Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz ProEvoFan #55974 üzenetére

    Archon OP, de a geared se stimmel. meg rare + nemi unique viszonylatban sem.

    kezdjuk a skillekkel: van harom spender skilled, minek annyi? fire wiz ket dologgal tud olni: az egyik a meteor / meteor shower, a masik a shockwave / heat wave. innentol a csizma + sisak + offhandre +dam% kell az adott skillre. kivetel ha triumviratet hasznalsz, mert az APoCot nem lehet meguszni.

    aztan: elnezve a vedelmi skilleket nem igazan latom at azt, hogy hogyan hasznalod. galvanizinget kivaltja a dominance. dominance T2-T3 egyebkent glasscannon heat wave build melle remek kiegeszito, de T1re felesleges. unwavering will felesleges: nem fogsz egy helyben alldogalni 1.5 secig. helyettuk conflagration es glass cannon / blur (utobbi akkor ha meg nem olsz eleg gyorsan) / dominance (valamennyire tudsz olni de periodikusan instabil a kari es a blur magaban nem oldja meg a problemat).

    gear: cinderen a blizzardot kellett volna atmuteolni, de hosszu tavon kelleni fog a harom socket. vallasra mehet a hydra helyett -resource / armor. sisakra az APoC remek, de nincs rajta se CHC, se spender dam.
    amun nincs fire dam: annyit dob a karin, hogy igazabol fire dam% > chc/as/int/chd. depth diggersre is socket kellene. cipellore megint spender dam kene.

    picit tovabbmenve: ez a sajatom. ami feltuno az a 85% fire dam, amire jon meg a spender bonus. full dps (conflagration / glass cannon / audacity / elemental exposure + familiar-sparkflint / energy armor-pinpoint / magic weapon-conduit) buffed 1.1m, ami a gyakorlatban olyan 3m korul mozog ingame. ez t1 facerollra eleg.

    ami meg kene ra, az a SoJ, a firebird vallas / esetleg offhand, egy ice climbers (bar a fire walkers se rossz full firekent), egy burning axe / devastator, egy uj WH es nagyon esetleg egy andariel. andariel mondjuk kerdeses, nem rollolhat APoCot, szoval egy maxkozeli rollos rare int+chc+APoC+15%meteornal damra max 5-6 szazalekkal jobb csak, de resource termeles problemasabb: nem vagyok biztos, hogy megeri-e.

    Gyuri27: hat nem tudom, unwavering will egy alapvetoen tomegirtasra es gyors mozgasra optimalis buildhez? prodigy szinten felesleges, arra van az APoC es a death bracers hogy ne legyen problema az APval.

    a black hole meg szvsz inkabb support skill, felszedni az elitek szemetet es a wallert szerintem fontosabb kicentizett vedelemnel, mint hogy picit tobbet ut. amekkora cooldownja van, foleg.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák