- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Duotts F26 - megoldjuk erőből
- Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tdd587
őstag
Várjuk már nagyon. Valamelyik nagyobb külföldi oldalon volt egy részletesebb elemzés, abban azért olvastam olyan dolgokat, amik nem tetszettek. Pl. hogy egy mezőn nem állhat két kapás gyilkos (=militia), mert csak.
Meg sok olyan dolgot nem olvastam, amit már 10 éve rendbe kellene tenniük, de sosem nyúlnak hozzá. Kaja = nagyváros, 100 év megkerülni a bolygót egy modern hajóval is stb.
Ez a hatszögletű pályaleosztás is érdekes lesz, innentől kezdve a városok zónáját nehezebb lesz felmérni (biztos meg lehet szokni).
A csatáknál szintén nem olvastam, hogy lesz-e majd visszavonulás, mint rendes stratégiáknál lenni szokott. Szerintem nem lenne rossz egy olyan rendszer, ami jegyezné a sebesültek/halottak számát és egy ütközet nem csak azzal érhetne véget, hogy elpusztul a csatahajó, csak mert a kapás gyilkosok hegyet másztak éppen és megúszták a bombázásokat. De azon is tovább kellene lépni már, hogy emberanyagot állítunk elő termeléssel, ezt már colonization is rendes kezelte (kajával) sok évvel ezelőtt. A hadsereg felszerelése persze más.
Ami nagyon tetszett (és ki lehetett venni az elemzésből) az a civics rendszer újragondolása. Bár nekem nosztalgikus okokból hiányzanak az igazi államformák. Mondjuk inkább ne hozzák vissza, mert akkor mindig bekerül a kommunizmus a jó termelékenységével, miközben aki élt benne, az tudja hogy ez egy baromság.
Ha jól emlékszem a worker-ek is maradnak, én speciel ennek sem örülök, a Call to Power-es public works (a termelésből vonódik le, amit aztán központilag fel lehet használni) szerintem sokkal életszerűbb megoldás volt.
Ja és néhány alpha centauri rajongó haver megjegyezte azt is, hogy szeretnének egységeket design-olni, vagy legalább felszerelni. Na ez sem lesz (én mondjuk nem bánom, szerintem elég komplexitást adna a colonization féle katona, akinek fegyvert kell adni a kezébe koncepció is).
Legnagyobb elvárás azonban mégis csak az, hogy a játék a modern korba érve ne laposodjon el next turn-next turn-next turn... nyomogatásba, mint a IV. Érdekes módon a régiek nem ilyenek voltak, ezt csak a IV-nél vettem észre (és panaszkodnak rá a fórumok is), hogy nincs mit csinálni. Mármint háborúzáson kívül nincs mit csinálni, mert nem történik semmi.
Várjuk a demót, aztán meglátjuk, hogy lesz-e belőle instant vétel, vagy kivárjuk, amíg olcsóbb lesz picit.
[ Szerkesztve ]
Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Politika
- Eredeti játékok OFF topik
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- AMD AM1 "Kabini" platform (Athlon és Sempron)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Micro Four Thirds
- Máris megrendelték a Fallout TV sorozat második szezonját
- További aktív témák...