk optimalizáltságról egy még nem kész játékról, 2. Az a grafika alacsony szinten is élmezőnyös. Érthető az igény.

    Az ED mégis csak egy "kész" játék, mégis elmarad a részletességgel, de nem csak az SC-t illetően. Bármely más sandboxot illetően. Sajnos :(

  • ricinus13

    senior tag

    válasz grHawk #20431 üzenetére

    Rendben igazat adok nektek. Csak kicsit sajnálatos hogy akadozik, de majd meglátjuk. Viszont itt kikapunk a sok offért mindjárt :DDD

  • orientcx

    őstag

    Látom, mindenkire rátört az általános téli letargia. A finnek ezekben a sötét téli hónapokban tolnak egy-két hektó vodkát, és probléma megoldva. Nem siránkozni kell, tessék tisztességes magyar emberhez méltóan megfelelő alapossággal berúgni, kellő precizitással összehányni a cipős szekrényt, és békésen álomba szenderülni előszobaszőnyegen, ahogy az ilyenkor dukál(ínyencek előtte még inzultálhatják a családot is) :D .
    Az valóban nehezen lenne vitatható, hogy sok idegesítő dolog akad a játékban(már a kezdetektől fogva), és az is igaz, hogy a horizons a kétségtelenül meglévő újdonsága ellenére sem hozott igazi áttörést, de ennek ellenére egy év után még mindig találok kipróbálandó dolgokat, és még mindig szórakoztat sok minden, mert ennek a világnak HANGULATA van, amiben már csak úgy alapból is jól érzem magam. Ha nincs is időm játszani, akkor is betöltöm(és akkor is csak-csak lopok egy-két percet egy-egy körre) Azt nekem senki ne mondja, hogy most hirtelen egyik pillanatról a másikra élvezhetetlenné vált az egész.
    Az új küldetésrendszerhez nem szólnék hozzá, mert jó ideje már nem csináltam egyet sem(egy galaxis szerte rettegett FEDAK(Fed admirális király) számára az ilyesmi méltóságon alulinak számít :K ), de ha már itt tarunk, én igazából sokkal inkább azt a kategóriát hiányolom, ami jóval összetettebb. Nagyon nagy pénzt hozna, de csak igen sok játékórával lenne abszolválható, akár egy-két hétig is eltartana(mitomén ilyen-olyan adatgyűjtés, ami alapján el lehetne jutni arra a bázisra, ahol meg lehetne szerezni azt a cuccot, amivel stb, stb). Bár az is igaz, hogy amíg még egy sima küldinél is probléma tud lenni, hogy a program beadja végre az aktuálisan arcon verendő kuncsaftot, addig merészség lenne az ilyesmibe belevágni.
    Mindenesetre szerintem az igazi újdonságot egy az ED világára épülő FPS jelentene, de erre egyenlőre sajnos semmi esély nem mutatkozik(ja, és kéretik nem előállni a "bezzeg az SC" kezdetű kupléval, legfeljebb úgy kb majd 3042-ben, amikor majd az talán megvalósul) Addig viszont marad az ED
    De ha már hibákat keresünk, akkor szerintem az ártott a legtöbbet a játéknak, hogy túlságosan könnyű lett a pénzszerzés. Régen igencsak meg kellett dolgozni nemhogy egy Corvette-ért, de még egy A6-os SG-ért is az Asp-ra, aminek aztán nagyon tudtunk örülni. Ma meg hetek kérdése az egész, és emiatt rengeteg játékórát vettek el az újaktól.
    Azokkal a kritikákkal viszont, amik a játék ürességéről panaszkodnak, azokkal tényleg nem tudok mit kezdeni. Tessék tudomásul venni, hogy ez egy ilyen kategória. Itt nem fogják senki kezét, itt mindenkinek magának kell megtalálni a maga helyét. Itt senki ne számítson arra, hogy majd ő maga, egy személyben, mint a galaxis legeslegnagyobb főhőse fogja megmenteni a világot(egyrészt azért, mert ez a személy már én vagyok :K :K :K , másrészt meg ez nem egy ilyen játék) Nekem szerencsém van, nekem pont ez tetszik benne. Én még a Far Cry sorozatot is úgy játszottam, hogy meghagytam az outpost-ok javát, és remekül lehetett mászkálni az ellenséges területeken ugyanolyan függetlenül, mint az ED-ben. Gyűlölöm, hangsúlyoznám gyűlölöm az előre begenerált degenerált jeleneteket, és megírt bárgyú történeteket. Majd én tudom, mit akarok, ez az én dolgom. Számomra a függetlenség, és önállóság a legfontosabb dolgok egyike.
    Az is igaz viszont, hogy a játék mellett szóló érvek mellett az egyik legnyomósabb valóban független az ED-től, és ez a fórum. Itt zajlik az élet, és jó a hangulat(még annak is megvan a maga diszkrét bája, ahogy pl flynth szaki a kétségbeesett "sajtreszelőzéssel" próbálja tompítani a Cutter gyalázatát :DD ), nem is tudom, van-e még egy ilyen élő fórum ezen kívül.
    -
    -
    Sylc - "Kiveve ugye orientx, de o meg ujevkol is belerug az empire frakcio tagjaiba, mert feledtetni akarja az izlesficamat es a sajt reszelo fetiset"
    -
    Az újévi üdvözlőlapomat én semmiképp nem értékelném "belerúgásnak", fogalmazzunk inkább úgy, hogy a Fed bugrisokra jellemző kulturáltan visszafogott stílusban jeleztem a Fed pilóták fölényét a szájhősködés műfajában :K :K :K
    -
    -
    u.i.: bocs a terjedelemért(ezek után már le sem tagadhatom, hogy a Háború és békét is én írtam :U
    u.u.i.: a csempészés továbbra is naaagyon csúúúnya dolog, és csak a rosszkisfiúk csinálnak ilyet, ugye baphomet kolléga??? :K

    [ Szerkesztve ]

    u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

  • brd

    nagyúr

    válasz Sylc #20412 üzenetére

    Lehet, félreérthetően írtam, nem úgy gondoltam, hogy ne vegye fel, hanem, hogy sok a macera vele, az ő helyzetében (valószínűleg nem régen kezdte, pénze sem túl sok, és a kezdő hajók egyikével van) szerintem nem éri meg a tökölődést, de egyszer azért próbálja ki, hátha megtetszik neki. ;)
    ---
    Most miért lőtted le a poént? ;) Pont az ilyen apróságok a jók egy játékban, hogy az ember ezeket magának fedezi fel (mint én pl. hogy hogyan egyszerű csempészni - bár így már kicsit unalmas is lett, ha nem rontom el a dokkolást, szinte semmi kihívás nincsen benne; még az lehetne érdekes, ha több player lenne, mert elvileg az ő scan-elésük esetén is bukta van, de még nem sikerült úgy összefutom velük, hogy scan-t is indítsanak), így is féltem, hogy túl részletes voltam az előbb.
    Btw. kösz' a GAVPI -t!

    [ Szerkesztve ]

    The only real valuable thing is intuition.

  • grHawk

    aktív tag

    Egyébként az ED részletessége már csak azért is érdekes mert ellentétben a rokonaival ő nem a player szimbólumra épít. Tényleg nem akatok offolni de ezt csak így tudom példával alátámasztani:
    Az SC-ben van egy karaktered. Neki kezdésként van hajója, de az egy elveszthető tulajdon. A karakter viszont megmarad és rá lehet építeni.
    Az ED úgy eleve úgy kezdte - ez hülyén fog hangzani -, hogy te egy hajó vagy. És mikor lecseréled a hajót gyakorlatilag a külsőd és az attribútumaid változnak. Ha a részletességét és az ebben rejlő lehetőségeket nézed, akkor igen nehéz elképzelni, hogy nagy jövő állna előtte. Amit az ED alkotni tud szerintem jelenleg csakis a tartalomra korlátozódik. De még mindig szerintem, és vége az offnak :D

  • Sylc

    senior tag

    válasz orientcx #20433 üzenetére

    WoJ forumon is ez megy, mindenki tartalmat hianyol, kiegesre panaszkodik stb, de megis tolja napi 4 orat :D

    Ami a nemzetkozi csoportokbol is lejon, ha az alap ED jatekosokat vesszuk (Black friday elotti felhigulast ertve ezalatt), akkor csupa "koraven" foszer jott ossze, akiket a csillagok mozgatnak meg, ezert mind az SSL / WoJ / TiiQ tagjai - rajuk latok ra, ebbol az SSL-re a legkevesbe - nagyjabol azonos elvarasokkal vannak a jatek fele, undermine zavaro itt - ott, solo - multi osszeferhetetlenseg. De a tarsasag mindenhol feledtetni tudja ezeket a hibakat.

    Mivel vegigtoltam egy MMO felemelkedeset (WoW), ha ilyen utemben fejlodik a jatek, 3304-re mar mas problemakat latunk majd egetonek, de ilyen a human letforma (kiveve a FED-es), folyton fejlodni akar es elegedetlen a jelenlegi szituacioval.

    Pilot: Cmdr.Flynth Stream: twitch.tv/cmdrflynth Goal: Stolen cargo the best cargo :) Experience: Please give me your cargo, (hard points released) I said PLEASE!!!

  • Sylc

    senior tag

    válasz grHawk #20435 üzenetére

    Kulfoldi forumon kiveseztuk ezt, az lett a konkluzio:

    SC egy FPS amiben be lehet pattani par hajoba, ami felgyorsitja es kiegesziti a lovoldozest

    ED pedig egy galaxys szimulator, politikai rendszer modellezessel, ami megy a maga utjan, de ezt a jatekos a sajat jelentektelen modjan (1 pilota a 4 milliardos rendszerben) el tudja teriteni a kijelolt osvenyrol.

    --

    Mivel az eleje a jateknak a penz szerzes, a kozepe pedig a hatalom megszilarditasa (minor faction felkarolasa) a vegjateknak a Jatekos csoportok alkotta Powerek kell lennie, ha az bejon, akkor a PVP mindennapos moka lehet, sokat dobhat a jatekelmenyen.

    De ez csak felvetes.

    Pilot: Cmdr.Flynth Stream: twitch.tv/cmdrflynth Goal: Stolen cargo the best cargo :) Experience: Please give me your cargo, (hard points released) I said PLEASE!!!

  • Sylc

    senior tag

    válasz brd #20434 üzenetére

    nem probaltam a Gavpi-t, kifizettem a pizt a VA-ra, tehat nem tudok majd segiteni benne.

    Most eppen a twitch botokkal mokolok, lehet ott is elkoltok 5 usd-t egy csevego botra :D

    [ Szerkesztve ]

    Pilot: Cmdr.Flynth Stream: twitch.tv/cmdrflynth Goal: Stolen cargo the best cargo :) Experience: Please give me your cargo, (hard points released) I said PLEASE!!!

  • grHawk

    aktív tag

    válasz orientcx #20433 üzenetére

    Én sem szeretem az előre megírt történetet. Egy ilyen lehetőségekben gazdag játékban nem eljátszani akarok egy szerepet, hanem megélni. Azt pedig úgy lehet, hogy a játékosok kezébe adják a galaxis sorsát. Első lépés: klánrendszer. Második lépés: állomások, bolygók, így rendszerek elfoglalhatósága, persze a háttérszimuláción keresztül, ami nem ártana ha nem lenne bugos. Ha ez megvan, akkor hagyják, hogy a játékosok megvívják vagy éppen megtárgyalják a világ sorsát. És tüntessék el az ilyen belemagyarázott powerplay figurákat a játékból. Legyen elpusztítható egy állomás(persze elképzelhetetlenül nehezen, de ez is legyen opció). Igen legyebek rohadékok, akik szemétségből ölik a gyengébbeket! Tudod mért? Hogy legyen oka színrelépni a jóknak, és bumm; kész a játékosok által alakított NEM ELŐRE MEGÍRT sztori. Elképzelni nen tudom mik kerekednének ki ebből. Mindent megbocsájtanék a játéknak.

    Amúgy még a jelenlegi instanszolt szutyok rendszerben is megoldható lenne ez. Ha pl. két player frakció közt háború alakul ki(lehetne egelé befolyásolni a BS-t), akkor megjelenne egy CZ ahová NPC nem megy be csak játékos. Ugyanolyan alapon, mint a mostani CZ-ben menne számolás. Aki többet öl a másikból a hét végére az nyer. Belehet várni az ellenfelet a CZben. Ha meg nem jön akkor olyan mintha harc nélkül feladná. Full logikus és baromi egyszerű.

  • duvi

    nagyúr

    Tudom, hogy az utóbbi időben ritkán vagyok fent, de igyekszem napi szinten követni a hozzászólásokat. A Pro és Kontra témában már valóban elhangzott a legtöbb fontos észrevétel. Azért egy pár mondattal én is kiegészíteném a témát ;)
    - Amit a 2.0-val kiadtak (és most látunk), az csak egy kis része a teljes Horizonsnak! Jövő decemberig több részletben (kb.3-4) érkeznek a tartalmi kiegészítések, amik tovább fogják bővíteni/javítani a jelenlegi lehetőségeinket.
    - Lényeges változást/javulást várok az idegen fajok érkezésével (egy faj jön a Horizonsal is), ami gyökeresen átalakíthatja a jelenlegi világunkat.
    - A játék legnagyobb problémáját a P2P rendszerben látom, amit jó eséllyel nem fognak/tudnak lecserélni, csak drasztikus költségek árán.

    - (#20407) Urby66 Megnéztem a linket, de sajna már törölték a tárhelyről. Felteszem a saját boxomba és újra belinkelem a Téma összefoglalóba.

    - Remélem, hogy hamarosan visszatérek az aktív szolgálatba! Lassan kezdek egyenesbe jönni, erre a gépem dobot egy hátast :W . A hétvégén összerakom az új gépet és jövő héten (ha a Thargoidok is úgy akarják) nekiállok a frissítéseknek. Mindenképpen beteszem Flynth és Cooper911 kollégák oktatóvideót az összefoglalóba és nyitok egy Horizons szekciót az újdonságoknak.

    [ Szerkesztve ]

  • grHawk

    aktív tag

    Amúgy srácok imádok veletek beszélgetni: ész érvek vs. ész érvek. Ritka az ilyen, úgy hogy megbecsülöm ;)

  • velizare

    nagyúr

    válasz ricinus13 #20428 üzenetére

    köszi.

    Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

  • Diopapa

    addikt

    válasz grHawk #20435 üzenetére

    Tényleg ne offoljunk, de SC-ben a karakter sem marad meg, X számú halál után végleg meghal..

    @(#20437) Sylc: "SC egy FPS amiben be lehet pattani par hajoba, ami felgyorsitja es kiegesziti a lovoldozest"

    Bele sem kezdek, mert nem a megfelelő topik rá, hogy ez mekkora orbitális tévedés.. Javaslom pár sc fórum vagy az sc.hu meglátogatását...

    [ Szerkesztve ]

    Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

  • baphomet

    senior tag

    válasz brd #20434 üzenetére

    Időközben utánanéztem a dolognak. A hostage küldetések bugosak. Nem elég, hogy, ha megcsinálod, akkor wanted leszel, illegal cargonak számít, de át sem veszik, nem lehet befejezni a küldetést.

    Hellyel-közzel azt lehet mondani, hogy az 1.5/2.0-val érkezett új küldetéstípusok közül a shadow deliveriest (Isten áldja! :DDD ) leszámítva, egyik sem működik rendesen, ha működik egyáltalán. Gyász!

    (#20433) orientcx
    a csempészés továbbra is naaagyon csúúúnya dolog, és csak a rosszkisfiúk csinálnak ilyet, ugye baphomet kolléga???
    Horizonsban való csalódásom után, a csempészelite fokozat közelsége tart most bent a játékban. Hamarosan jelentkezem a makulátlan oklevelemmel. :)

    [ Szerkesztve ]

  • Gabesz87

    addikt

    Üdv. Ma hallottam először erről a játékról annak kapcsán, hogy tervezek beszerezni egy Hotas X-et. Ahogy olvastam a topic összefoglalót, egyre jobban megtetszik, és kíváncsi vagyok. Az összefoglalóban az áll, hogy a sima ED-t nem érdemes megvenni, mert a Horizons azt is tartalmazza. Viszont azt nem értem, hogy elvileg a Horizons decemberben megjelent, de a Steamen mégis az van, hogy korai hozzáférésű játék. Ez nem világos, hogyha decemberben megjelent, hogy lehet még béta?

    (#20446) baphomet: ja értem. Szenzációs :) Akkor lehet, hogy csak az alapjátékot veszem meg egyelőre olcsón, aztán ha bejön, egy későbbi akcióban majd a kiegészítőt.

    [ Szerkesztve ]

  • baphomet

    senior tag

    válasz Gabesz87 #20445 üzenetére

    Ezzel fedezik a seggüket a fejlesztők, valamikor január vége felé kerül ki majd az EA-ból, addig van idő kijavítani a megjelenéskori ordasabb hibákat. ;]

    [ Szerkesztve ]

  • brd

    nagyúr

    válasz baphomet #20444 üzenetére

    Bugosnak bugos, nekem pl. 2 hostage-et kellet az egyiknél összeszedni, a valóságban viszont 4-et kellett, úgy, hogy többször kellet az adott nevű fickót megkeresnem, mert abból kettőt nem számolt, így viszont le is tudtam adni.

    Aki egyébként unatkozik a játékban, az próbáljon meg mindig FAOFF-ban közlekedni, garantálom, hogy pár napig lesz elég izgalom a játékban. :D Pl. amíg 2-3 perc alá tudja szorítani a dokkolás idejét, úgy, hogy nem veri szét a pajzsát, vagy 100+ sebességgel tud már kifelé haladni a mailslot-on.

    The only real valuable thing is intuition.

  • Sylc

    senior tag

    válasz Diopapa #20443 üzenetére

    Nem a sajat tapasztalatom, hanem forum konkluzio :D

    A sajat tapasztalatom az lenne: Random restart generator script - run and restart :D

    [ Szerkesztve ]

    Pilot: Cmdr.Flynth Stream: twitch.tv/cmdrflynth Goal: Stolen cargo the best cargo :) Experience: Please give me your cargo, (hard points released) I said PLEASE!!!

  • baphomet

    senior tag

    válasz rtitusz #20447 üzenetére

    Mérget nem vennék rá. :)

    Ez szerintem a unknown artefact vonal folytatása. Azt jelenleg a Merope rendszer környékén találni. A Merope pedig egyike az MB által említett hét nővérnek, a Plejádok (Fiastyúk) halmaz 7 legfényesebb csillagának.
    Az UA után az érdeklődés fenntartására bedobott újabb tű a szénakazalba a Meta Alloys, melyet ezekben a Large Barnacle-kben lehet találni. Ezek szerint a Pleiades-t is tartalmazó nebulára szűkíthetjük a szénakazlat.

    A Thargidokhoz utoljára viszont a Polarison keresztül vezetett út. Permites rendszer, úgyhogy ott is lesz egyszer valami.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák