Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • entoni1989

    tag

    Sziasztok.

    Hát ha valaki hasonlóan jár, így leírom a tapasztalom a Dell hivatalos márka szervizével, semmi ok pánikra.

    Adott egy Dell Latitude E7470 üzleti ultrabook amit itt vette egy megbízható eladótól, nem igazán használta így azt a kijelző hibáról sem tudhatott amit én kiszúrtam itthon. SN szám alapján ugye még bőven garis, de nem volt hozzá se számla, se papír se semmi (mivel ugye üzleti beszerzés). A Dell honlapjáról kinéztem a központi telefonszámukat, egy 80-as szám, felhívtam, ott kérték a gép adatait, SN szám stb. meg kérte a nő, mivel nincs papírom, hogy fotózzam le az SN számot úgy hogy csak egy cégbélyegzőt tegyek egy papírra (persze ezt mivel nem tudtam nem tettem meg). Emailben küldte milyen teszteket végezzek el a gépen, arról válaszba küldjek fotókat, ez megtörtént és a korábban kért cégbélyegző helyett saját adataim írtam csak, de azt is elfogadták. 2 napra rá hívott is a szervizes, hogy jönne kijelzőt cserélni, jött is rá egy órára és pik pak 10 perc alatt kicserélte a kijelzőm és a szervizzel is nagyon pozitív a tapasztalatom. Szóval Dell márkaszerviz nálam *5 és ezzel a kényelmi szolgáltatással, hogy momentán nekem egy telefonhíváson és egy emailen kívül semmi más dolgom nem volt

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák