- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Meater 2 Plus - medium rare
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Okai Neon Pro - a guruló karácsonyfa
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 16. hét: Dungeons 3, Eiyuden Chronicle: Rising, I am Fish
gp A szokásos hétvégi buli alkalmából ismét három játék próbálható ki.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
-
Mobilarena
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ren Hoek
veterán
válasz proci985 #1745 üzenetére
Szerintem így van megírva. Ha mindenkinek leesne a jó tárgy, akkor értéktelenek lennének előbb utóbb a legjobb tárgyak is, piac se pörögne. Nekik ez az érdekük, hogy forogjon a piac. Ez nem bug, hanem feature. Vannak egyszerűbb és bonyolultabb matematikai képletek, amivel lehet módosítani az arányokat. Erre jön még a random igazi arca, amikor szerencsés és szerencsétlen időszakok követhetik egymást.
Ez egy szerencsejáték, olyan mint az online póker. Semmiben nem különbözik ez a része tőle. Illetve nem, mert a pókerben legalább 50-50% a skill és a szerencse aránya... Itt viszont nem sok skill kell Ez nem olyan mint mondjuk a tanulás, hogy tanulsz 100 órát, minden tételt tudsz kívülről, akkor nagy valószínűséggel tuti biztosan átmész. (Kivéve, ha utál a prof ) Minél kevesebbet tanulsz, annál nagyobb a random faktor a rossz tétel kihúzására.
Itt 100 óra alatt, vagy 500 elit kill után semmi nincs garantálva. Semmi.
[ Szerkesztve ]