Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Crus

    őstag

    válasz .Szaki. #76 üzenetére

    Persze, mert EU-s ország vagyunk egyelőre itt a peremen... bár ilyen tempóban... :-(

    Igen, egyetértek... nagyon kis piac vagyunk nem számítunk, ellenben ha másban nem is, talán jövőre abban tetemes részünk lehet, hogy az EU-ban tőlünk származó EV-k tízezrei fognak majd szaladgálni. Milliárd dolog miatt ekézem az ormányt', de ez a BYD együttműködés szvsz nem ördögtől való.

    Szvsz az történt, hogy az EU a saját bürokratái áldozata lett. Elég csak megnézni, hogy mi kell egy EU-s pályázathoz. A papírmunka néha szó szerint a többszöröse annak, mint amennyibe aztán a tényleges munka van. Őrület.
    Az ótóiparban' ez meg úgy néz ki, hogy a kínai kormány eszetlenül pumpálja bele a lét az EV iparába, miközben a szabályozások és papírok kérdésköre relatív lazán van kezelve, de mindenképpen lazábban, mint az EU-ban. Ennek meg az a következménye, hogy az EU beszél róla, Kína meg már megcsinálta és kopogtat vele az ajtón.
    Ahhoz képes, hogy a nyugat mennyire lenézi Kínát, mer' komcsikszocik', stb., na ahhoz képest Kína irgalmatlanul odavágott az US és EU piacnak, úgy kb. minden téren.

    Azt gondolom, hogy azért nem lehet (lehet, csak nem akarnak) kínai segítség nélkül minőségi EU EV-t gyártani, mert sokkal inkább az a cél, hogy ezek az autók a középosztályt hálózzák be. Magyarul a nagy hodályok, SUV-ok, amikkel mindent lehet menteni csak bolygót nem, ellenben jól lehet rajta keresni.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.

Új hozzászólás Aktív témák