Hirdetés
- iPhone topik
- Google Pixel Watch 3 - képpontos idő
- Folyamatos vérnyomásmérést kínál a Huawei Watch D2
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
ph A két színben készülő, Infinity szériás újdonság lebegő dizjnnal különíti el a kamráit, és kompatibilis a "lopakodó" alaplapokkal.
-
Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
gp A Deathwatch címet viselő szériában Liev Schreiber szólaltatja meg kedvenc ügynökünket.
-
Világ napszakokban (képek)
lo Hajnal Reggel Délelőtt Délben Délután Este Éjszaka...
Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
veterán
Nyilván, csak vicceltem.
Olayn rugalmassága, mint egy elektromosnak, semminek nincs. Vagy ha van, akkor az általában egy kategóriákkal felsőbb polcos valami, amivel viszont nincs értelme összehasonlítani."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Bandit21 #4220 üzenetére
Röviden és érthetően: 90 ló elég arra, hogy tartsa a csúcssebességét még emelkedőn is, és azt pedig bőven kevesebb, mint 30mp elérni még álló helyzetből is, tehát nem lesz olyan, hogy nincs ott a kraft, amikor kéne.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz tibcsi0407 #4226 üzenetére
Ha jol ertem, gyakorlatilag egy erosen tovabbfejlesztett hocsorol van szo. Nem rossz.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
De amikor ezt leirja valaki, miert van az, hogy minden szamolas ugy van csinalva, hogy a lassan 20 eves atlageletkoru Magyar autoparkot holnap hirtelen teljesen lecsereli a nep 70kwH-s akkus kocsikra, amibol mindet nullarol szazra tolti az egesz orszag egyszerre?
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Hááát, ez egy elég nagy marhaságnak tűnik nekem.
De ne hagyatkozzunk megérzésekre, nézzük a tényeket:Az i3 fogyasztása vegyes üzemben átlag 13.5kwh/100km az internet szerint. Nézzünk egy nagyobb (de azért reális méretű) kocsit, olyat, ami nem arról híres, hogy mennyire keveset fogyaszt, maradjunk márkán belül, legyen mondjuk bmw ix3. Kb 19kwh/100km a fogyasztása, szintén a gugli szerint.
A különbség 5.5kwh 100km-enként. Ha az i3-at 3 naponta töltöd, akkor tippre maximum olyan 50km lehet a napi ingázásod. Tehát 3 naponta kb 8.25kwh extra fogyasztás lenne. Az picit több, mint 1 extra óra a sima 7kwh-s ac otthoni töltőn. De nézhetjük azt is, hogy 3 naponta kell neki 30kwh a Te felhasználásod mellett. A mostani kb 22kwh helyett. Nem elhanyagolható, de azért bőven nem katasztrófa, pláne amilyen iramban Magyarországon terjed az elektromos autózás."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Konkretan vert izzadnak a gyartok, hogy noveljek a hatekonysagot. Egy 50kwh-s fogyasztasu autot piacra se lehetne dobni kb, hacsak nem valami nagyon limitalt kiadasu szupersportkocsi fogyasztasa ez...
Ezen felul megint visszatertunk oda, hogy szerinted egyszerre fogja a nep levaltani a dizel focust es tarsait, amit pont a fogyasztasa miatt vettek, valami brutal fogyasztasu elektromosra, es ezt raeresztik a mai halozatra, semmi valtoztatas nelkul.
Komolyan nem latod, hol vannak a hibak a gondolatmenetben?
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Azert nincs tele az utca varosi kisautokkal, mert az atlag csaladnak egyetlen autora van penze, tehat olyat fog venni, amivel bevasarolni is el tud menni, meg Europa masik vegebe is, gyerekestol/haverostol, barmikor, ha ugy van. Nyugatabbra nagyon mennek a varosi kisautok.
Amugy az aron felul pontosan ez gatolja jelenleg az elektromos autok terjedeset is (itt es nyugatabbra is), hogy hosszu utra meg csak tenyleg a legdragabbakkal jo otlet elindulni, es meg azzal se minddel.Szoval de, az autoknal a vasarlok nagyon nagy reszet nagyonis a racionalitas mozgatja. Maximum masnak mas a racionalis dontes. Az meg, hogy tobbet fogyaszt, esetunkben azt jelenti, hogy 16-19kwh, nem azt, hogy 30-50, nem is tudom, honnan vetted ezeket a szamokat, budos eletben nem tudnal eladni egy olyan elektromos (szemely)autot, ami ennyit fogyaszt.
Fentebb direkt az ix3-at hoztam peldanak, mert az egy jelenlegi eros kozepkategoria meretben es meretosztalyon belul fogyasztasban is. Ez nem felfele fog menni, hanem lefele. Szerintem inkabb a 16kwh-s orszaguti fogyasztas lesz az atlag, mint az altalad josolt 30-50. De nagyon maximum a 19. Varosi forgalom mellett meg inkabb a 13-14. Mar most is elerhetoek ezek a szamok, es most se kicsik a kocsik, es a legelso szeleskorubb generacional jarunk elektromos autoknal. Miert hiszed azt, hogy a fejlesztesekkel a hatekonysag a kesobbiekben romlani fog?Nekem nagyon ugy tunik, hogy mar Te is tudod, hogy ebbe beleszaladtal, baromsagot mondasz, csak mar fajna elismerni, ugyhogy inkabb ilyen legbol kapott szamokkal dobalozol. A baj az, hogy nincs ertelme, mert egy 20mp-es guglizas eleg hozza, hogy kideruljon, hogy nincs semmi a szamok mogott, amiket idevizionalsz.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen