Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • Hunmugli

    Topikgazda

    Köszi. Akinek a leírás angol, annak: lesz egy új defense, ami th 6-tól elérhető. A neve Air Sweeper, videó itt: [link]. Clan bookmarkok (könyjelzők) lesznek, amikből 30 lehet majd. Az a lényege, hogy klánokat tudsz vele megjelölni, és így nem kell folyton keresgetni, a teljes megértéshez szintén galadonos vidó: [link]. A következőt nem teljesen értem ,de az a lényege, hogy ha cw attack előtt hiányzik valami, katona, spell, hős, cc troopok, akkor azt pirosan jelzi a rendszer, gondolom, úgy, hogy ott vannak a dolgok az alsó sorban, és pl pirosan villog, ha valami nincs ott. Ilyenkor end battle, mielőtt bármit is leraknál, gemms :D , és attack again. Th 5-től kezdve egyszer nevet lehet változtatni a játék folyamán. A klán chat jelzi a klán specifikációk változását, a változtató nevével együtt. A védekező módot meg lehet változtatni amíg épül a defense. Gondolom itt az infernóra és x-bowra gondoltak, azokat village edit mode-ban eddig is lehetett változtatni. A következő valami olyasmi, hogy a defensek a th felé fognak elsődlegesen védeni, kivéve az air sweepert, mert az arra, amerre beállítjuk. Ezeket szintén nem igazán értem, annyi, hogy a támadó katonák nem fognak a védőkre menni olyan gyorsan, ahogy tudnak. (?) Aztán a deffeknek lesz egy nagyon kicsi sugara, ahol már rámozdulnak a támadókra, de még nem lőnek. (?) A kisebb szintű singel player pályákon javítva lesz a loot, és lesz néhány meglepetés és zavar is. Változtatnak még a multiplayer matchmakingen is, szóval a th szintünkhöz minél közelebbi ellenfelet fogunk kapni. A cwken a hősöket, trapeket, és falakat is beleszámolja a rendszer ellenfél kereséskor, így ,,fairebb,, ellent kapunk majd. A cw keresés tovább fog tartani, hogy jobb ellenfelet kapjunk. Végre. Ennyi. Ha valakinek jobb az angolja, kössön bele, mert van, amit nem értek. Köszi :) Ui.: még 15 perc :U

    [ Szerkesztve ]

    A kevés tudás veszélyes. A sok is. – Bocs az offért.

  • SiZo

    tag

    Sziasztok,
    magyarra fordítva. (nem mondom, hogy ne lehetne magyarosabb, de azért szerintem érthető, egy pontot nem tudtam pontosan lefordítani, mert nem értem egészen pontosan, csak nagyjából sejtem)

    ## Íme a végleges lista ##

    Új légvédelem: Az Air Sweeper
    * Visszatolja a repülő egységeket a levegőben.
    * Az Air Sweeper nem károsítja a támadó légi egységeket, de mindenképp lassítják.
    * Az Air Sweeper csak egy irányba állítható be, de forgatható tetszőlegesen.
    * TH6 -tól érhető el.

    Clan könyvjelző
    * Könyvjelző helyezhető el egy-egy klánnál "+" ikonnal a klán profillapján.
    * Max. 30 klánnál tudsz elhelyezni könyvjelzőt.

    Clan War támadó sereg előnézet
    * Soha ne támadj többet nem teljes sereggel! A hadsereged megtekinthető minden támadás előtt.
    * Megvizsgálásra kerül a csapat, spellek, hősök és ha valami hiányzik, meg lesz jelölve pirossal.
    * Légy kész tényleg a támadásra, vagy késő, sajnáljuk! Ha CW támadás elindításra kerül, kilépni már nem lehet, mindenképp támadnod kell!

    Interface fejlesztések
    * TH5 felett egy egyszeri névváltoztatás lehetséges. Használd ezt a lehetőséget okosan!
    * Clan Chaton mostantól látható, ha valaki megváltoztatta a Clan infot, azt is jelezve, ki változtatta meg.
    * A védelmi épületek hatósugara akkor is látható, ha épp fejlesztés alatt van.
    * A védelmi mód akkor is állítható, ha épp fejlesztés alatt van.
    * Defensive buildings now initially point away from the TH in combat, EXCEPT for the Air Sweeper, which always points in its configured direction (A védelmi épületek kezdetben a TH -tól messzebb lévő ellenre támadnak, kivéve az új Air Sweeper, az csak a beállított irányba fog védekezni)

    Gameplay fejlesztések:
    * A támadó katonák nem kezdik el olyan messzire üldözni a védőket, mint régebben.
    * Javítva azon ritka eset, amikor a katona a védelmi épület tartományának határán van, és eddig csak célozta, de nem tüzelt rá.
    * Single player térképek alacsonyabb szinten a Loot nagysága kissé javítva, egy-két térkép módosítva.

    Matchmaking módosítás
    * Mostantól a TH szintedet sokkal inkább figyelembe veszi a rendszer multiplayer ellenfél keresése (lootolás) során.
    * A falu erejének számítási módja pontosítva lett, főként Clan War ellenfél keresés miatt, jobban figyelembe lesz véve a falak, hősök, seklton trap, stb. szintje.
    * A Clan War ellenfél keresés kicsit több ideig fog tartani, hogy minél jobb (jobban a klánhoz illő) ellenfelet találjon a rendszer.

    # HUN MKI AKTIV #

Hozzászólok Aktív témák