Aktív témák
-
Wolverine
félisten
Előre szólok: a Diablo III-ban nem lesz class balance, mert nincs értelme. A PvP nem lényeges a fejlesztőknek, nem csinálnak belőle e-sportot, mint a SC2-ből vagy a WoW Arenából; co-opban meg az számít, hogy mindenki jól szórakozzon és nem a world first elérése - elvégre ebben a játékban mindenki dps lesz... vagyis senkit sem fog érdekelni, hogy egy kaszt 10%-kal kisebb dps-t tol, amíg mindenki megfelelően halad szólóban, és jól érzi magát csapatban. Ha egy kaszt nem fun, vagy mondjuk nem bírja erőforrással, akkor beavatkoznak majd a fejlesztők; de addig csak finomhangolás lesz.
szerk: amúgy amit említettél... a Blink problémája a szerver-kliens közti lag volt, amiről nem a Blizzard tehet, ugyanez igaz a Vanishre is. Egyébként én nem kevés olyan esetre emlékszem, amikor elkezdtem valamit castolni és mire végeztem volna, túl messze került az ellenfél és félbeszakadt a cast... ez jellemzően a 2,5 másodpercnél hosszabb casttime-ál volt probléma.
-
rt06
veterán
"Jópár éve wowozok, azt hiszem elég átfogó képet kaptam már a Blizzard hozzáállásáról (akadálymenetes üzemeltetés és társai). De ha jól látom, akkor SC2vel is játszol, így neked is lehet róla fogalmad, hogy néha a hosszú fejlesztési idő ellenére is mekkora bakik, hiányosságok maradnak a játékban. De ez sem tartozik igazán ide szvsz."
ezt #3360-ban irtad, en pedig #3368-ban kertem, hogy konkretizald mirol beszelsz, amire #3369-ben tobbek kozt a szoban forgo hitlag-ot hoztad fel (tobbszor, tobb jatekohoz is)
de igazad van, elnezest kerek, amiert azt hittem, tudsz egyenes valaszt is adni
-
rt06
veterán
most amr csak azt aruld el, hog ez miert minosul bakinak, hianyossagnak (leven arra hoztad fel peldakent), mikor az altalad linkelt cikkbol is latszik, hogy nem az, hanem a blizzard altal valasztott megvalositas, amivel esetleg nem ertesz egyet (amihez ugyan jogod van, de semmit nem szamit)
-
Helmoras
őstag
a jelenseg nev adasahoz csak gratulalni tudok, a hitlag jelentese maximum az lehet hogy a sebzest kesobb kapod meg mint a tamado skill animacioja elkezdodik, rosszabb esetben meg az animacio befejezese utan. amirol te bezelsz hogy megkapja meg range elhagyasa utan a spell sebzeset maximum beallitasi prmoblema szerintem
-
rt06
veterán
mas kizarolag online jatszhato jateknal nem tobb, de te valamiert megfeledkezni latszol arrol, hogy bizony enelkul a jatek semmit nem er, s ezt is alapos tesztelesnek kell alavetni
a balance igazgatasat nem igazan sorolnam a hibak koze (foleg ugy, hogy rts-eknel folyamatosan valtozik a metagame, igy a balance-t folyamatosan ennek megfeleloen kell allitani), raadasul ha megnezed, dio2-nel, sc:bw-nel meg 8-10 eves korukban is voltak ilyen patch-ek
ugyanigy az uj feature beepitese sem hibajavitas (az, hogy valami nincs meg implementalva, nem egyenlo azzal, hogy valami van, azt mondjak ra keszen van, ellenben szar az egesz)
marpedig az elejetol kezdve hibakrol, azok felkutatasarol es javitasarol volt szo, azok miatt szukseges a betateszt (arra peldaul legkesobb a betateszt 5. perceben rajonnek - ha masbol nem is, a bekuldott jelentesek alapjan -, hogy a chatszobak nincsenek implementalva)a hitlag meg - azon tul, hogy azert nem sorolhato egy kategoriaba, azzal, hogy szarul jelenik meg a jatek, szetesik a kep, vagy szetfagy minden masodik indulasnal (merthogy sok megjeleno jateknal ilyen komolysagu hibak fordulnak elo)
És innentől nem kívánok többet beszélgetni arról, hogy "több, mint egy játék".
rendben, ahogy erzed, dugd vissza a fejed a homokbaszerk.: (a szerkre)
igen, mast ertek alatta, mert a szolgaltatas, bar nem az en gepemen fut, elengedhetetlen resze a jateknak, igy annak hibamentessege, megfelelo tesztelese legalabb annyira fontos, mint a jatekkliense
a ketto kozul barmelyikkel van problema, a jatekos ugyanazt erzekeli: nem tud jatszani -
-
rt06
veterán
"De ez sem tartozik igazán ide szvsz."
