Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dorika87

    őstag

    Ma bejelentetem hiábra a kép/hang szakadozást. Azt mondták, hogy 72 órán belül kijönnek és elhárítják a problémát, illetve ha nem a szolgáltató hibája okozza a gondot, akkor ki kell fizetnem a 2500ft-os kiszállást, vagyis hozzácsapják a számlához, ha pedig szolgáltató hiba, akkor megcsinálják természetesen.
    Erre nagyon kiváncsi leszek, hogy ez digi probléma, vagy a tv tuneremmel van gond, mert elég furcsa, hogy analóg adásoknál minden rendben van, de amint digitális adást nézek főként HD-t akkor váratlanszerűen elkezd akadozni a kép és a hang is és elmegy a jel, de ez annyira randomszerű, hogy nem tudom mit gondoljak, hogy a jel nem elég erős néha, vagy a tuner hibás, mert ha máshova kapcsolok ismét jó lesz egy darabig, de ha hibás lenne a tunerem akkor szerintem egyáltalán nem működne. Viszont ha a digi oldalát nézzük akkor vagy bejön rendesen a jel, vagy nem... tehát tényleg nem tudom eldönteni mi a rossz.
    Ezért vagy kifizetem a 2500ft-ot és ki kell hívnom a Lg szervízt és ők javítják garanciában, de gondoltam előbb megpróbálkozom a digivel, mert talán valószínűbb, hogy náluk van a hiba, aztán ha mégsem, akkor így jártam :) de valahogy akkor is el kell indulnom, és az első lépést legalább megtettem, 72 órán belül úgy is kiderül, hogy hol van a bibi.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák