- Mobil flották
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
-
Mobilarena
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MrCsiT
addikt
válasz
Wolverine #38975 üzenetére
akkor szerinted az reális, hogy pl. act2 mp10-et egy időben az EGÉSZ EU szerón +3 játékos farmolja és senki más az egész act-ban? Lol ??
..és az ellenoldal, mikor fentiek miatt végül nyitsz egy új act2 mp10 játékot, és 45 percet játszol egyedül, akkor meg 45 perc alatt nem akart +2 játékos se party-zni?
Ha igazad van, akkor már értem a lagolást : 4-6 játékosra optimalizált szerver hogyan bírna el 10-20 játékost ?! -
Muton
addikt
válasz
Wolverine #38712 üzenetére
akkor szar volt a rendszerteszt, mert béna userek esetén sem kellene elhasalnia, mert az nincs benne az eual-ban, hogy "csak akkor lesz jó, ha jó vagy". de amúgy meg elmegyek fékernyősködni "nem bénákhoz", és nem csinálok semmi "bénát", akkor is szaggat, szóval az elméleted megdőlt, hogy a bénaságom miatt szaggat. szóval jössz egy sörrel
amúgy meg nem tudom, hogy lehetne a resume gombra olyan profin rákattintani, hogy túljussak egy játékba, mert egyelőre a menüben ücsörgök tehetetlenül. erre nincs egy hach-ed véletlenül réges-rég óta?
granini: questet váltottam (inf to norm) és úgy beengedett
-
#57919488
törölt tag
válasz
Wolverine #38418 üzenetére
Csak a WoW minden kieg alkalmaval novekedett egy pontig. A tores pedig nem a konkurenciak miatt tortent amik sorban elvereztek hanem a sajat kiegeszitojuknek koszonhetoen ami egy aprilisi trefanak jo volt de mint az lathato a mostani szamokon nem lett kozkedvelt, sajnos. Pedig a vegere egeszen jol osszekalapaltak a MOP-ot. Nem baj, majd a kovi kieggel ujra 10M+ lesz erre fogadni mernek
-
#57919488
törölt tag
válasz
Wolverine #38268 üzenetére
Konzolos verziot mar ezert temette itt szinte mindenki mert nem a farmolasrol szol 1000+ oraban.
Felfoghatatlan, hogy toredeke legyen csak idoben de az szorakozas, aaa kizart(#38270) Gorneck23:
Itt semmifele tartalombovites nem volt. Lenyegeben csak a jatekot javitottak ki beta allapotbol arra amire mar megjelenesre kesz kellett volna lennie.
Az egy mas dolog, hogy ezt tartalomnak allitjak be
Oke, hogy nincs fizetos DLC de total nincs igy tartalom sem -
Gorneck
legenda
válasz
Wolverine #38268 üzenetére
Akko átfogalmazom, ahhoz hogy geareld a karid ahhoz farmolni kell...tök8, hogy ami esik eladod vagy használni tudod, de mind2ben nem keveset kellett tolni...ez a loot 2vel se fog változni vagyis annyi hogy lesz némi motiváció is normális adagolással...hogy ne fulladjon dög unalomba mint pl a tera.
És honnét tudod, hogy én nem élvezem? Ez egy h&s és úgy is játszom...zúzok...ami belefér napi 1,5 óra lazításba...semmi monotonitás sincs...
-
Gorneck
legenda
válasz
Wolverine #38235 üzenetére
Aki nem flippel és hasonló szarságok, annak sajna kell és ezt aszhem sikerült megvalósítanunk elég jól...oszt ha loot nem is, de xp legalább ömlik...
A játszogatással egyik dioban sem értél szart se...és ezen sztem semmi se fog nagyon változtani...max, hogy a kieg ára is mehet haza a számlámra...
-
Rayner
őstag
válasz
Wolverine #38235 üzenetére
akkor ezt köszönd meg a blizznek hogy 16 ezerért kaptál tőlük egy játékot amivel ha "csak" játszol akkor nem mész semmire, de ha ügyeskedsz akkor van eredménye... lol ez most olyan mint a meló ha becsületesen melózol akkor xar a loot, ha trükközöl akkor van endgame loot
-
-
Rebourne
aktív tag
válasz
Wolverine #37570 üzenetére
Felső becslést tudsz csinálni, mert tudod, hogy kb. mekkorák a fizetések (évi <60k dollár talpasoknak, <80k csoportvezetőknek, <100k részlegvezetőknek, <200k project leadeknek), tudod, hogy kb mennyi ember dolgozott a Diablón (első pár év <50, utolsó 4 év <100), tudod, hogy mennyi szokott lenni a terjesztés költsége (kb. 30%), tudod, hogy mennyibe kerülnek a render animációk (max. 50 millió dollár ami a D3-ban van, de mivel a stúdió belsős, ezért nyilván ez erős túlzás), tudod, hogy mennyi a színészek honoráriuma. Adj össze, szorozz össze, megkapsz egy felső becslést arról, hogy mibe került a Diablo 3 kifejlesztése. Hardverbérlet, vásárlás nincs benne ebben az összegben, de duplázd meg a fejlesztők fizetését hardverköltség címen, és még úgy is bőven benne vagy.
A szolgáltatás fenntartásának kiszámítására ott van a kb. 4000-es adat az összes Blizzard alkalmazottra, amit pár éve mondtak, azóta kirugtak kb. 600-at, a fejlesztőcsapatokban van elhelyezve min. 500, tehát a support max. 3000-es létszámú mind a három játékra, 3 kontinensen (tehát max. harmada jut ennek az összegnek a Diablo 3-ra, de inkább kevesebb, mert ez a csapat a WoW miatt hízott ekkorára). A support fizetésének kiszámítására texasi (évi 45k dollár) és írországi (évi 35k eur) fizetéseket kell nézni (meg talán koreaiakat). Ezek átlag feletti számok. Szerverbérlet árak az Amazonnál, példának jók. Szerverenként nyugodtan lehet számolni többszáz játékkal és akár ezer körüli játékosszámmal is.
Tessék, meglepően sok adatot tudni, ha tényleg utánanézel, és nem csak rávágsz egy számot.
-
oxox
addikt
válasz
Wolverine #37570 üzenetére
Te megis kimered jelenteni, hogy a warcraft tartja el a tobbi jatekukat.
En szerintem meg ha barmelyik jatekuk hoz x -et, akkor a jatek kovetkezo reszeig nem koltik el a jelenlegi jatekok eletbentartasara/szerver fentartasra/berezesre/budipapirra/stb az x-nek a 80%-at sem. Legalabbis amit 2012-re talaltam /wikin/ott a netto bevetel a teljes bevetel kb 20-25% volt.
"revenue US$ 4.856 billion (2012)[2]"
"net income US$ 1.149 billion (2012)[2]"
en ezt ugy ertelmezem, hogy ez volt a tiszta bevetel. 1,149 millard dollarbol megha osztogatnak akkor is telik kovetkezo projectet beinditani, embereket felvenni, kifizetni a vivendit (de ez megint egy bonyolult dolog), marhogy egy reszesedesben resztvevo, hogy veszi meg sajat maganak a tobbit....bar a vodafone-ek is hasonlot jatszanak most az usa-banb.summa summarium szerintem nincs igazad a fenti allitasodban, es semmivel nem tudod alatamasztani. A tevedes/igazadat adok neked jogat fenntartom ha barmivel alatamasztod az elkepzelesed, es meggyozheto vagyok, de a szerintem sajtbol van a hold nekem nem eleg.
Az rmah meg biztositotta a bo'dogsagot a 13.14.15.-i havi bonussal a dolgozoknak
amugy az elmeleted alapjan mar a lost vikings, dio1, es blackthorne alatt kimultak volna (hiszen mind 1x-i bevetel volt. jjo volt egy hellfire kiegeszito, meg egy kevesbe sikeres lostvikings2)
-
Lézerparaszt
őstag
válasz
Wolverine #37563 üzenetére
A magyarázatban lassan eljutsz arra a szintre mikor Jay Wilson kislánya bárányhimlős lesz és oltást is kell venni. Egyébként én és szerintem itt a naaaagy naaaagy többség szerint kit érdekel hogy a Blizzard mit mennyiért csinál és fizet, a Diablo kieg 10-13k lesz és kész. De ha jó gyártani az ilyen elméleteket hogy a Tesco -ba szállítás alatt is felborul egy kamion és az is lejön a 600 millió dollárból, akkor csak tessék, nekem is van pár ötletem ezekre
-
#57919488
törölt tag
válasz
Wolverine #37551 üzenetére
De akkor mas jatekfejlesztok, hogy maradnak eletben? A DLC-k is csak 1x vetelek es nem is mindenki el vele.
Simcity uj reszenel is van online resz amihez kellenek a szerverek.
szerk:
Nem az a gond, hogy a Blizzard-ot felteni kellene attol, hogy nem tud kovetkezo jatekokat csinalni mert nincs eladasa/bevetele hanem a semmibol letrehoztak a Starcraft2+kieget es Diablo 3-at. Akkor ez a penz honnan jott elotte? A WoW elofizetok szponzoraltak meg a dolgot?
Meg a Vivendibol is kivasaroltak magukat. Azert annyira nem kell felteni a Blizzard-ot mint ahogy beallitod -
oxox
addikt
válasz
Wolverine #37479 üzenetére
Mit nem mondasz, de ez nem magyarazat akkor sem
A szerverek koltsege 130.000.000.000 forint 1x-i bevetelnel is elenyeszo (ez 44dollaros arral jott ki, tehat csak a sima kiadast szamoltam...ill. ennel tobb jott ki, csak lefele kerekitettem...ha a kerekitest megkapnam, az is eleg lenne oreg napjaimra) 600x millio dollar ott is nagyon-nagyon sok penz
Ennyi penzbol sajat napelem/szerver gyarat vesznek, ha akarnak, es minimalizaljak a koltsegeket....de gondolom, hogy nem kisfogyasztoi sarga csekkeket kapnak igy sem. Emellett az rmah is rengetek penzt hoz/hozott (megkockaztatom tobbet mint amire a szerverekre 10ev alatt koltenenek)A starcraft 2-hoz sokkal tobb patch jott eddig ki, meg mint emlitettem egy komplett kiegeszito. Nem tudom mennyien jatszak vilagszerte, de nincs semmi rmah-hoz fele egyeb beveteli forras, megis evek ota megy, mukodik, szezononkent /2-3 havonta/ uj mapok stb. Nem hiszem, hogy azert mukodtetik a szervereket mert jo fejek... Kerestek rajta x-et, a 8-10ev mulva megjeleno harmadik reszig elkoltik az x/100 vagy x/1000 reszet, es akkor megint kaszalnak egy nagyot, addig meg eletben tartjak, novelik akar a tabort.
es mindenek utan megjelent konzolra is...szerintem jobban ertenek a pencsinalashoz, mint itt mi osszesen.
-
quex
tag
válasz
Wolverine #37479 üzenetére
A patch az a javítás. Kiadták a programot félkészen, és még pofoztak rajta valamennyit. Tehát előre fizettünk érte, így nem jogos, hogy ezt mint munka, duplán számolod be. (Egyszer, amikor még nincs kész, de fizetünk érte, egyszer meg amikor késve megcsinálták.) A kikukázott részeket sem kellene felhoznod plusz költségként, mert elég abszurd dolog. Ha elvállalsz egy híd felépítését, rajta kerékpársávval, majd a hidat nem, csak egy, a folyó mellett elhaladó rövid kerékpárutat csinálod meg, akkor kifizetik neked az egész hidat is?
Azt akarod mondani, hogy a kb. 600 millió dollárból nem futja a fejlesztésre, meg 10 évre a szerver költség fedezésére úgy, hogy egyre csökken a játékosszám? 10 éven keresztül folyamatosan 1000 ember havi 5000 dolláros fizetése jön ki ennyi pénzből. Mégis mennyit kellene kapjanak érte, hogy szerinted reálisan meg legyenek fizetve?
-
Rebourne
aktív tag
válasz
Wolverine #37479 üzenetére
Gyűjts adatokat, számold át, hogy mi mennyibe kerül, és meg fogod látni, hogy a 12+ millió D3 eladás bőven fedi mindezt, és még marad prémiumokra is bőven. D3 fenntartásához jópár évig nem kellene nekik egy centet se kérni. Az RMAH-ból jövő bevétel az a tranzakciós díjak és az RMAH szolgáltatás költségének levonása után színtiszta profit a Blizzardnak. Márciusig
-
#57919488
törölt tag
válasz
Wolverine #37464 üzenetére
Akkor az osszes tobbi jatek fejleszto hogyan el meg ha meg ennek a felet sem erik el es megis csak 1x bevetelt csinalnak a jatekaikkal?
Habar a szerverberles lehet nem olcso mivel semmi adat nincs offline a gepeken es MMO szinten kellenek a szerverek. Lehet igazad van (tuti) de ezek akkor is baromira nagy eladasi szamok.
Egy kis F2P shop-al tobbre mennenek mint az RMAH-val szvsz. Paragon +xp boost stb.(#37465) oxox:
Uzemelesnel a szervereket kell erteni ami a legtobb MMO legdragabb resze. Most gondoltam en is at az egeszet
SC2 dolgora meg a WoW elofizetok termeltek ki a SC2+HoS es D3-at is -
oxox
addikt
-
Sirandrish
legenda
válasz
Wolverine #16695 üzenetére
Nagy szarban vagyunk ha egy "10es skálán mozgó difficulty választó" már contentnek/tartalomnak számít
Az IM meg az Über meg ugyan az..annyi hogy magához a kulcsokhoz beraktak 1-1 mobot Actonként...Persze én értem amit mondasz, de azért szerintem érthető ha a napi szinten játszó emberkék ezeket a "brutális tartalmakat" keveslik
-
killerjohn
addikt
válasz
Wolverine #16458 üzenetére
csak hogy tisztázzuk: a tárgyak nem a kliensben kelettkeznek (sőt, nem is gondolnátok, hogy milyen dúrván vékonykliens a D3 ami a gépeteken fut), hanem a szerveren. Ott sorsol a rendszer egy egyszerű signed integer számot, amit úgy hívnak hogy SEED, majd ebből inicializál egy random generátort, és az aktuális disztibúciós tábla alapján ez a random generátor "sorsolja" az itemeken a rollokat. A kliens nem kéri, és nem kérheti a szervert, hogy hozzon létre egy itemet, sőt a kliensedben még csak annyi információ sincs, hogy te mennyit sebzel egy szörnyre. Annyi van hogy castolsz valamit, és minden, az utolsó szögig, a sebzésektől a DOT-okon keresztül minden a szerveren számítódik. Amikor egy mob meghal, a szerver eldönti, hogy lesz-e drop, és ha igen, akkor jönnek a SEED számok és az item generálás. Mégegyszer: nincsen mód arra hogy a kliens item generálást kérjen. Arról sincs szó, hogy "ott van az, de titkosított", hanem egyszerűen nincs ilyen a protokollban. Annyira vékony a D3 kliens hogy 99%-ban kizárólag megjelenítést végez, és a kamerán illetve castolásokon/egyéb user-kezdeményezett műveleteken kívül semmilyen információ nem megy a szerver felé, onnan pedig blokkokban acd, actor és UI element listák jönnek lefelé, ráadásul azok is csak a karaktered közvetlen környezetéből. NINCSEN DUPE. A sok kiskölyök rage-elhet, de hála az égnek akkor sincs dupe
Hozzáteszem, hogy több SEED számból lehetséges ugyanazt az itemet "kikeverni", viszont egy disztribúciós tábla alapján egy SEED számból mindig ugyanaz az item lesz, innen tudja a Blizzard, hogy a szerveren mely itemek a dupe-ok. Tenni nem tesz semmit, mondjuk Ázsiában a rollback után ha jól tudom már account bound lesz minden. Ezt bevezethetnék mindenhol, és akkor egy csapásra megoldódna a probléma, remélhetőleg minél hamarabb. Nem mintha olyan nagy reccs lenne az economynak az a pár barom aki hetente rollback dupeol 200M értékben egy mempo-t...
-
persil
nagyúr
válasz
Wolverine #16209 üzenetére
Akkor most leírom, hogy 4(igen, szutykos négy) giga 1333mhz-es(igen, ezerháromszázharminchárom) ramokkal játszom és se röcc, se lagg, se fps spike...
Másnál meg sokkal jobb gépen szaggat.Leírom még egyszer, lassan. A diablo 3 esetében ennek semmi köze a hardverhez. Fosul van megírva. Ennyi.
-
persil
nagyúr
válasz
Wolverine #16205 üzenetére
Programozás kérdése.
Ez - most - hardver kérdése, szarul van megírva a játék. Sokkal erőforrás igényesebb játékok is jobban mennek sokaknál, mint ez.
Ez van, bele kell törődni sajnos.
De mondjuk talán ezt abból is észre lehet venni, hogy sokaknál gyengébb, lassabb konfigurációkon meg sem röccen, míg van, akinél erőműveken is beszaggat itt-ott. Remélem ezt nem akarod megmagyarázni... -
ProEvoFan
nagyúr
válasz
Wolverine #16205 üzenetére
i5 2500K ::: Kingmax 8GB ddr3 1333Mhz ::: Sapphire 6950 2GB
Nekem ez van és akad.Ha 8GB ram nem elég, akkor mennyi kell?Ha most azzal jössz, hogy csak 1333Mhz, akkor kihívlak egy duelre
A ram mhz ugyan is játékok alatt nem oszt, nem szoroz.Minimális a különbség a nagyobb mhz ramok és a 1333mhz ramok között.Hangsúlyozom; játékokban!
-
-
Rizzo
aktív tag
válasz
Wolverine #16075 üzenetére
Eléggé várható volt, tekintve, hogy a megjelenés óta ígérgetik a pvp arénát, és most derült ki, hogy 7 hónap alatt semmit se haladtak. Ezzel betelt a Blizz-nél a pohár, ilyenkor még ha személy szerint nem is felelős érte, mennie kell. Az, meg hogy átrakták "más projectre" az meg egyértelmű üzenet, mivel egy Blizzard vezető embert, ha kirúgnának, akkor annak vége, tönkre vágnák a teljes karrierjét, így meg szépen lassan eltűnik a mainstreamből, és szépen lassan a Blizztől is.
A játék szempontjából ez jót jelent, mivel ezzel a lépéssel egyértelműen azt sugallják, hogy nem elégedettek a játékkal és a jelenlegi fejlesztési iránnyal, és készek elindulni egy új irányba. (Zárójelben megjegyzem, hogy a POE is napokon belül kijön, és úgy tűnik elég nagy az érdeklődés, sokan át fognak menni D3-ról) -
Sárpac
nagyúr
válasz
Wolverine #13940 üzenetére
Ez megint megbukik 70-80 Milla volt reggel 4-5 tétellel, 1 óra alatt 20-t rakott be lenyomta az árat a mélybe! Miért? Miért nem rakta ki 2X helyett 45-ért? Simán elvitték volna és közel 2x annyit nyert volna egy darabon, azért mert sáros és minél hamarabb meg akar szabadulni tőlük és kihasználni a bugot csalást stb amíg lehet!
-
Sárpac
nagyúr
válasz
Wolverine #13938 üzenetére
Megint nem jó, mivel délelőtt 5percenként rakta ki folyamatosan! Képtelenség legyártani is ennyi idő alatt, nemhogy alapanyagot venni vagy törni hozzá és még akkor dobjon is ilyet! Egyébként csak az STR verziónál veszem észre valszin azért hajt rá mert a többi nagyságrendekkel olcsóbb! De ha megnézed 150Vitával ilyen tételek nincsenek!
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mobil flották
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Austin F.: Intel Iris Xe driver frissítés
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Hardcore café
- Goddess of Victory: Nikke
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gyúrósok ide!
- E-roller topik
- További aktív témák...
- EVGA SuperNOVA 750W GT 80 Plus Gold full moduláris tápegység / 53 hónap Alza.hu garancia
- Surface Laptop 4 Touch 13.5 Retina Ryzen7 4980U 4.4Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- Gigabyte AORUS B550I PRO AX ITX Rev 1.2 / Beszámítás OK!
- HP 15 Zbook Studio G8 FHD IPS i7-11850H vPro 32GB 512GB SSD Nvidia A2000 Studio Win11 Pro Garancia
- Dell 14 Latitude 7420 FHD IPS i7-1185G7 4.8Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 13 2024 M4 512GB Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- AKCÓÓÓ!!! Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló
- 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest