- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Audiofil mobillal készül a Moondrop
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Közel 1 billió dollárt vesztettek a big tech óriásai
it Nagyot kaszáltak a shortolók, az úgynevezett Magnificent 7 közel 1 billió dollárt veszített a piaci értékéből a múlt héten.
-
Megjelenési dátumot kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A tervek szerint a végső kiadás októberben lesz elérhető PC-re és konzolokra.
-
Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
ph A szokatlan külsejű CineBeam Q képes a 4K felbontás megjelenítésére.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz szasanyi #13027 üzenetére
Érdemes megvárni a következő hetet a 11.4 previewért. Az lényegében az RC3 lesz. Az Early beta az az RC1, amúgy azzal sem volt gondom, de csak három napig nyúztam.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Zoo123
senior tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz szasanyi #15191 üzenetére
Akkor lehet, hogy teljesen lekapcsolják ezt a részét az oldalnak. Az automatikus detektálás mellett nincs is értelme meghagyni. De a lényeg, hogy ott van mellette a második oszlop, onnan minden elérhető továbbra is.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz szasanyi #15194 üzenetére
A Rage esetében az AMD és az NV nem tehet a gondokról. Már mondtam, hogy CPU->VGA rendszerrel gyakorlatilag nem jó a motor. Majd ha minden integrálva lesz egyetlen lapkában, akkor nem jelent óriási terhet a méretes textúrák folyamatos átadása a PCI Express buszon keresztül. Kétségtelen, hogy az integrálás a jövő, de Carmack elszámolta magát. Ő már úgy gondolta, hogy 2011-ben nem lesznek VGA-k. Hát nem így lett.
A BF3 esetében a problémákat az szüli, vagy szülte, hogy a programkód változáson ment keresztül a tervezett buildhez képest. Ezzel minden optimalizálás, amit az AMD és az NV a driverekbe épített nem úgy működik, ahogy kellene. Ez elég gyorsan javítható. Az AMD-nél már van CAP4, míg az NV is jön egy új driverrel novemberben. Szimplán nem kellett volna az utolsó pillanatban módosítani a programkódon, inkább később egy patchel, és akkor most nem lenne probléma. Egyébként a stuttering nem csak a driverektől van. A Hyper-Threading is ilyet okoz a BF3-ban sajnos. Még nem tudni, hogy miért, de kikapcsolt HT-vel nemcsak a sebesség nő, hanem a stuttering is megszűnik. Ide is kell egy patch.
A Rage-et semmiképp sem varrhatjuk a gyártók nyakába. Főleg nem úgy, hogy Sandy Bridge-en, vagy Llano APU-n iszonyat hibátlan, mivel a motor igényeinek fekszik az előbbi két hardver. A BF3 esetében mondhatjuk, hogy hibáztak a gyártók, de látni kell, hogy a programkód nem tervezett változtatására reagálni kell, és ez időbe telik. Utóbbi esetben állandó kérdés, hogy mi a jobb ... a tervezett buildet gyorsan módosítani, ami hibákat jelenthet, vagy várni egy patchig, és akkor a gyártók is tudnak készülni a módosult kódra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz szasanyi #15359 üzenetére
Én is kipróbáltam már. A 11.9-et jelzi valóban, de leszedi korrektül. A Preview-et sosem fogja jelezni, mert nem WHQL. A 11.10-et kellene jeleznie.
A user error problémája egyértelmű. Az, hogy 80%-kal esett a telepítéssel kapcsolatos panaszok száma nagyon beszédes. Gyorsabb frissítés persze jó lenne egy adatbázisra, mert azért jelzi a 11.9-et, mert a 11.10 még nincs felvíve.(#15361) radi8tor1: Terry Makedon a Fusion termékcsalád menedzsere lett, lassan több hónapja átvette a helyét Andrew Dodd.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz szasanyi #15439 üzenetére
Attól függ, hogy mindegyik játék fagy-e, vagy csak egy. Azon belül is függ, hogy melyik játékról van szó, pl.: a BF3-at durván fagyasztja valamiért az Origins. Ezzel van tele a net. Az EA azt mondja, hogy nyomni kell rá egy repairt. Akkor a következő újraindításig megjavul.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz szasanyi #16736 üzenetére
A fenti jelenséget csak akkor produkálja a kártya, ha valamiért nincs automatán a ventivezérlés, és vész üzembe kapcsol, hogy lehűtse a kártyát.
Tedd fel esetleg MSI Afterburner-t
ezzel láthatod mi történik a kártyával és akár felülbírálhatod a CCC ventiprofilt is.⭐ Stella
-
belinho
senior tag
válasz szasanyi #16739 üzenetére
Nem gondolom!
Volt Sapphire kártyám soha többet! Load felvette a fordulatot, aztán meg hiába hült vissza a kártya nem csökkent semmit, üvöltött tovább.
A másik srácnak is ilyen problémája van, külön szoftver kell hogy jó legyen a ventiszabályozás na ne már.
Az összes Sapphire-nál alul van vezérelve a ventiszabályozás, a hang miatt.
Ha annyira szuper gyártó, akkor miért csak 2év garit ad a kártyáira.
Na nekem ezért nem kell Sapphire! -
RyanGiggs
őstag
válasz szasanyi #17015 üzenetére
Én még sose láttam ilyet,vagy olyan rég volt,h azért nem emlékszem már rá!
Egyébként a Fifa11-ben láttam a kemény pixelhibákat.
Főként amikor egy helyzetet visszajátszik, vagy a közönséget mutatja cserénél.
Meglepődtem rajta, de egyből gondoltam/tudtam nem a gépemben van a hiba.Nagyon remélem Én is,hogy többet nem követnek el ilyen hibát az AMD-nél.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz szasanyi #19393 üzenetére
Dobd fel a gyári drivert a chipsethez. Arra nem kell sok extra.
A CCC-t és a többit frissítsd külön. [link]Semmi extra nem kell hozzá. A dual graphics az automatikus. Sosem kell hozzányúlni, mert mindig jól dönt. Persze felülbírálhatod, de attól nem lesz jobb.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
laca000
őstag
válasz szasanyi #19952 üzenetére
Vágják le két kezem, tőben, ha mégegyszer ATI-t veszek, és rágják szét csontjaim a hangyák, miközben élve, forró kövön sütnek, és eszik a férgek, elevenen a szívemet!
lehetőségeim a következők: vagy huszonötezer önjelölt kiskirállyal együtt való szűkölködés vagy pedig egy publikálhatatlan irodalom ezen őrülteknek való terjesztésére
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz szasanyi #19952 üzenetére
Ha nem kapcsolják maxra a tesztekben, akkor nehéz lesz a compute shaderből előnyt kovácsolni. Valószínű, hogy még nem olvasták el a review guide-ot, hogy a GCN-nek a grafika maxra kapcsolása jobb,, mintha néhány effektet csak simán high-on hagynának. A többi architektúrán nyilván a sebességvesztés érezhető. A GCN-en ez fordított. Ott a compute shader gyorsít, de ez semmit sem ér, ha kikapcsolják.
Az is lehet, hogy észrevették azt, hogy ami más VGA-n lassulás az a GCN-en gyorsulás, és hibának értékelik. Ezért logikus feltételezés, ha nem ismerik az architektúra különbségeit. Ilyenkor szokás a hibásnak vélt beállítást mellőzni. Nyilván ezzel az AMD nem jár jól, mert pont gyorsulást akartak elérni a compute shaderek beépítésével.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
laca000
őstag
válasz szasanyi #19954 üzenetére
Engem nem érdekel mennyibe kerül, emez sem sokkal olcsóbb.
Elegem van abból, hogy az ATI távolról sem naprakész.
Nagyon nem tud érdekelni, hogy ezek milyen bénák, hogy játék megjelenések után csak hónapokkal, fél évvel tudok normálisan játsszani..
Unalmas, ráadásul dühítő, nekem nem hiányzik ez.
lehetőségeim a következők: vagy huszonötezer önjelölt kiskirállyal együtt való szűkölködés vagy pedig egy publikálhatatlan irodalom ezen őrülteknek való terjesztésére
-
laca000
őstag
válasz szasanyi #19968 üzenetére
Ez egy ultra-gigantikus szégyen.
Hát nézd már meg azt a 6990-et.
Vagy kommentár kell mindehhez?
És mindig, állandóan, minden egyes játéknál ez van, az ATI folyton, örökérvényűen lemaradva
[ Szerkesztve ]
lehetőségeim a következők: vagy huszonötezer önjelölt kiskirállyal együtt való szűkölködés vagy pedig egy publikálhatatlan irodalom ezen őrülteknek való terjesztésére
-
bozont
veterán
válasz szasanyi #19968 üzenetére
Ekkora hisztit csapni egy játék miatt, tiszta óvoda. Szerintem meg tök mindegy, hogy nV vagy AMD, mindkettőn botrányosan lassan fut a játék, ez lesz az új Crysis a tesztekben az tuti. Az az 1-2 fps eltérés meg nem sok. De azért megvárnám az újabb drivert mindkét féltől, mert biztos javulni fog a helyzet.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz szasanyi #19982 üzenetére
Ha kikapcsolod a compute shadert, akkor mi az amiből a GCN-ek előnyt kovácsoljanak?
A másik, hogy összekeverjük a marketinget a gyakorlattal. A Batman: Arkham City is TWIMTBP, és jobban fut Radeonon.
Az valóban problémás, hogy nem az számít az eladásoknál, hogy mi van a tesztekben, hanem, hogy kinek a logója bukkan fel a játék elején, de ha ez számít, akkor erre kell vinni a marketinget. Ezen innen nem lehet változtatni. Bele kell törődni, hogy az emberek többnyire a marketingre helyezik a döntésüket egy vásárlás során.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Alpachino
veterán
válasz szasanyi #19984 üzenetére
Gondolom ez azért van, mert nem az új 12.11b8 van alatta Nekem ezzel a driverrel 1080p, full. ultra minden HBAO, természetesen DX11, 2xAA-val 50FPS mindenhol megvan és stabilan, kiválóan játszható az FC3( a 7870@1200/1350MHz) Ha no AA akkor átlag 60FPS is megvan Ja 1.01 patch-elve.....
[ Szerkesztve ]
"Hagyjuk a szexualitást a hanyatló nyugat ópiumának!" ( Virág elvtárs)
-
Muerte
addikt
válasz szasanyi #20025 üzenetére
Hozott is +15-20FPS-t Far Cry 3-ban,viszont még fix 70-80 FPs-nél is olyan szinten akad nálam hogy totál játszhatatlan a játék.Akármit állítok a menün belül mindenhol ugyanazt csinálja,a textúrák is hibásak,ha közelítek valamihez szép lassan akkor áttetsző üvegszerű foltok jelennek meg a textúrákon Olyan látvány mikor annó a predator mászkált álcázva a fák között a filmben
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz szasanyi #20072 üzenetére
A GCN nagyjából 15-20%-kal jobban teljesít FC3-ban, mint a vele azonos áru, vagy valamivel drágább Kepler. Mi az amit itt elvárnál? Nem elég a 20%?
Nem hiszem, hogy lesz WHQL driver már idén. Még mindig sok a teendők listája. Úgy döntöttek, hogy addig nem küldik el a drivert, amíg nem pakolnak bele minden új funkciót. Szóval szerintem 13.1-es WHQL driver lesz. Addig béták fognak jönni. A 12.11 beta 11-et el lehetne küldeni WHQL-re, mert átmenne, de három hét, mire az MS aláírja.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
SzlobiG
félisten
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz szasanyi #20075 üzenetére
Már méregettem. De van frissített bench is, ami a legújabb patch-csel és driverekkel készült. [link]
Igen. A Far Cry 3 nagyon gépigényes, de azon kevés játékok egyike, ami globális illuminációt számol valós időben. Ráadásul az egyetlen program, amiben ez kikapcsolhatatlan része a rendernek. Ilyet a Far Cry 3 előtt senki sem vállalt még be.(#20076) SzlobiG: Az SSAO és a HDAO a GCN-nél nem csinál nagy sebességkülönbséget. Persze gyorsabb az SSAO, de közel sem lehet vele annyit nyerni, mint Kepleren, mert a HDAO-t a GCN nagyon gyorsan csinálja.
Van egy megoldás a DX11-es kód MSAA melletti akadozására. Próbáld ki. De egyébként a fejlesztők észrevették, és dolgoznak rajta.
Addig is. C:\user\[username]\mydocuments\mygames\farcry3\gamerprofile.xml - ebbe kell beírni a MaxFps="45" parancsot. A fájlt írásvédetté kell tenni, és utána nem fog akadozni MSAA mellett sem. Esetleg próbálhatod más paraméterrel is.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
válasz szasanyi #20072 üzenetére
Egyet értek.
Én személyesen (persze lehet h tényleg csak én vagyok ezzel így) becsapva érzem magam. Kifezettem elég sok pénzt egy premium termékért és a support a béka segge alatt van két szinttel. Lehet szépíteni meg minden egyéb pozitívumot felhozni, de jelen pillanatban nem egy játék van amihez nincs rendes támogatás. Ez vicc. Vagy még annak ks rossz. Egyszer már ugyanez volt egy 4870x2-vel, de azt betudtam a dual gpu-nak. De hogy itt mi a baj...? Valaki magyarázza már el plsAddig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz szasanyi #20091 üzenetére
A TrSSAA az paraméterezhető. Valszeg a standard a 2x, míg az Enhanced a 4x.
A max frame buffer bármi lehet. Igazából itt az a legjobb, ha végigpróbálsz minden opciót. Sajna nem általános, hogy melyik a legjobb. Elméletben természetesen a legnagyobb szám az, de a gyakorlatban nem biztos, hogy van annyi VRAM a VGA-n, hogy jó legyen a sebesség. Ezt mindenkinek egyénileg kell megnézni. Az 1 vagy a 2 nagyjából minden gépen jó eredményt kell, hogy adjon.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Milyen házat vegyek?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Renault, Dacia topik
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...