Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz proci985 #497 üzenetére

    Köszi, de nem zavar, ha nyögvenyelős lesz. Sokan elfelejtették már, de Inferno nehézségi szintet eredetileg amolyan bónusz fokozatnak, végső kihívásnak tervezte a Blizzard, ahol hónapokig elszenvedhetsz, míg végigérsz, de cserébe - elvileg - ott van esélyed a legjobb cuccok megtalálására.
    Csak a gyakorlatban nem jött össze nekik, mert bizonyos buildekkel, illetve kezdeti AH cápázással egyesek elég gyorsan végig tudtak szaladni rajta, mire az átlag-játékos sírni kezdett, hogy milyen szar, meg milyen szemétség, neki miért nem megy, rohadjon meg a Blizzard. Illetve mások meg már alapból panaszáradattal indítottak, amikor szembesültek vele, hogy Inferno az tényleg pokoli (nehézségű) lett, sokszorta szivatosabb, mint ahogy az elvileg normal-nightmare-hell nehézségi szintek sorozatából következne. Úgyhogy beindult a nerf.

    Hell nehézségi szintet még mindegyik karakteremmel végigviszem, illetve 60-as szintet mindegyikkel elérem, de Infernora már csak egy-két karaktert viszek tovább. Esetleg Act1-et próbálgatni, illetve farmolni több karaktert is bevetek majd. Azután meglátom, mi sül ki belőle. :) Ha beletörik a bicskám, beletörik, de számomra - egyelőre - így szórakoztató a játék. D2-őt is mindig "magatalálós" karakterekkel nyomtam (igaz, ott kicsit más volt a helyzet).

    Egyébként vicces, hogy sokan sokfelé szidják a Blizzardot és a D2-őt emlegetik, hogy "bezzeg akkor még", pedig ugyanekkora, ha nem nagyobb balhék voltak ott is, a kezdeti újabb és újabb patchek konkrét, néha bőven 100+ órás karaktereket dobtak a kukáka. Végül aztán minden szép és jó lett, és ma már ugye csak a szépre emlékezünk. Szerintem ez lesz D3-mal is. A patchek majd szépen helyreraknak mindent, szvsz. Persze addig marad a néha lila fejjel szitkozódás és átkozódás :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

Új hozzászólás Aktív témák