Hirdetés
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- iPhone topik
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi: Android 16 zápor, zivatar
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
-
Mobilarena
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Merlini
tag
Jelenleg ott tartok: két magyarországi és Revolut fizikai és virtuális kártyám be van regisztrálva a Curve alá. Továbbra sem tudom aktiválni, 3-4 alkalmazás frissülés követően is ez a probléma:
Aktiválásnál amikor megadom a kártya utolsó 4 számjegyét ezt az üzenet villan fel.
„To activate, verify a card that's yours & issued in europe”(#143) patros: Szombaton írták el vannak úszva.
+ If you would like to add any information to your existing query, please reply to this email. Erre válaszoltam nekik még szombat este. Még semmi reakció.
Ma este újra írtam nekik.(#144) Dluinet: ...
Kéred hogy húzzák le (ne paypass-t használjon).
PIN kódot kér, de te nem tudod még, ezért kifizeted készpénzben a vizet.
Viszont a kártya aktiválva lesz, PIN kódot kb 1-15 percen belül látni fogod.„Paypass használatakor Curve jelezte a forint összeget a telefonon (nem sikerült a tranzakció), de az applikációba belépve semmi nyoma nincs. Betettem a kártyát a leolvasóba, kérte a PIN-t, beírtam valamit, de kiírta nem stimmel, adjam meg újra a kódot. Lehúzás azaz mágnes csík olvasás még nem volt, de a fentiek után nem hinném, hogy ezen múlna.
-
anadroid
senior tag
Nekem Revolut virtuális kártyát nem engedett hozzáadni, kétszer próbáltam, kétszer jött a hibaüzenet, amiben az állt, hogy "Token already used", meg még másfél sor, csak éppen azalatt a 2 másodperc alatt, amíg látszott, nem tudtam mindet elolvasni. A 2*1 GBP-t is levette a Revolutról. A Revolut fizikai kártyával egy héttel ezelőtt minden rendben volt, azóta már használtam is.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Villanyszerelés
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Torrent meghívó kunyeráló
- Vezetékes FÜLhallgatók
- LEGO klub
- Battlefield 6
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- ASUS routerek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone SE (2016), Apple iPhone SE2 (2020), Apple iPhone SE3 (2022)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470s - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Akciós Windows 10 pro + Office 2019 professional plus csomag AZONNALI SZÁLLÍTÁS
- Jura Impressa C5 Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- MS SQL Server 2016, 2017, 2019
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest


pictigjis

