Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pety

    senior tag

    válasz Flashget #45836 üzenetére

    Igen érti,én is érti.
    Ezt valóban korábban én rosszul írtam mert változtattak.
    A postázási szokásukon viszont nem változtattak---->nem véletlenül ,hátha az emberek befizetik hamarabb.
    Legutóbb amikor ők nem küldtek csekket szóltam ,azt mondták telefonon(!) fizessem be a számlájukra vagy utaljam.
    Jó mondom akkor elutalom,majd jött egy hónap múlva a felszólítás,hogy ez most 200 ft-ba kerül mert nem fizettem időben.Na akkor felhívtam őket,hogy kezdjék el megkeresni a bankszámlájukon a pénzt mert tőlem levonták.(kb 20perces telefonálás után is majd értesítenek mert utána kell nézniük bla bla).Érdekes én mint magánszemély 1 perc alatt utána tudok nézni nekik nem megy ez sem.Rendszeresen nem jön csekk egyébként nyilván ezt is nekem kell figyelni mikor felejtik el postázni és csak tőlük mert az összes másik szolgáltatóé ideér, tehát nem a postással van baj.(tudom álljak át e számlázásra meg e akármire)amivel aztán gyakorlatilag
    0 költségük lesz és persze egyszeri alkalomra jóváírnak egy röhejes összeget.
    Érdekes egy szolgáltató kezd lenni ez a Digi,
    pedig nem így kezdődött.... ;)

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógéppel kitűnően megoldható minden olyan probléma, amely számítógép nélkül fel sem merülne"

Új hozzászólás Aktív témák