Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Asus ROG Phone 8 Pro - az élet nem csak játék és mese
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Segal
veterán
Duplán kell hogy elkeserítselek
Alapesetben kizártnak tartom hogy ki lehetne kerülni, max ha találsz a neten mentéseket akkor a következő pályán tudnád folytatni. Viszont az már nem a te játékod lenne hanem valaki más mentése.
A nagyobb baj viszont az rád nézve hogy ha elkezdődik ez az ugra-bugra a játékban akkor onnantól minden pályán elő fog fordulni és sajna egyre durvábbakat fog kérni
Szóval próbálj meg tovább jutni de készülj fel rá hogy lesznek rosszabb ugrálós részek is."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Dlite
tag
Megnéztem természetesen. (sajnos nem eléggé időben, mert akkor nem veszem meg...) Tudom is hogy mit kell csinálni - dupla ugrás, dash - de egyszerűen béna vagyok. Mert 1X tuti elrontom, így leesek és kezdhetem elölről És ha szabadnapon egész napos gyakorlás után nem megy, egy fullos munkás nap után elég kicsi lesz az esély
RTX2060 I5-9500
-
Dlite
tag
Köszi 21ezret buktam akkor. Kár volt ezt bele tenniük. Gondolom ezzel akartak kis változatosságot bele tenni a darálásba. Maga a játék - nekem aki nem szoktam FPS-sekkel játszani - kifejezetten szórakoztató és ötletes volt...hát így jártam. Majd néha rápróbálok, de ismerem a "tudásom" super márióban
RTX2060 I5-9500
-
addikt
- rúnánál válaszd azt, amelyikkel könnyebben lehet a levegőben közlekedni
- 99% bejön az, hogy először duplaugrás, utána csak a dash
- elvileg van konzol a játékban ( ' ), lehet hogy van hozzá falonátjárás kód is (nem kerestem)Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
Segal
veterán
Nézd a dolog jobbik oldalát legalább van állásod. Én ugyan túljutottam azon a részen ahol te elakadtál de én mégis többet buktam már most mint 21ezer
Ez "csak" 1 játék, ha nem megy majd megpróbálod később"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Daelion
őstag
válasz hszilard666 #660 üzenetére
Szerintem se volt vészes a platforming része max fura volt így hirtelen itt DOOMba de meg lehetett szokni.
Most fejeztem be tegnap a Black Mesat mert nekem kimaradt a HL 1 még anno most meg már nem bírtam rávenni magam mert nagyon elöregedett.
Hát ami itt a végén volt a Xen mapokon ugrabukra,puzzle,stb izé hát már azt hittem hogy kitépem a hajam és megy az uninstall a játéknak.1 centikkel nem sikerül az ugrás azt már esik is le a kari,mindenbe bele akad meg alig lehet felmászni dolgokra meg úgy alapvetően körülményesen mozog a karakter. 'tipikus régi játék jelenség'
Ennyit még életembe nem használtam a F5/F6 gombot ami a quick save/load.Ehhez képest DOOM platforming semmi se volt.
[ Szerkesztve ]
-
TomMusic
őstag
Sziasztok,
Még nem játszottam ki, de a felén már szerintem túl vagyok.
A konklúzió az, hogy a 2016-os nekem sokkal jobban tetszett.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
whitezo88
nagyúr
Tegnap este olyan 18 óra játékidővel befejeztem (easy fokozat). Nekem már sok lett volna nehezebben szórakozni vele, nem véletlen vettem le korábban, nem akartam 5x nekifutni egy arénának, a sima gameplay jobban tetszik mint a perceken át nonstop hent folyamatos ugrálással meg dashhel ami kötelező. Az utolsó map így is brutális volt, nem hogy nehéz fokozaton... kell hozzá pár Extra Life az biztos ha valaki nem ezen a fokozaton megy. 2016-hoz képest mindenben több, jobb, de a fenti miatt nekem az talán túl sok volt.
Meg nekem túl sok az utility, ugye a Crucible gyakorlatilag egy 2. láncfűrész, mintha szétszedték volna, az 90%ban megint utility lett, lőszerhez, már közepesen nagy lényekhez is 3 benzin kell. (2016-ban csak talán Baronhoz kellett annyi meg még valamihez).
A gold armorhoz meg ugye Ultra Nightmare kell, csinálja meg akinek 2 anyja van[ Szerkesztve ]
-
-
heavygrip
aktív tag
Én tegnap vittem ki UV-n 5. alkalommal. Vélemény a játékról:
Szerintem, lényegében nem a platform részekkel van a fő probléma. Itt eggyetlen egy gond van, még pedig a lőszer. Most őszintén, miért csak 24 sörétet cipelhetek magammal pl??? A régi Doomban ez alapból! 50 volt, aztán lett 100 a táskával. A 2016 ban meg 60.
Nem értem komolyan ( de szerintem még az idesek sem...), tök jó játék lenne,de elcseszték azzal,hogy tűzön, vízen keresd a kis démonokat egy maréknyi lőszerért?? Megállítva ezzel a játéknak a dinamikáját, a féktelen tűz harcot???
Az elődben ha ketté vertél eggyet - ami ritka volt,hiszen mindig volt lőszer - akkor feltöltött maxra,na meg a ládák is ott voltak,ami szintén felnyomta fullra.Kb. a 9. pályáig ki lehet küszöbölni ezt a lőszer hiányt,de utánna csak szívatás az egész. Én nem szoktam csalni játékokban, szerintem elvész vele az élmény. Amikor az elején megláttam a floppykat a játékban, úgy voltam vele jópofa,de minek? Aztán rájöttem,hogy nem hibába tették azt bele. Én Nekravoltól , tehát az utolsó 4 pályát Infinity ammo bekapcsol és úgy viszem. Kényelmesebb,de így is megvan a nehézsége a játéknak és legalább nem kell folyton arra figyelni mikor fogy ki a lőszer....
They are rage,brutal, without mercy,but you,you will be worse, Rip and Tear until it is done.
-
shotika
őstag
válasz heavygrip #665 üzenetére
Most őszintén, ha mindig van elég lőszer, akkor hol a kihívás? Így legalább mindig oda kell figyelni - persze ez is kitanulható, de legalább ezzel is építették a karaktert, hogy igen Doomguy az a fazon, aki elvégzi mindenki helyett a piszkos munkát, ő ennek az univerzumnak a szuperhőse, viszont ennek ára van. A koncentráció, a tanulás, a reflexek. Ettől csak még hitelesebb lesz. Az ilyen megoldásoktól (is) volt annak idején annyira jó a Max Payne 2 is. Én ezt a hozzáállást vártam a Duke Nukem Forevertől is, amit egészen az első pálya végéig meg is tartottak, aztán egy poshadt alma lett a végére az egész...
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
#48613632
törölt tag
válasz heavygrip #665 üzenetére
Nekem sem jelentett problémát a lőszer management, legalábbis eddig. A stílusba szerintem belefér, és szerintem, a játékmenetet sem szakítja meg. Csak néha kell egy láncfűrész, meg egy kis lángszóró a harcba. A glory kill meg amúgy is alap volt nálam Úgy vettem észre, hogy konkrétan az animáció alatt, nem érhet támadás. A láncfűrésznél is ez jött át nálam, hogy amíg tart a kill, addig nem sérülök.
A pajzsos flame thrower az más. Az nem kivégzés, és azalatt sérülhetek is, amíg szedem. De az nincs is leanimálva előre.
Szóval simán belefér, olyan, mintha addig megállna az idő, vagy legalábbis nagyon lelassulna. Így ez nálam nem okoz gondot.
(A platform részek viszont igen.) -
heavygrip
aktív tag
Hol a kihívás? Nem tudom, hogy vagy vele,de attól hogy van elég lőszer még mindig ott loholnak a nyakadon a szörnyek egész tömkelege.
Lehet nem írtam le részletesen az előbb, de nálam ez a végtelen lőszer nem úgy működik hogy csak BGF illetve kard oszt cső. Minden fegyvert használok,felváltva illetve a glory kill re megyek rá, tehát nem oldom meg azzal a dolgot,hogy szét rakétázom az arénákat.
Így is kell pörögni,figyelni sok mindenre, főleg egy fáradt nap után a reflexei sem olyanok az embernek, pláne,hogy még arra is figyeljen,hogy mikor fogyik ki az ammo....Nehogy már a lőszer hiány szabjon gátat az egésznek,főleg egy !DOOM ban!.
Igen, túlzásba lehet esni azzal,hogy folyton a két fő fegyvert használva tarolod le az egész démon sereget, vagy pl e mellé bekapcsolod az iddqd-t vagy a quad damage módot, de úgy már nem élvezhető szerintem sem.
2x kód nélkül vittem végig,no nem vért izzadva,de idegesítő volt már a két utolsó pálya. Egyébként jól írtad,ki lehet tanulni, el lehet sajátítani ezeket a kombókat, de ahhoz idő és türelem kell. Na meg jó játékosnak kell lenni, én meg nem vagyok az.(#667) pitepeti71: mint írtam taras nabadig nekem sem, azután vannak gondok a lőszer hiánnyal.
Amilyen ügyetlen vagyok egyébként, ahhoz képest nekem simán mentek a platform részek.[ Szerkesztve ]
They are rage,brutal, without mercy,but you,you will be worse, Rip and Tear until it is done.
-
#48613632
törölt tag
válasz heavygrip #668 üzenetére
"Nehogy már a lőszer hiány szabjon gátat az egésznek,főleg egy !DOOM ban!."
Pedig még az ős-Doomokban is előfordult ilyen. Nagyon is része a játéknak. Ami újdonság, az csak annyi, hogy a szörnyeket is farmolhatod."Amilyen ügyetlen vagyok egyébként, ahhoz képest nekem simán mentek a platform részek."
Én is ügyetlen vagyok, de ettől még nekem is mennek. Ha nem elsőre, hát másodikra. Eddig az miatt még nem akadtam el, mert NEM TUDOK tovább menni. Azért akadtam el, mert NEM AKAROK továbbmenni Egyelőre legalábbis ... -
heavygrip
aktív tag
válasz #48613632 #669 üzenetére
Elő fordúlt a régiekben, de közel sem ilyen sokszor. A közvetlen elődben nekem kb sosem,pedig nigthmaren is kitoltam jó párszor. Itt viszont a vége fele nagyon...nem akarom elvenni a kedved,vagy már lehet nincs a platform rész miatt,de durva lesz.
Egyébként megértelek valamilyen szinten,hogy emiatt nem tolod,mert nem jön be,de szerintem érdemes vele játszani mert egyébként élvezetes a játék. Én semlegesen álltam hozzá,de a végén elfogadtam a platform részeket.Lehet én fogom fel rosszul,lehet csak az én hülyeségem miatt van,hogy mindenkit gloryzok és ezért nem boldogulok a vége fele.?
Mert mi van?: Nincs benne az intimacy is best runa -,ami lényegében a glory kill t könnyítette meg az elődben - ergo hamár eggyel több rakétát eresztek egy Hell Knight ba,illetve a ballistat elsütöd kétszer, vagy csak tekerd tovább a minigunt akkor már megdöglik bármi, mielőtt gloryznád. Ezért én az első 4 fegyverrel tolom leginkább,na meg dupla shoti,ami tudom a végén már mazoizmus,de így próbálnám elérni,hogy ne hulljanak le idő előtt mint a legyek és tudjam őket gloryzni. Ez viszont rohadt sok lőszerrel jár.[ Szerkesztve ]
They are rage,brutal, without mercy,but you,you will be worse, Rip and Tear until it is done.
-
Daelion
őstag
válasz heavygrip #670 üzenetére
Nekem pont,hogy inkább a játék első felében volt nehézkesebb a töltény téma aztán megszoktam az új rendszereket és már nem nagyon okozott gondot.
Én is állandóan glory killezek még akkor is ha nincs rá szükségem mert nem bírom megunni ahogy széttépi/eltapossa,stb a démonokat.
2016 Doomba is ezt csináltam.Fegyverekből meg szó szerint mindet használom 'pár fegyver mod van amit nem használok' kb,valamibe szokott maradni töltény amíg nem kerítek a többibe is.
Shotibol viszont inkább az alap shotit preferálom és ott is a sticky bombot.Még túl friss az első végigjátszás,hogy megint neki essek meg most össze akarom gyűjteni az összes játék figurát amit sikerült elhagynom első nekifutásra.
-
#48613632
törölt tag
válasz heavygrip #670 üzenetére
"Lehet én fogom fel rosszul,lehet csak az én hülyeségem miatt van,hogy mindenkit gloryzok és ezért nem boldogulok a vége fele.?"
Ez nekem is probléma volt az elején, de hamar rá lehet érezni a láncfűrészre. A pajzs kicsit nehezebben ment, azt sokszor elfelejtem tölteni most is, de ammo eddig mindig volt dögivel. Még ha figyelek is, és hagyok egy-két zombit a végére, akkor lehet utólag is tankolni, a következő helyszínre.
Harc közben meg szignifikánsan sokat használom a sticky bombot. Szinte random el lehet lőni hátrafelé kettőt, vagy hármat, majdnem mindig talál. Vagy ha nem is teljesen random, de elég, ha irányba állítod a shotit, nem kell túl pontosnak lenni, mint sniper esetén. Ugrás, repülés közben ugyanez. Föntről bimmelem őket, néha azt sem tudom, hová esek majd majd le. Mondjuk ebből lehet cumi is, ezt elismerem. Főleg akkor van ez, ha hátrafelé szaladok, és úgy ugrok valamerre. Olyankjor nem mindig oda esek, ahová eredetileg szerettem volna
De ez mondjuk simán belefér nálam. Nekem ettől élvezetesebb lett csak.
Mondjuk fegyóból még csak a plasma gun van meg, no meg persze amik előtte vannak. Szóval, a nagyja még előttem van a cuccnak. Ebből a szempontból örülök, hogy nmem kapkodtam el a dolgot, hanem szépen adagolom majd, ha egyszer ráveszem magam. Elég drága cucc volt ahhoz, hogy 10-15 óra alatt, átlendüljek rajta. -
heavygrip
aktív tag
Én is így vagyok vele, megunhatatlan pl az,amikor kirúgja a lábát és leveri egy ütésből a földre,vagy csak simán ketté töri a térdével a derekánál ,na meg sorolhatnám nagyon rá feküdtek ennek a glorynak a kidolgozására, már az elődben is le dermedtem - főleg amikor szét térdeli a fejét a falba - ,de annél még át élhetőbbre sikerült. Nem is használok glory kill gyorsított (seek and destroy?) mert élvezet nézni, csinálni az egészet.
Én az előzőnél nem is vettem fel a drónokat,itt csak azért, hogy kimaxoljam az első slotot ,de őszintén szólva a sörétesnél a sorozat lövőt, gép fegyvernél a rakéta vető részét,illetve a plazmánál az egyiket ( azt,amikor közel megyek és egy gomb nyomasból robbantok,vagy adok egy plazma löketet) szoktam használni.
Majd a második slotnál fel sem veszem eggyiket sem, megpróbálom azt amit az elődnél.Én úgy voltam vele,hogy amint végig viszem,elkezdem az első doomoktól,de túl sokat vártam az eternalra -2018 E3 óta - így nem bírtam letenni most pénteken is neki fogok kezdeni.
(#672) pitepeti71:
Na nekem meg pont fordítva megy, a láng szórót reflexből nyomom, és mindig sikerül feltölteni a pajzsom, valahogy az jobban rá áll a kezemre. Azt remekül össze tudom hangolni a glory-val:
Van hogy 3-4 démon is stagger-er, mielőtt megadnám nekik a kegyelem döfést gyors lángszóró, aztán a végére maxos is a pajzsom
Annyi hogy a lángszóró nem az R betűn van,hanem a görgőt kell megnyomni az egeren, nekem ez jobban kézre áll.
Harc közben meg szignifikánsan sokat használom a sticky bombot. Szinte random el lehet lőni hátrafelé kettőt, vagy hármat, majdnem....
Végülis jó taktika, frankón tovább lehet jutni ezzel a módszerrel is. Kinek mi,nekem a sticky bomb nem jó,mert folyton gloryzom őket. Tényleg a lelke lett ez a rendszer a játéknak.
Elég drága cucc volt ahhoz, hogy 10-15 óra alatt, átlendüljek rajta.
Na igen,nem is szabad át lendülni rajta, szerintem kezdj neki, kár a platform részek miatt kihagyni. Nekem már 60 órám van benne,de simán beletolok 400at,mint az elődbe is tettem.They are rage,brutal, without mercy,but you,you will be worse, Rip and Tear until it is done.
-
whitezo88
nagyúr
válasz heavygrip #675 üzenetére
Hogy lehet ennyit beletolni, hisz minden ugyanaz csak a tapasztalat miatt gyorsabban lehet ugyanazt végigvinni. Master levels mondjuk szintén annyi hogy több és erősebb a lény. De nem olyan mint pl a Diablo, ami szintén mindig ugyanaz, de a random és a karakterek miatt ezernyi óra mehet bele pl abba.
Most nézek egy 2,5 órás UN speedrunt, hozzá se érnek kb a lények. Amit nem értek, hogy ITT miért váltogatva lövi a bosst? (spoiler aki nem vitte végig még)
[ Szerkesztve ]
-
Ghostman78
senior tag
glory kill-t hogy lehet elővarázsolni ?
-
TomMusic
őstag
válasz Ghostman78 #678 üzenetére
Szia,
Amikor megsebződik (mert pl. belelősz ) a démon, és mozdulatlanul, sárgán-pirosan villogva áll egy helyben, akkor a közelében egy "E" betűt nyomva nyom egy glory killt (ami leütés és/vagy szúrás).[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
shotika
őstag
válasz heavygrip #668 üzenetére
Megértem a problémádat, de ettől még nem a játék a hibás. A készítők se tudnak minden igénynek megfelelni, ahogy nekünk sincs minden féle játékot energiánk kitanulni. De én se mászok be az új Star Wars játék topicjába, hogy fél éve ott rohadok Ogdo Bogdonál, ami még csak nem is boss, hogy miért ilyen "nehéz" a játék Az pl egy soul játék vagy mi, aminek a kitanulására nem az idő a problémám és még csak nem is az energiám, hanem csak nem akarok vele vesződni. Pedig baromi szórakoztatónak tűnik.
Kicsit olyan érzésem van az utóbbi pár évre visszanézve, hogy sokan, köztük néha bizony én is, testreszabott játékot akar. Vagy inkább azt is mondhatnám, hogy van egy elképzelésünk (ami persze mindenkinek van, ez természetes), és amint megjelenik a játék, s ettől valami elüt, akkor a játék azon része nem működik jól, és nem bennünk van a hiba.
Persze ettől még léteznek olyan részei a játékoknak, amik nem sikerülnek fényesre, vagy nem balanszolják túl jól, de én minden olyan esetben megbocsátó vagyok, amikor ezek a "hibák" tulajdonképpen a játék olyan szerves részei, amik ahhoz kellenek, hogy minél inkább autentikusabb legyen a cucc a saját környezetébenOtt van a PCX-es srác, az is nekiállt hisztizni, mert nem azt kapta, amit várt, ráadásul amit várt, azokról szó sem esett, és ezen felül a játék egy olyan elemét (multiplayer) vesézte ki a fél órás videóban 25 percig, amiről köztudott volt, hogy egyáltalán nem élvez prioritást - és ő megvette a legfullossabb kiadást... Aztán szidta a készítőket...
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
TomMusic
őstag
Srácok, csak én érzem a "TARAS NABAD" pályát kegyetlenül nehéznek?
Ez a rész, 6 perc után: [link]
Ha jól láttam, egy Arch-Vile van ezen a pályán, akit ha kinyírok, akkor megszűnik a többi démon körül az a piros lángszerű izé. Na kb. 20x kezdtem már újra ezt a pályát, és 1x sikerült kinyírni. De utána nyilván sarokba szorított és kinyírt a maradék..
Nagyon láma vagyok, hát ez van.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
heavygrip
aktív tag
válasz whitezo88 #676 üzenetére
Simán, nem tudom megunni.
Próbálok változatosan játszani,illetve csak hétvégén tudok,( néha van olyan hogy hét közbe is,de ritka) emiatt mindig újnak hat.
Más játék nem nagyon köt le,meg nem igazán érdekel.(#682) TomMusic.
Na igen, elég kemény pálya Először én sem találtam... egy totemet kerestem,mire rájöttem,hogy az archi csinálja.
Nem rég egy videóban láttam,hogy a csávó gyorsan megkereste, lefagyasztotta, szét csapta és utánna ledarálta a többit.They are rage,brutal, without mercy,but you,you will be worse, Rip and Tear until it is done.
-
gainwardgs
addikt
Jöhetne már valami patch, mert a multi játszhatatlan a laggtól...
-
_cHAos_
aktív tag
válasz heavygrip #670 üzenetére
A 2016-os Doom sokkal könnyebb lövölde volt, kb Rocket Launcher-el kitoltam Nightmare-en ,Xbox-on is.
Az Eternal-ban Weapon Switch-el kell játszani, gyakorlatilag le tudod skippelni a fegyver váltás animációkat és elég komoly sebzést lehet bevinni rövid idő alatt, néhány másodperc alatt eltüntethető bármilyen démon.
Tippek a különböző démonokhoz (saját tapasztalat alapján):Arch-Vile: a legnagyobb rohadék a játékban, a Marauder ehhez képest rokkantnyugdíjas , minnél előbb meg kell keresni, a szokásos Supersotgun, Ballista, Rocket Launcher ugrás közben időlassítással(ez egy rúna) Lock- On -Burst kombót ismételgetni, amíg él.
Baron of Hell: kb. a legnagyobb HP Pool-al rendelkező démon, a Crucible-el gyorsan szét lehet kaszabolni, felelesges pumpálni tölténnyel.
Marauder: easy démon, könnyítésként mindig akkor dobja be a játék, amikor már "elült a buli" soha nem spawnol erős démonokkal egy időben, a jó öreg Supershotgun, Ballista kombóval simple kill.
Arachnotron(aka agyaspók, köszi PCX MÁRK ): Heavy Cannon Scope-al le kell szedni a lőtornyot a fejéről, a maradékra mehet a kombó.
Pinky: fagyasztós gránát, dash a háta mögé és Supershotgun.
Doom Hunter: a platformot kell kombózni, amin lebeg, semmi értelme lelőni a pajzsát Plasma Rifle-el, pedig a Tooltip-ben ez van.
Mancubus, Cyber Mancubus, Pain Elemental, Cacodemon és egyéb közkatonák, ők csak golyófogók nagyon gyorsan szét lehet kombózni őket.
Glory Kill-t csak akkor érdemes használni, ha szükséges van a HP-ra,
Invulnerabilty-re vagy pozicionálni szeretnél. A láncfűrészt lehet menedzselni, beosztani, de ha kb. CD-re tolod agyhalott módjára akkor sem lösz nagyon mellé.A lángszóró használata pedig csak könnyítés, hab a tortán a + Shield.
[ Szerkesztve ]
-
heavygrip
aktív tag
Köszönöm,hogy megosztottad velem a személyes tapasztalatodat, tippeket,de maradok az enyémnél. Sokkal élvezhetőbb mindenkit le gloryzni illetve sokkal nehezebb is, hiszen nem ész nélkül lövöldözől a rakétával,na meg nagyobb társaival,hanem próbálod úgy le sebezni, míg be nem stagger-er,ami ebben a játékban nehezebb,mint az elődnél, hiszen nincs Intimacy is best runa.
Próbáld meg így végig vinni a 2016 ot, szerintem még uv-n is elég lesz. Egyébként kinek mi,neked lehet nem tetszik az én módszerem, nekem meg a tiéd. Választható a játék stílus, mindneki saját maga dönti el hogy, miként viszi végig a játékot.
Weapon switch!? Bocsi,de én pc-n játszok,nem konzolon. Gyakorlatilag megállitod vele a játék menetet, megölve annak folytonosságát. Láttam róla pro PS 4 játékost,igen lehet pörgetve is tolni neki,de ahhoz szerintem gyakorolni kelett,nem keveset,vagy csak rá áll a keze, ügyes.
Én egyszer sem használom/használtam.
Az előbb végig toltam a két master levelt,nem akartam gloryzni,illetve annyian vannak,hogy nem sok esély van amúgy sem rá, szóval maradt a dara,ami igy ebben a formában elég könnyű,nekem legalábbis. Láncos ment sűrűnThey are rage,brutal, without mercy,but you,you will be worse, Rip and Tear until it is done.
-
_cHAos_
aktív tag
válasz heavygrip #688 üzenetére
Pc-n játszom, a Weapon Switch (Swap) azt jelenti, hogy egységnyi idő alatt több sebzést tudsz bevinni, úgy ha váltogatod a fegyvereket lövés közben. (Ehhez nem árt, ha minden fegyver kézreálló kiosztásra van bindelve.) A Wepon Wheel be sincs bindelve nekem , se a Next- Previous Weapon.
Nem mondom, hogy az én stílusom jó, de az Eternal nem olyan megengedő, mint a 2016 volt, Weapon Swap nélkül eléggé nehéz érvényesülni. :)
GLHF :)
[ Szerkesztve ]
-
Daelion
őstag
válasz heavygrip #688 üzenetére
Én is így vagyok ezzel.
Effektívnek effektív az a módszer de nekem totál anti fun,kb 3 fegyvert váltogatni animation cancel-el. 'amit én minden játékban kerülök,nem szeretem'
Ultra Violence fokozatnál úgy se megyek feljebb,arra meg elég az én módszerem is max nehezítem vele a játékot de az meg legyen az én gondom. 'viszont legalább úgy szórakozom ahogy tetszik'
-
copass
veterán
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
heavygrip
aktív tag
Ja bocsi,nem is értem mért weapon wheel-t olvastam. Hirtelen az ugrott be,nem annyira vagyok én tisztában az ilyen kifejezésekkel
Nekem asszem a shoti a q betűn van, a ballista meg az e betűn,de csak marudernél használom,ha éppen eszembe jut. Egyébként én görggőzni szoktam mindíg.
Nem mondom, hogy az én stílusom jó, de az Eternal nem olyan megengedő, mint a 2016 volt, Weapon Swap nélkül eléggé nehéz érvényesülni. :)
Ha a játék minél előbbi végig pörgetése a cél akkor megfelelő az a stílus. Meg a videókat elnézve eredményes,mert a "nagyok" is úgy tolják, viszont kérdés az élvezeti faktor.Neked is jó játékot
(#691) Daelion.
Ultra Violence fokozatnál úgy se megyek feljebb,arra meg elég az én módszerem is max nehezítem vele a játékot de az meg legyen az én gondom. 'viszont legalább úgy szórakozom ahogy tetszik'
Dettó ugyan így vagyok vele
Az előzőt amúgy végig toltam nigthmaren párszor,de ez nem igen fog menni. Szerintem is az Ultra violenc az a fokozat,ami még elég korrekt tud lenni egy fáradt nap után is. Ebben a fokozatban a leg élvezhetőbb a mi módszerünk.They are rage,brutal, without mercy,but you,you will be worse, Rip and Tear until it is done.
-
Segal
veterán
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Liner
aktív tag
Nyufi voltam és nem mertem kipróbálni... Esetleg an valakinek tudomása mi torténik ha reset missiont nyomsz a szörnybörtön végén? Gondolom reseteli az űrhajót 99% de azért mégis ott van az-az egy, hogy a baréangot.. ???
Vannak olyan emberek, akik azt hiszik, hogyha otthon vannak a programozásban, akkor már mindent tudnak. Pedig - törvény. Valahol kapsz, valahonnan elvesznek.
-
Liner
aktív tag
Az Ultra HDMI vel mikor akarnak valamit szerkeszteni? most már látszik valami de játszhatatlan. Össze se lehet hasonítani Az UHDMI él, legalábbis én nagyon belőttem a másik ahhoz képest siralom. Bocs akiknek nincs ez az igazság. Most alt tabozhatok, hogy hol vannak a dolgok ami szintén siralmas vagy elhagyom a felét a dolgoknak ami meg megint gáz...
Vannak olyan emberek, akik azt hiszik, hogyha otthon vannak a programozásban, akkor már mindent tudnak. Pedig - törvény. Valahol kapsz, valahonnan elvesznek.
-
TomMusic
őstag
A cheat-nek amúgy mi értelme van?
Mert ha jól láttam, teljesen független a kijátszástól, szóval csak úgy sandboxban magának tud játszani az ember. Ráadásul az se derül ki hogy kell őket aktiválni. Legalábbis nekem nem akarja ahogy a jutub videókban mutatják.
2. nehézségi szinten játszom csak, de még így is idegesítően nehéz pár szakasz.
Ezek valószínűleg az én lámaságom miatt vannak, de nah..Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
heavygrip
aktív tag
válasz TomMusic #698 üzenetére
Igen független,csak azokon a pályákon lehet aktiválni,amit már egyszer végig vittél.
Mission selectnél rá mész egy tetszőleges pályára, aztán R betű és kivalasztod melyik kód kell.They are rage,brutal, without mercy,but you,you will be worse, Rip and Tear until it is done.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- NBA és kosárlabda topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Asus ROG Phone 8 Pro - az élet nem csak játék és mese
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- GTA VI
- Parfüm topik
- DIGI internet
- Portfolio Performance - befektetések nyomonkövetése
- További aktív témák...