Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lugosi

    MODERÁTOR

    válasz wwenigma #45811 üzenetére

    "Igen, erre van az ugyfelszolgalat, jelenteni."

    Kicsit figyelj jobban. Írták, hogy az ügyfélszolgálatot nem lehetett elérni. Szerinted ebben az esetben hogyan kellett volna bejelenteni a hibát? Pont ez volt az egyik srác kiindulópontja, hogy az ügyfélszolgálat sem elérhető, és ezt akarja bejelenteni.
    Véleményed szerint a nem elérhető ügyfélszolgálaton kellene bejelenteni hogy az ügyfélszolgálat nem elérhető? Vagdalkozás és hisztizés helyett gondolkozzál légyszi.

    "Ha meg az ember fillerb****ó és ragaszkodik egy olcso szolgaltatashoz akkor legyen belátással."

    Ez komoly? Tehát ha olcsóbb mint a konkurencia (bár nálam konkrétan nem) akkor már elfogadható, hogy rossz legyen? Sem az árakat, sem a költségeket nem mi fogyasztók határozzuk meg egyetlen szolgáltatónál sem. Ha az adott összegből nem tudnak kihozni egy használható szolgáltatást akkor az nem a mi hibánk. Ha nem megy akkor be kell fejzni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák