Hirdetés

2019. február 19., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Mobiljátékok  »  Clash of Clans

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

• Utoljára frissítve: 2016-02-17 19:36:15

Mobilarena
Összefoglaló kinyitása ▼

(#201) V.Stryker válasza nauro (#200) üzenetére

V.Stryker
(PH! nagyúr)

És mi lesz a PH-s klánnal? :)

-

(#202) nauro válasza V.Stryker (#201) üzenetére

nauro
(fanatikus tag)

Részemről mehet a dolog. Azt tudni kell, hogy viszonylag kezdő vagyok a játékban, így azt sem tudom a bónusz katonákon, amiket fel lehet ajánlani van e más lényege a dolognak. A nemrég említett sci-fi játékban voltak klánok között békemegállapodások, közös háborúk, stb. Itt azt sem tudom egyenlőre, hogy lehet e célzottan támadni :) legalábbis ilyet még nem találtam, csak visszatámadás lehetőségét.

(#203) Norbimeno3

Norbimeno3
(lelkes újonc)

Üdv.Sziasztok!
én is lassan3 hónapja játszom ezzel a játékkal lassan függö vagyok! Magyarherceség Co-leadere vagyok. vannak szabályok ha esetleg érdekel valakit szoljon. MIN LVL4 ijász!!

norbimeno :)

(#204) Norbimeno3

Norbimeno3
(lelkes újonc)

és ti milyen szinten álltok? katonák? milyen klánokban vagytok?

(#205) madmike válasza Norbimeno3 (#204) üzenetére

madmike
(őstag)

Hali!
Én nem is tudom mióta játszok, 2 hónapja kb. lvl50en vagyok most és épp a Barbarien Kingre gyüjtögetek :)
A Hungarian Armyban vagyok. Meglepően aktív klán, kérsz valamit szinte azonnal megkapod.

"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan

(#206) V.Stryker válasza Norbimeno3 (#204) üzenetére

V.Stryker
(PH! nagyúr)

Én a Hun Betyárs 2.0 klánban vagyok. Semmi rang, csak úgy játszogatok. :) Asszem lvl 48 -nál tartok. Most épp mindent húzok fel amit a level 6-os town hall enged.

-

(#207) iwu válasza Norbimeno3 (#204) üzenetére

iwu
(PH! addikt)

level 110 kb, harcos magyarok :D

ajándék ló nem látja a fától a szódás a lovát...

(#208) Norbimeno3

Norbimeno3
(lelkes újonc)