Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SpazzMaticus

    tag

    válasz Montanaxy #18 üzenetére

    Nekem pont ez volt a bajom, a Callisto-val -többek közt- hogy az első harcok még szenzációsnak tűntek, meg igen nyomták fel az adrenalint, nehéz is volt a game amíg rá nem jöttem, azután a játék negyedénél rutinná vált, a felétől-amikor megsejtettem hogy ennyi volt benne, meg új közelharci fegyver sem jött már kezdett unalmas lenni, a liftes lezuhanós résztől amikor jönnek azok a vak "Last of Us"-os zombik nevetségessé vált a finoman szólva is nagyvonalú lopakodási rendszer miatt, (Bemész a folyosóra, felkel 4-5-ilyen vak g@ci, legugolsz, hátuk mögé osonsz leszurkálod őket úgy hogy sokszor egymástól két méterre sincsenek, felkelsz, végigtaposod a hullákat, lootolsz, mész a köv. folyosóra megint jön 4-5, stb, stb...) A játék végefelé meg meg sem tudtak nagyon ütni, unott fejjel nyomogatva a billentyűt dodge-oltam...

    Legalább a Baton-on kívül rakhattak volna más közelharci fehyvert is, ha már ezt erőltették. Ott volt pl. a DS-ben a körfűrész, valami ilyesmi itt is elfért volna. Én hard security-n nyomtam, ott a lőfegyverek keveset érnek magukban, meg túl kevés az ammo is, így kénytelen vagy csinálni a monoton bunyót, az meg nem segít a hangulaton, hogy még a történet is csak tessék-lássék megy előre pár random hologram, meg audiolog két-háromsorosával, úgyhogy nekem monoton gyakássá vált a végére, hiába az egyébként f@szául megalkotott nyomasztó környezet, meg hidegrázós audiohatás...

    Jobb ma egy veréb, mint holnap egy nemi betegség...

Új hozzászólás Aktív témák