de, pont idetartozik, konkretan errol beszeltem egesz vegig
szeretnek vegre par peldat is latni toled ezekrol az egetrengeto bakikrol (ha van ra mod, ne a wow-bol, azt ismerem legkevesbe, inkabb sc-sc2-dio2 triobol probalj)annak pedig, hogy epp egy konzol atiratot hoztam, semmi jelentossege, amit eszre kellene venni, az az, hogy a jatekkal nagyon durva problemak vannak (igen, irhattam volna batran mast is, ez jott szembe legelsonek)
az pedig, hogy ez csak egy jatek, szimplan nem igaz, a mogotte levo szolgaltatas nelkul; max a dobozt nezegetheted
-
wikings2
őstag
Lehet lesznek ilyenek, de szerintem olyanok mint például a Diablo 2 ben Javazonnak a Charged Strike nevű közelharci támadásával 2 kilóméterről lekapnak dolgok nem hiszem hogy előfordulnának majd
Ha lesz ilyen amit mondasz akkor az maximum a képesség adatain(Cd, Dmg) fog múlni és szerintem valamilyen toleráns módon kiegyenlítik majd ha sok lesz a panasz vagy ők maguk is felfedezik. (pl sebzéscsökkentés vagy hasonlók) ,de ezt már ugye csak pachekkel lehet megvalósítaniSz: Mondjuk belegondolva. Diablo 2. 2001 óta fut és csak 1.13 nál tartanak amit szerintem már nem terveznek tovább patchelgetni. Van 1xx-2xx játék ami 1 hónappal a kiadás után 2.99xxxxx nélt tart. Reméljük itt nem lesz ilyen probléma
-
Wolverine
félisten
Ennek több oka is lehet. Az egyik, hogy későn változtattak valamit (a harcrendszeren vagy akár a launcheren), és a tesztelés nem lesz kész időben. A másik, hogy nem lesz kész kellő példányszámban DVD-n arra az időpontra, amikor meg akarták jelentetni a játékot, vagy kész lesz ugyan, de nem tudják eljuttatni mindenhová.
-
rt06
veterán
azt kellene megerteni, hogy itt nem csak egy jatekot kapsz (bar ha csak egy jatekot kapnal, akkor sem igazan tudnam hova tenni a problemadat), hanem melle egy szolgaltatast, amely akadalymentes uzemelese, gyors elerhetosege, es kezelhetosege legalabb annyit (ha nem tobbet) vesz el a jatekbol, mint egy-ket "bug"
tovabba pontosan arrol van szo, hogy nem akarjak azt mondani, hogy "nalunk futott minden gepen", ezert van betateszt
-
wikings2
őstag
-
rt06
veterán
persze, kocsog a(ddi)ktiv wow-osok meg kapnak kulcsot...
amugy azt irtak, hogy tobb hullamban fognak kimenni a kulcsok, es valoszinuleg - mint maross irta - a teszt es a szerverek allapotatol fuggoen
de sc2 beta alapjan nem feltetlen uj embereknek, ott volt, hogy olyannak kuldtek, akinek mar volt, hogy "hivjal meg egy havert" -
FehérHolló
veterán
Tegyük hozzá, hogy GW-ban olyan 4-5 óra játékkal el lehetett érni a max skillpont számot PvE-ben is, szóval a nagyobb probléma ott a skillek beszerzése volt, nem a skillpontok gyűjtése.
Dio3-ban a rúnarendszer - akármilyen engedékenyre lesz megcsinálva - eléggé korlátozza a skillek gyors átcsoportosítását. Ha végtelen számú rúna állna mindig rendelkezésre és magukat a skilleket gyűjtőgetni kellene, akkor lenne olyan, mint a GW rendszere.
Aktív témák
Hirdetés
- Eladó Vagy Csere Samsung Galaxy Z Fold 4
- EVGA SuperNOVA 750W GT 80 Plus Gold full moduláris tápegység / 53 hónap Alza.hu garancia
- Surface Laptop 4 Touch 13.5 Retina Ryzen7 4980U 4.4Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- Gigabyte AORUS B550I PRO AX ITX Rev 1.2 / Beszámítás OK!
- HP 15 Zbook Studio G8 FHD IPS i7-11850H vPro 32GB 512GB SSD Nvidia A2000 Studio Win11 Pro Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest