- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Elérhető Európában a Samsung Galaxy M15 és M55
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Volkswagen ID.7 menetpróba
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gothmog
aktív tag
válasz proci985 #497 üzenetére
Köszi, de nem zavar, ha nyögvenyelős lesz. Sokan elfelejtették már, de Inferno nehézségi szintet eredetileg amolyan bónusz fokozatnak, végső kihívásnak tervezte a Blizzard, ahol hónapokig elszenvedhetsz, míg végigérsz, de cserébe - elvileg - ott van esélyed a legjobb cuccok megtalálására.
Csak a gyakorlatban nem jött össze nekik, mert bizonyos buildekkel, illetve kezdeti AH cápázással egyesek elég gyorsan végig tudtak szaladni rajta, mire az átlag-játékos sírni kezdett, hogy milyen szar, meg milyen szemétség, neki miért nem megy, rohadjon meg a Blizzard. Illetve mások meg már alapból panaszáradattal indítottak, amikor szembesültek vele, hogy Inferno az tényleg pokoli (nehézségű) lett, sokszorta szivatosabb, mint ahogy az elvileg normal-nightmare-hell nehézségi szintek sorozatából következne. Úgyhogy beindult a nerf.Hell nehézségi szintet még mindegyik karakteremmel végigviszem, illetve 60-as szintet mindegyikkel elérem, de Infernora már csak egy-két karaktert viszek tovább. Esetleg Act1-et próbálgatni, illetve farmolni több karaktert is bevetek majd. Azután meglátom, mi sül ki belőle. Ha beletörik a bicskám, beletörik, de számomra - egyelőre - így szórakoztató a játék. D2-őt is mindig "magatalálós" karakterekkel nyomtam (igaz, ott kicsit más volt a helyzet).
Egyébként vicces, hogy sokan sokfelé szidják a Blizzardot és a D2-őt emlegetik, hogy "bezzeg akkor még", pedig ugyanekkora, ha nem nagyobb balhék voltak ott is, a kezdeti újabb és újabb patchek konkrét, néha bőven 100+ órás karaktereket dobtak a kukáka. Végül aztán minden szép és jó lett, és ma már ugye csak a szépre emlékezünk. Szerintem ez lesz D3-mal is. A patchek majd szépen helyreraknak mindent, szvsz. Persze addig marad a néha lila fejjel szitkozódás és átkozódás
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Alkoholista nevelde
- TCL LCD és LED TV-k
- The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
- Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...