Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fm!

    tag

    A visszaküldési kálvária elejét leírom addig is, míg kiderül az ügy:
    1. Először írtam a mysoft-nak, hogy nem jó a gép, cserélném. Visszaírtak, hogy hívjam a DELL-t, szereljék meg.
    2. DELL ügyfélszolgálat: 3 napon belül vagyunk, küldjem vissza oda, ahonnan vettem.
    3. MySoft: mivel céges számlára vettem nem vagyok fogyasztó, így csak a javítás marad, se 3 napos csere, se 14 napos elállás, hívjam a DELL-t. (Mondjuk ez jogos, tényleg így van, nem vitatom.)
    4. DELL ügyfélszolgálat: ők nem tudják cserélni, hívjam a disztribútort, adtak telefonszámot.
    5. Disztribútor: küldjem vissza oda, ahol vettem, ők közvetlenül nem foglalkoznak ilyennel, a boltnak kell küldeni a disztribútornak, és majd ők elküldik a DELL-nek.
    6. MySoft: nem így van, hívjam a DELL-t.
    7. DELL: felveszik ők a kapcsolatot a disztribútorral, megadják neki az adatokat, elvileg még ma hívnak. (Szerintük 30 napon belül sima ügy a csere, de majd meglátjuk. :F )

Új hozzászólás Aktív témák