Hirdetés
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Papírvékony a jövő a Samsungnál: íme, a Galaxy TriFold!
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Karácsonyi telefonajánló 2025
- Kezünkben a OnePlus 15 és az Oppo Find X9-ek
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez jóval gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket már nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás Curve általi visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
hm, érdekes, köszi a leírást. ez alapján már valóban elképzelhető, hogy az új payment processorral (de csak azzal) valamilyen rejtélyes okból kevésbé kompatibilisek a kh-s kártyák. így a tegnapi kijelentésemet úgy kell módosítanom, hogy száz százalékig biztos vagyok abban, hogy nem kizárólag kh-s kártyahibáról van szó, hanem valami megmagyarázhatatlan együttállásról. a feleségemmel tényleg évekig használtuk a kh-s kártyáinkat alapkártyaként, a standard és szórványos decline-okon túl semmi hasonló kiugró problémát nem tapasztaltunk októberig. aztán jött az új rendszer, ez így már nem lehet véletlen. sajnos viszonyítási pontom családon belül nincs, mert a blackre váltás óta a feleségem kártyáját már egyáltalán nem használjuk, free-re downgrade-eltük
egyébként miután a hibák csúcsán új curve kártyát kértem tavaly novemberben, kifejezetten csendes időszakom volt mostanáig, csak a helyi aldi 4-es kasszájánál jöttek elutasítások, valamint 1-2 dm-es volt. aztán szombaton jött a krach. nyilván nem vagyok a saját magam ellensége, a panaszomra adott válasz függvényében elképzelhető, hogy majd valamit próbálok alakítani a szokásokon. csak ez elég nehéz, mert pont azért a kh az alapkártya, mert gondolkodás és ügyeskedés nélkül kiadja a költési profilunk a havi 4000 fix visszatérítését
A K&H tranzakciótörténetben megjelennek, de az egyenlegből le sem vonta a K&H.
ez egy nagyon idegesítően béna megoldás a kh-nál. munkanapokon este frissülnek a könyvelt tranzakciók a kh appban, és az ilyen elutasított, de egyenlegből le nem vont fantomtételeket is csak akkor tisztítják ki a tranzakciótörténetből
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- OLED TV topic
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Okos Otthon / Smart Home
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Konteó topic
- NBA és kosárlabda topic
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- Dell Optiplex 5070 MT, i5-9500, 16GB RAM/256GB SSD, DVD-RW, garancia, számla!
- CASIO Edifice EFK-100D-3A Automata mechanikus
- Thinkpad X13 Gen2i 13.3" FHD+ IPS i5-1145G7 16GB 512GB NVMe gar
- Xiaomi 14T Pro 12/512GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- GIGABYTE GeForce RTX 4080 SUPER WINDFORCE V2 16G - Oazis Computer garancia 2027.05.01.
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black - 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen,MS3489, 100% Akksi
- Dell Latitude Precision Üzleti gépek, 2-in-1 gépek, 3-13. gen.
- LG 27MR400 - 27" IPS LED - 1920x1080 FHD - 100hz 5ms - AMD FreeSync - Villódzásmentes
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3972, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


pictigjis

