Hirdetés
- Mobil flották
- Motorola Edge 50 Ultra - szépen kifaragták
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Új gombot és SoC-t kapott az iPhone 16 és 16 Plus
- Egy tucat Galaxy vált One UI 6.1.1-re
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Megnövelte az Apple az iPhone 16 Prók kijelzőit
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Jövő év elején jön az Ender Magnolia: Bloom in the Mist teljes változata
gp A PC-s végső kiadás mellé ugyanakkor érkeznek a PlayStation, Xbox és Switch verziók is.
-
A cégek zöme már AI-t használ
it 200 millió heti szinten aktív felhasználója van már a ChatGPT-nek, miközben a 100 milliárd dollárosra értékelt OpenAI-ba az Apple és az NVIDIA is befektetne. Az OpenAI és az Anthropic aláírt az amerikai kormánnyal az AI-kutatás kapcsán, míg a Meta modelljeit bankok és tech cégek vezették be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bog
HÁZIGAZDA
Hát szerintem az már sokat elmond a BYD és az MG vezetéstámogató rendszeréről, hogy a tempomattal beállított sebességet sem tudja fixen tartani, mindig +/- 2-3 km/h az eltérés.
Tavaly voltam a szlovén tengerparton a BMW iX-szel. Na, azzal nem volt gond. Nemrég a PUG e-2008-cal tettem meg ugyanazt a távot, mint most a BYD-val, az is sokkal-sokkal szofisztikáltabb.
Most itt van nálam a Dolphin, esküszöm jobban szeretem, mint az Atto 3-at, de ebben már annyit sem oldottak meg, hogy ha kikapcsolom a sávtartót, akkor a következő indításnál ne legyen megint bekapcsolva, ezt legalább tudja az Atto 3. Az MG5-ben pedig van rá külön gomb az indexkar végére szerelve. Ja, és a Dolphin a vezető előtti kijelzőn az összes kikapcsolt segítséget narancssárga piktogrammal virítja onnantól végig.Nem tudom, szerintem ennek az egésznek annyira egységesnek kéne lennie, mint a vészvillogónak. Hogy az mindig külön gomb valami elérhető helyen. Ahelyett, hogy ECO/Normal/Sport módok között váltogathatok külön gombbal (mert ennek persze van) az kéne, hogy sávtartó off, táblafelismerő off.
Én tök őszintén hiszek abban, hogy ezek a rendszerek életeket mentenek meg. HA jól működnek. Nem is kapcsolgatom ki egyiket sem, ha nem okoz szívrohamot egy-két hirtelen korrekciója, sőt. Még azt is megbocsátom, amikor a kanyar külső ívén parkoló autó felé közeledve a kanyar előtt csilingel, hogy vigyázzak. Mert értem, hogy mi a baja és mi az oka ennek a jelenségnek. Maximum minimumra veszem a csilingelési távolság triggerét, el van intézve. De az biztos nincs rendben, hogy akkor is belenyúl a kormányzásba pánikszerűen, amikor konkrétan tökéletesen a sávban megyek, csak az adott esetben kanyarodik és jönnek szembe a másik sávban.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
Új hozzászólás Aktív témák
- Kedvező ár! HP 8470p laptop (14/i5-G3/4GB/500GB) - 1 év garancia
- TUF Gaming F15 FX506LH 15.6" FHD IPS i5-10300H GTX 1650 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Samsung Odyssey G6 S27BG650EU Monitor
- Kedvező ár! HP 640 G1 laptop (14HD+/I5-G4/4GB/500GB/Magyar) - 1 év garancia
- Kedvező ár! HP 430 érintőképernyős laptop (13Touch/intel/8GB/500GB) - 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen