Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz ProEvoFan #3665 üzenetére

    Köszi a fegyver tippet, de "maga találós" monkkal játszom, AH nélkül.. :))
    Ezzel kapcsolatban lásd ezt a hozzászólásomat

    Ezért (a nem éppen legtáposabb felszerelés miatt) is használom a SSS-t mondjuk a Foresightos Deadly Reach helyett, mert a Serenity mellé egy második "mentsvárnak" jól jön időnként. Ha magasabb dps-em lenne, jobb LoH-tel stb, akkor lehet, bőven elég lenne biztonsági tartaléknak a Serenity is húzósabb helyzetekre, így viszont jól jön és nagyon hasznos az SSS is. Ami pedig a Serenity-t illeti, magasabb LoH-tel lehet, én is a 4mp-es verziót használnám, nem a gyógyulósat, de így ez utóbbit találtam hasznosabbnak.

    Ezt leszámítva nagyon hasonló a skillezésünk. Annyi, hogy én a passzívoknál a Guardian's Pathot a Resolve-val váltottam fel, mert a 25%-os sebzéscsökkenést fontosabbnak éreztem, minthogy mondjuk 47% helyett 58% legyen a dodge értékem (a második értéket hasraütésszerűen írtam).

    De egyelőre működik a formula nálam. Tegnap kezdtem neki Act2-nek, az Ancient Waterways-nél hagytam félbe a játékot, és egy kezemen meg tudnám számolni, hányszor feküdt el addig a karakterem. (Mindenhova bementem, mindent bejártam). Ezen behalások is szinte mind tisztán saját meggondolatlanságból következtek be, ha kicsit óvatosabban megyek, akkor nem következnek be (pl. elitekkel úgy kezdtem kergetőzni, hogy ismeretlen terület felé hátráltam, és kaptam onnan is egy csapatot a nyakamba és hasonlók, vagy bementem egy helyre 1/3 hp-val és rögtön ott volt egy ritka csapat stb.).

    Úgyhogy egyelőre elvagyok a "saját utamon", csak kíváncsi voltam, hogy mások miért épen erre vagy arra a skillre esküsznek. :)

    Egyébként a Te cuccaiddal lehet, én is inkább a Deadly Reach-et használnám a konstans módon magasabb sebzés miatt, ha "stabilnak" érezném különben a karaktert.

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

Új hozzászólás Aktív témák