Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • granini

    őstag

    válasz Gyick #75152 üzenetére

    Szerintem a magas GR-t eleve valasszuk kulon mindenfele buildtol, mert az jelenleg egybizonyos kombinacioval mukodik. Magas GR alatt ertsuk most az 51-54 stb rifteket.. Az ugy nez ki hogy sWD + sCruz + 2 dps karakter (direkt nem irom hogy DH nehogy itt a range monkosok meg wizardok nehezteljenek..) nincs mas. Persze lehet szorakozni csuszka barbarral is rift kozben a trasht szepen letarolja, de elitnel meg bossnal ahol oda kell menni, bele kell allni ott kampec..

    En ugy latom a support karik szerepe nem fog valtozni (es szerintem sajnos a Monk ezen a ponton el is bukik a cruzzal szemben.. a cruz sztem tobb dps buffot ad mint a amennyivel a palmos monk megkonnyiti az eletunket) es tovabbra is maradni fog a kozeleto wd+cruz support. Viszont a masik 2 slotra tenyleg jo lenne mar ha tudna jonni igazabol barmilyen kasztbol dps kari.. WD mondjuk, vagy Barbar, vagy faja wizard.. amig le vannak fogva az elit affixek addig kb mindegy mert gyakorlatilag en is a lecsoban allok a DH-val a WD mellett csak (nincs lecso).. a meele kaszt a riftbossnal bukik el a range karival szemben, ahol mar a wd meg a cruz is csak elesztget meg rohangal korbekorbe..

    Ha megnezed magas GR-en 3 fele boss fight van:
    1) eselyed sincs (Saxtriss pl..)
    2) x darab awareness meg elesztes aran idovel a 2 DH leuti a bosst, amig a wd meg a cruz probal minel tobb supportot adni.. vagy bejon vagy nem..
    3) stoneslinger tipusu boss aki "kb semmit nem csinal" - marmint nem teleportal, jailerezik, fagyaszt, tehat legalabb kiszamithato a mozgasa.. - es akkor relative konnyen legyakhato..

    Ezeket persze lehet kombinalni pilonokkal, de itt sztem mar kb egy power vagy channeling sem eleg max megkonnyiti a folyamatot idoszakosan :)

    <CotS> Children of the Skorn Clan | Uplay / Steam: PecoHUN78

Új hozzászólás Aktív témák