Hirdetés
- iPhone topik
- Yettel topik
- IFA 2024: Gombnyomásra vált kijelzőmódot a TCL telefonja
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- IFA 2024: Harmadik generációs T-Rex is volt
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
IFA 2024: A Timekettle új fordítógépe már közel van ahhoz, amire várunk
ma Ezek a hordozható fordítógépek évről-évre sokat fejlődnek, most a Timekettle mutatta meg, hogy hol tart az iparág.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Középpontban Death Gun
gp A játékot szeptember végén bárki kipróbálhatja a nyílt tesztnek köszönhetően.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Donki Hóte #108 üzenetére
Egy C-HR-t en is bevallalnek, egy hetig utaztam az elso generaciosban utaskent, tetszett, pedig hatul ultem, ott pedig olyan, mintha egy bunkerben ulnel, ami a kilatast illeti. A 20 eves Puntom hatso ablaka kb. 4x akkora, mint a C-HR-e
https://www.coreinfinity.tech
-
Jacek
veterán
válasz Donki Hóte #108 üzenetére
Egy jó TSI-vel
-
.Szaki.
addikt
válasz Donki Hóte #108 üzenetére
Ha mindenképp csak ez a két brand van terítéken, akkor szerintem nem kérdés, hogy a Toyota irányába érdemes elmenni. Hajrá!
-
Clay
senior tag
válasz Donki Hóte #108 üzenetére
Én pár hónapja vettem egy új Toyotát, előtte Opelem volt, meg azelőtt is. Mindegyiket újként hoztam el a szalonból. Egyikkel se volt semmi gondom, de a jelenlegi motorkínálatból a Toyotáé (2L hybrid, 200LE) a legértelmesebb (már aki nem soktízmillióban gondolkodik). A fogyasztása vmi eszméletlen jó. A vezetéstámogató rendszerei eléggé kiforrottak, nem szoktam kikapcsolni semmit ezekből. Az én meglátásom szerint ezek azért vannak, hogy az apró figyelmetlenségeket kiküszöböljék, ami nem feltétlenül a sofőr hibája, pl. ha vki kikanyarodik eléd, vagy kitolja az autóját a parkolóból akkor megvéd attól, hogy telibeverd. A sávtartó szolíd pittyenéssel jelzi, hogy átlépted a felezőt, vagy a jobb oldali vonalat, illetve próbálja a sávban tartani az autót, ha nem két ujjal kormányzol akkor nem fogja kitépni a kezedből a kormányt. Illetve ha nem érzi, hogy rendesen fogod és időnként belenyúlsz a kormányzásba akkor először figyelmeztet, azután ki is kapcsolja az aut kormányzást. Ehhez kapcsolódóan ha nem kormányzol és a fejed lebillen (rosszullét miatt vagy mert elalszol), akkor a sávban megállítja az autót, előtte persze próbál hangjelzéssel felébreszteni, ezt még soha nem próbáltam . A "hirtelen" felbukkanó párhuzamosan parkoló, az útra félig kilógó autóktól megijed az elektronika és lassít, de olyat, hogy a körforgalomnál besatuzna még soha nem tapasztaltam. A táblafelismerő is jól működik, az egyetlen problémája, hogy ha nincs korlátozás feloldó tábla, akkor a műszerfalon ottmarad a figyelmeztetés, hogy pl. gyorsabban mész, de ez inkább a magyar sajátosságok miatt van, és tévesen az autópálya melletti kihajtósáv sebességkorlátozó tábláját is meglátja időnként.
A processzorok füsttel működnek.Ha kijön belőlük a füst,nem működnek tovább!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen