- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor 50 - apám nevében
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Honor 90 - modellalkat
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Közel 1 billió dollárt vesztettek a big tech óriásai
it Nagyot kaszáltak a shortolók, az úgynevezett Magnificent 7 közel 1 billió dollárt veszített a piaci értékéből a múlt héten.
-
Friss előzetesen a Destiny 2: The Final Shape
gp Érkezik az utolsó nagy kiegészítő, azonban a fejlesztők szerint ettől még nem lesz vége a franchise-nak.
-
Engedélygyűjtésbe kezdett a Poco táblagépe
ma 33 wattos töltéssel és 8 megapixeles kamerákkal várható a Poco Pad.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cucka
addikt
A ma reggeli jó hír, hogy lesz patch: [link]
Röviden összefoglalva: pár héten belül kiadnak egy patch-et, ami javítani fogja a kezelőfelületet (főleg olyan szempontból, hogy a játékos több információt láthasson) és már dolgoznak a diplomácia javításán, ezt még idén ki fogják adni. -
trigorin
aktív tag
Egyébként kikaptam Warlord fokozaton. Terra típusú térképen játszottam, ennél egy kontinensen indul az összes (esetemben a small méret miatt összesen hat) civilizáció. A japánok hamar nekiláttak a terjeszkedésnek, az egyik szomszédom meg a pökhendi francia birodalom volt. Előbbiekkel nagyjából jól alakult a kapcsolatom, rávett, hogy irtsuk ki a görögöket. Bele is kezdtünk, csak közben hadat üzenetek a franciák. Némi nyersanyagért cserébe rávettem a japánokat, üzenjenek hadat nekik. El is foglalta egy vagy két városát, én is megettem néhányat. Ekkor viszont vérszemet kaptam, és bedaráltam a birodalmát. Azt hiszem, először csináltam ilyet a játékban.
Féltem, hogy nem fog tetszeni a többieknek, sajnos így is lett. Mindenki megvont tőlem mindenféle együttműködést, egyezményt, a japánok is beintettek, mivel eléggé egymásnak feszültek a határok, és nekiindultak a birodalmamnak. Az utolsó összecsapások idején még Siam is bekapcsolódott, szerintem a japánok vették rá őket, mert láttam, open borders egyezményük is volt.A római birodalom a vezetésem alatt immár harmadszor vesztette el a játékot, ebből másodszor radírozták le a térképről.
Azért a japánok erős kombót kaptak a terjeszkedő beállítottságukkal és azzal a képességükkel, hogy az egységeik mindig maximális sebzést okoznak, akármennyi HP-t is veszítettek.
[ Szerkesztve ]
-
_cickosz_
csendes tag
én egészen másképpen adom elő
sosem fogadok vagy ajánlok open border-t
és támadok
elsősorban a legmagasabb pontszámút
ill az elérhető legmagasabb pontszámű szomszédot
így nem pörög el tőlem messzire
a városokat vagy puppetnek tartom meg vagy felégetme azonnal, hogy ne legyen boldogság gondom
esetleg puppet és hagyom szenvedni pár évtizedet majd felégetem
csak a jelentős erőforrásokkal rendelkező, illetve startégiai helyen alapított városokot kímélem megaztán ha a legerősebb megvolt
kis mosolygyártó szünet + gazdaság + erő méggondolhatjátok, hogy nem nagyon szertnek a civek
álatlában csak tiny mapon játszom , az is bőven elég nagy a számomra
és a játék így is elhúzódikpolicynak ehhez nagyon bejön a honor ág
dupla xp harcokból, otthon remekül védekezek, upgrade feleannyiba fáj + kapok egy great generalt az elején aki megy is golden agebe
ezzel segítve a termelést és felkészülést az első háborúkhozwarlordon, princen, kingen eddig nem buktam el sosem
nagyot gondolva elindultam emperor fokozaton is, + raging barbarian csak hogy jó legyen
Asikával(?) voltam, aki tripla goldot kap a barbár camp-okból és város foglalásokból
a 3ból az első 2 civet annyira beütöttem, hogy nyikkanni sem mertek
a 3dik , róma sajnos az egyikük mögött volt, ugyhogy nem tudtam megrágni őt az 1500as évekig
amikor is eltöröltem azt aki az útban volt
hát Rómának mivel volt ideje szöszölni ezzel azzal
és még a nagy falat is felhuzta
megszenvedtem kissé
de technológiailag fejletteb voltam
az egységekre ügyeltem ha volt rá mód, így mindig ment rajtuk az upgrade
végül a chapionjaival, muskétásaival, és ágyúval próbált ellenálni a tank hadosztálynak, amivel végül bevettem Rómáttetemes mennyiségű egységet buktam el
de az a lóvé ami befolyt az állandó barbár herélésből (110+ gold), és avárosokból
képes voltam kompenzálniazóta 2 hasonló meccsem volt empreoron, de eddig mindig lemaradtam
-
_cickosz_
csendes tag
most nézem csak, h milyen borzasztó a helyesírásom fent, de későn reagáltam
-
tdd587
őstag
válasz _cickosz_ #458 üzenetére
Ez nekem pl. nem opció már, nem szeretek állandó hódítói státuszban tevékenykedni, inkább építgetni, békésen terjeszkedni, amíg lehet. Persze ez csak addig nem unalmas, amíg szabad/lehet városokat alapítgatni és nem a szenvedés megy.
Ez a raging barbarians jól hangzik, pontosan mit takar? (Most azon kívül, hogy rágós barbárok morognak és lóbálják a fejszéiket mindenfelé...)
Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.
-
cucka
addikt
-
_cickosz_
csendes tag
raging barbarian: rengeteg barbár grasszál föl alá és a campok születnek mint a bolondgomba
kell neked is némi erő h mindig el tudd kapni őket és a camp sose létezzen túl hosszu ideig, mert csak szüli az egységeketa játékom végén már kissé idegesítőek voltak, h mindig meg megjelnt egy-két falu
de nem volt gond elrakni őket
állandó xp és pénz forrás -
tdd587
őstag
válasz _cickosz_ #462 üzenetére
De gondolom csak a határokon kívül születnek a faluk és nem a megművelt földeken... amúgy jól hangzik, mindig kell a sereg és mindig van mit csinálni. Azért gondolom érdemben nem szólnak bele a történelembe (várost is tudnak foglalni pl.?), csak végre nem úgy játszom le a hatezer évet, hogy az egységeim 98%-a soha nem volt csatában...
Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.
-
_cickosz_
csendes tag
államhatárokon kívül születnek
hogy ütnek e várost azt nem pontosan tudom
nálam csak improvementeket toltak le
de a városaimhoz nem nyúltakha tudsz keríts le egy szegletet a határaiddal
ahová más civ-ek nek tudnak bejönni (no open border)
az így mindig üres marad, és garantátan sok-sok barbár születik
az meg sok sok lóvé tud lenni
(ill Askiával az volt, más vezérel kicsit karcsú az a 37gold, de ha sok van belőle...)[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
Kiderült, hogy mit fog tartalmazni az első nagy patch: [link]
-
Zolás
addikt
Üdv urak.
Beszereztem ezt a jófajta játékot én is. Elkezdtem egy nagyobb térképet az egyiptomiakkal. Kicsit lassabban indultam mint a többiek(ugyebár első játék) és olyan gondom van hogy a kezdő városomba már nincs mit épiteni. Igy viszont nem tudok a nextre nyomni mert meg kell adni hogy mit akarsz épiteni-gyártani stb. Ki lehet ezt kapcsolni valahogy? Feleslegesen nem gyártogatnék mindenféle egységet ha nem kell.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
kem
addikt
Sziasztok!
Tudom, hogy nem illik reklámozni, de mivel nincs rendes konfigom, van eladó Civ V-om 6k-ért. STEAM-es verzió, még szűz!
Köszi!
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
-
Zolás
addikt
válasz CPT.Pirk #471 üzenetére
Értem. Most gyártottam vagy 50 katonát nem tudom mit csináljak velük minden ponton áll egy őrszem Na majd csinálok velük valami hasznosat, lenyomom amerikát ugyis sok nála a luxuscikk
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Zolás
addikt
Nem sok élvezet lenne a játékban ha elsőre a legdurvább fokozatot állitanám be. Amugy a 3-ik lehetőségre raktam a nehézséget(felülröl a harmadik).
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Sonja
veterán
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Nordic
Közösségépítő
Inkább javítást adjanak ki, ne DLC-t.
Mondjuk lesz egy ingyenes is, a Mongol civ.
[ Szerkesztve ]
-
Sonja
veterán
Mac tulajoknak jó hír, hogy hamarosan megjelenik!
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
1.0.0.62
Released 10/22/2010
UI
* Fix for production prompt that sometimes appears with newly created puppet states that could stop the player from being able to end the turn.
* Aircraft banner corrections – now when you rebase an aircraft, the number will move with it.
* Resource icons now come up with Ctrl-R again, instead of sharing the same button with Build Roads.
* Selecting a great general will no longer cause yield icons to appear.
* Added option to disable auto-unit cycling.
* Fix for full-screen game when running dual monitors. Previously, the curser could scroll off the “open” side, and not be able to scroll the map in that direction.
* Misc additional fixes to mouse controls, and other interface issues.
* Rounded out financial information in the Economic Overview screen. Details now provided on the amount of gold provided by each city, the cost of buildings in each city, etc.
* Auto-populate save menu with save file name
* Allow selection of other cities by hex from within the city screen
* Added detailed trade route info to Economic Overview screen
* Added new tab to the Economic Overview Screen: "Resources & Happiness."
* Added option to activate the mp score list in single player (for “always up” score similar to Civ IV.)
* The Annex/Puppet/Raze popup now indicates how much extra Unhappiness will be assumed with each action.
* If there are less than 5 buildings still needed to construct a National Wonder, the production popup tool-tip now lists which cities lack them.
* Added Yield & Culture tool-tip info to the production popup.
* Tweak information on the Global Politics tab in the Diplomacy Overview screen.
MODDING
* Category list now displays correctly
* “Installed” panel now displays ALL versions of a mod but prevents the user from enabling multiple versions.
GAMEPLAY
* Workers - Added option to force workers to ignore manually made improvements (so they don’t change what you decide was best for a plot).
* Workers - Fixed bug where number of turns to complete were incorrect in build action button tool-tip.
* Economy - Fixed bug where players could disband a single unit, and not see the economic return until disbanding 1 more.
* Economy – Increased city wealth setting to 25%
* Economy – Multiple fixes to the way trade-routes are tabulated and recognized.
* Economy - Can now sell Buildings in a city (to help lower maintenance for obsolete buildings later in the game).
* Trade – Found and corrected a Trade problem that could cause your Resource inventory to multiply.
* City States - Fixed a bug where you could not gift aircraft to city states.
* Military - Medic promotion now only provides healing bonus for adjacent units.
* Military – Fix for Minuteman movement.
* Military – Correct promotions for “archer-like” units (horse archers, chariots).
* Military - Embarked units will no longer slow enemy land units
* Military - Improved unit cycling logic. Camera will jump around much less.
* Balance - Engineers +1 hammer
* Balance - Disbanding units now provides only 10% of their production cost in gold.
* Request – Enable “one more turn” button if you lose, but are still alive.
AI
* Military – Better handling of unit need (navy vs land, etc.) .
* Military - AI will tend to build ships to deal with blockaded cities more often
* Military – Corrected an issue hampering movement of AI armies, especially when in close proximity to enemy forces
* Diplomacy – AI will be more reluctant to offer or accept open border agreements with more powerful opponents.
* Diplomacy – Fix for never ending deals (peace, research agreements, etc).
* City – City specialization and city focus improvements.
* City - Cities that are Avoiding Growth will not grow while that option is selected
* Workers – Priority of trading posts reduced, and rebalanced priorities on other improvements
* Workers – Improved the path-finding mechanic when building route-to roads improved, including a large performance increase when evaluating road-pathing.
* City - Make sure Puppets don't construct buildings that require Resources.
* City - Add a Puppet city strategy that turns off training buildings and emphasizes gold.
* Military – Defensive tactical AI update. When you are at war and threatening an enemy city, the AI will better utilize the garrison, as well as the surrounding terrain in defense of the target city.
MULTIPLAYER
* Exploit – Fix for gifting unit exploit
* Chat – Color-coding, sound alerts, etc., added for in-game chat system, including a larger window.
* Deals – Additional deal validation put in place to verify deals before they are committed
MISC
* Research treaties that end because you declare war will no longer grant the free tech
* Save/Load – Fix for corrupted saves being experienced by some players in late-game.
* Map - Huge map crash-during-load fix that were reported on some specific systems.
* Map – Terrain caching fix that could cause problems for certain video cards (the “glowing red orbs” seen on the map are an indicator of this).
* Map – Fix for the low res terrain that appears the first time the game is run (terrain tiles would not load in anything but low-res the first time you play on some computer configurations)
* Strategic View – Crash fix for units rendering in background.
* Strategic View – Fix for selecting units either standing on a city plot, or garrisoned in the city plot.
* Eyefinity – Better handling of leader scenes when using Eyefinity displays.
* Tutorials – Many tutorial tweaks and adjustments.
* Multiple crash fixes.
* Taller than wide map crash fix.[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Morden24
nagyúr
Remek.
Felment ez a csodálatos patch, és az eddig teljesen jól működő játék (nálam: Steam-es verzió, Studio XPS 1647 noti) elkezdett akadni. Illetve ez nem jó szó rá, egyszerűen belassult minden, még a tetves menü is.
Külön öröm, hogy a tetves patch-et leszedni persze nem lehet. Gratula.Sectumsempra - For Enemies
-
Morden24
nagyúr
válasz Morden24 #486 üzenetére
Kis állítgatással megoldódott... a patch után érdekes módon le kellett vennem a Fog detailt mediumra, és minden tökéletes lett. Előtte high-on volt, és szintén minden ment. Nem különösen zavar, hogy le kell venni a minőségét (fel sem tűnik a különbség), az viszont igen, hogy valamit eltolnak, és nekem kell utána járnom...
Sectumsempra - For Enemies
-
MODERÁTOR
Igen jól olvastad, csak éppen UK IP-ről lehet megvenni (címet is meg kell adni), így kell egy UK-ben élő haver, aki megveszi és elküldi a kódot. Amúgy letölthető verzió, így mindenképpen csak a kódot küldik.
***
-
Scholes9
nagyúr
Angliában élő fórumtárs jelentkezését várom
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
-
einstein
senior tag
Én is leírom első játékom tapasztalatait:
Prince fokozat, Standard sebesség, kontinensek, normál méretű térkép, random civilizáció (Roma lett) - így indultam. Természetesen utánanéztem / kipróbáltam már egy két dolgot a játékban : pontosan tudtam, hogy a városokat megtartva nehéz hódítani, valamint hogy a diplomácia egy kicsit átláthatatlan.
Sokáig úgy tűnt egyedül kerültem egy kontinensre, nem találkoztam senkivel, csak egy két városállammal. Majd jött a harmadik, aki már csak 15 aranyat adott - azaz vele már találkozott más. Huh, mégse egyedül. Rövidesen össze is futottam az amcsikkal. Nem volt szükség háborúra, elég messze voltunk egymástól így megpróbáltam jó viszonyt kiépíteni addig még közel nem érünk egymáshoz. Persze tudtam, hogy előbb utóbb ebből háború lesz, de addig próbáltam a gazdaságot erősíteni, csak fél szemmel figyelve rá. Mikor közelebb kerültünk, látszólag minden indok nélkül ellenségessé vált -ez a CIV 5 diplomácia. Nem azzal van a baj, hogy megtámad, hanem azzal, hogy nem tudom mi a baja miközben azt hiszem a barátom - ráadásul úgy támad meg hogy semmi esélye, tehát azt se lehet rá mondani, hogy az AI is nyerni akar. Pár évszázadba azért belekerült, de végül egyedül maradtam a kontinensen. A városait 2 kivételével felégettem.
Mindeközben az Astronomy felé fordultam, tudván hogy van rajtunk kívül máshol is élet: 2 kontinenset sikerült felfedezni. A legkisebben Ghandi egyedül éldegélt - jól lemaradva. A nagyobbikon meg a többi Civ. Darius (a perzsák) domináltak, sejtettem, hogy hamarosan mindenkit kiírt, és nem fogom tudni felvenni vele a verseny, ami a méretet illeti. Azért jó volt még időben felfedezni az új világot, kötöttem vagy 3-4 research agreementet. Döntöttem: nem fogok kontinenseken átívelő háborút folytatni, inkább próbálkozok az űrhajóval. Sikerült is, mire Darius végzett az utolsó civvel már nagyban gyártottam az első alkatrészt. Reménykedtem hogy nem fog támadni - mert akkor valószínű nem lett volna ilyen könnyű. Az 1900-as évek elején fel is lőttem az űrhajómat, vége lett a játéknak.Nem voltam elégedett, csak szerencsével sikerült nyernem, ha Darius támad, nem tudom mi lett volna. A vége felé gondom akadt a maintenance-szal. Volt jó pár kör amikor veszteséget termeltem. Sikerült megfordítani a folyamatot, de szerintem túl sok felesleges dolgot építettem.. Valamint azért próbáltam a hadsereget is erősíteni hogy elkerüljem a háborút - de erre viszont szükség volt. A happiness is problémát jelentett egy időben a vége felé, nem volt kivel kereskedjek, városállamokra meg kevés pénzem volt. Mindegy ez is megoldódott.
Csodálkoztam viszont, hogy volt képes Darius egy kontinensnyi várost fenntartani, aminek nagy része idegen civilizációé dupla unhappinessel. Vagy csal az AI, vagy van valami policy - ennek még utána kell nézzek. Mindenesetre maradok még 1-2 játék erejéig Prince-en, hogy jobban átlássam a CIV5-öt, ami azért összességében tetszik. Szerintem előbb utóbb meg fogják oldani a diplomáciát is. -
Atcom
csendes tag
A legutóbbi (1.0.0.62) javítás óta nem hajlandó betölteni az előző változatban készült mentéseimet. Betöltés közben futási hibával kilép a program. Az 1.0.0.62 változattal készített mentéseket gond nélkül visszatölti. Más is tapasztalt hasonlót?
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra 12/512gb, Titánszürke, 1 hetes, csak kipróbált, 3 év garanciával, eladó!
- HP ENVY x360 15-fh0755ng Convertible - ÚJ - 15,6" notebook - Ryzen 5, 16GB, 512SSD, Win11
- Iphone 12 64GB független 94% akku
- HP PROBOOK 450 G9 (6A150EA) - ÚJ - 15,6" FullHD IPS üzleti notebook - i3-1215U, W11pro
- fehér RTX3060Ti Gamer PC Intel i5-11400F, Zotac Gaming RTX3060Ti 8GB, 16GB Corsair RAM, vízhűtés!