- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- iPhone topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Aktív témák
-
Gábor vitéz
tag
válasz
Gábor vitéz #157 üzenetére
Nah! Megint megy a Doom! Leszedtem a 4.8-as catalystot (ati uninstallerrel), meg a Doom-ot is (utána registriből is kipucoltam mindent amit talált ''doom'' szóra), ezután feltettem a dx9c-t (eddig b volt), ezután pedig felment a legújabb (4.8 alapú) Omega. Doom vissza. Megy!
Most direkt más könyvtárba telepítettem mint ahol az előző volt. Lehet hogy ez, lehet hogy fenti dolgok közül vmelyik, vagy azok összessége hozta meg az eredményt. Lényeg hogy most megy. Bár még most sem tudom hogy eddig miért nem ment...
Amíg végig nem toltam, asszem nem cserélek videokártya drivert.. :) -
Gábor vitéz
tag
Amikor kiírja a hibaüzenetet, jelzi a file-verziót is. És az pontosan megegyezik azzal amit a system32 könyvtárba másoltam. Szerintem itt nem az atioglxx.dll lesz a hunyó, hanem vmi más..
Lehet hogy igazad van és nem rendszerhiba. Viszont elképzelhető hogy olyasmi hiba van amivel az egyszerűbb OpenGl-t használó progik még elfutnak, viszont ahol már komolyabban meg vannak dolgoztatva a shaderek, ott már kiakad. ..bár ezt én is nehezen hiszem.
Drivereket már többször újratelepítettem, doomot kétszer, meg a directx-et is egyszer. Toljam fel újra az SP1-et?... ehh baromság: van huszonegynehány frissítés ami már azután került fel, így minden összekutyulódna..
Lehet felteszem az intel chipset-drivert újra. Hátha... (bár sokat nem várok tőle)
De előbb kipróbálom amit mondtál, hogy beteszem a Doom könyvtárába a dll filet. -
Gábor vitéz
tag
válasz
Gábor vitéz #154 üzenetére
.. De ha valami rendszerfile sérült volna, akkor azt a windowsnak fel kéne ismerni, és legalább vmi hibaüzenet keretében számot adni róla.
-
Gábor vitéz
tag
válasz
Gábor vitéz #153 üzenetére
Szerintem a windowsomban sérült vmi. Csak az a fura hogy más programot miért nem akaszt ki?..
-
Gábor vitéz
tag
Ahamm... Akkor most egy láma kérdés: hogy kell kicsomagolni? (vmi parancssori kapcsolóval kell futtatni a setupot?) Mert abban könyvtárban amit automatikusan létrehoz magának telepítés előtt, csak atioglxx.dl_ formában létezik a file, ami méretben az atioglxx.dll-nek kb a fele: tehát tömörített. Vagy van valami módszer arra hogy ezt az egy file-t külön kitömörítsem? (mint pl a windows cabinet file-oknál)
-
Gábor vitéz
tag
válasz
Gábor vitéz #145 üzenetére
Doom: helyzet ugyanaz.
Nem barmolom össze a rendszert egy játék miatt. (Mert lehet h most mégis menne a visszállítás, mert mintha legutóbb mégsem kapcsoltam volna ki... viszont azok a programok amik rendszervisszaállítási pont létrehozása után lettek telepítve, nem fognak futni rendesen) -
Gábor vitéz
tag
válasz
Gábor vitéz #145 üzenetére
Kikapcsolom mindig.
-
Gábor vitéz
tag
Az is megvolt. Arra gyanakszom most már hogy valami windows rendszerfile sérült amikor töltés közben lelőttem. De más programok (OpenGL és D3D is) meg futnak ugyanúgy. Magas ez nekem. Most megpróbálom amit feljebb ajánlottak, hogy törlöm a temp könyvtárat, meg felteszem a végleges 4.8-as drivert.
-
Gábor vitéz
tag
Mennyi értelmes és használható információt írtok... :U
-
Gábor vitéz
tag
Úgy tűnik nem fut többé a Doom3 a gépemen...
Lelőttem indulás közben, mert még valamit be akartam állítani, de amikor újraindítottam, azzal a hibaüzenettel fagyott le, hogy szerinte hiba van az atioglxx.dll fileban. De minden más OGL progi (Q3, CS) fut rendesen. Doom újratelepít. Helyzet változatlan. Driver (4.9b) újratelepít. Helyzet változatlan. Directx újratelepít. Helyzet változatlan. Driver ati uninstallerral lepucol, újratelepít. Helyzet megintcsak változatlan. :( Tegyem vissza a 4.7 Omegát? Vagy vmi windows file sérülhetett? Egy Doom3 miat nem fogom a vinfost újratelepíteni! Ehh! :(((
[Szerkesztve] -
Gábor vitéz
tag
válasz
Gábor vitéz #126 üzenetére
Hmm.. ha rátelepítem a mostani Omegára, az nem túl okos lépés, ugye?.. :U
Nem szoktam ilyen barmolást csinálni, csak most végre ezzel az omega driverrel nem 60Hz-en mennek a játékok! (TFT-t használok, vsync mellett, 75Hz-en, és valamiért az előző Catalyst-tal minden játék 60Fps-sel ment max. Érdekes módon kikapcsolt v-sync mellett is! Sajna a TFT-knél nem engedi a driver hogy kikapcsoljam DDC infot. :( ) -
Gábor vitéz
tag
válasz
SylverBullet #90 üzenetére
beta = működő, de még nem végleges verzió, nincs teljeskörűen letesztelve, ezért nem garantált, hogy minden körülmények között megfelelően működik. Elvileg egy bizonyos verzó beta-ja mindent tartalmaz, amit a végleges. (mert ha még tesznek bele valamit az már egy másik verzió lesz. (pl. 4.9-es beta változathoz hozzádnak egy plusz funkciót akkor az már nem 4.9-es hanem 5.0 vagy 4.91 vagy bármi egyéb lesz, de nem 4.9)
Tehát a 4.9 beta és a 4.9 végleges verzió is ugyanazt tudja. -
Gábor vitéz
tag
válasz
Cathfaern #86 üzenetére
Nem pixelesek nem lesznek, hanem a poligonszám növelése miatt az amúgy szögletes dolgok lekerekített, sima felszínűek lesznek.
Hátulütője a dolognak, hogy ha a játékprogi nincs felkészítve a Truform-ra akkor válogatás nélkül minden lekerekített lesz benne. Pl.: nálam a Serios Sam 2-ben a híd pallói duzzadt hurkáknak néztek ki.
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest