Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz .Szaki. #193 üzenetére

    Hát szerintem az már sokat elmond a BYD és az MG vezetéstámogató rendszeréről, hogy a tempomattal beállított sebességet sem tudja fixen tartani, mindig +/- 2-3 km/h az eltérés.
    Tavaly voltam a szlovén tengerparton a BMW iX-szel. Na, azzal nem volt gond. Nemrég a PUG e-2008-cal tettem meg ugyanazt a távot, mint most a BYD-val, az is sokkal-sokkal szofisztikáltabb.
    Most itt van nálam a Dolphin, esküszöm jobban szeretem, mint az Atto 3-at, de ebben már annyit sem oldottak meg, hogy ha kikapcsolom a sávtartót, akkor a következő indításnál ne legyen megint bekapcsolva, ezt legalább tudja az Atto 3. Az MG5-ben pedig van rá külön gomb az indexkar végére szerelve. Ja, és a Dolphin a vezető előtti kijelzőn az összes kikapcsolt segítséget narancssárga piktogrammal virítja onnantól végig.

    Nem tudom, szerintem ennek az egésznek annyira egységesnek kéne lennie, mint a vészvillogónak. Hogy az mindig külön gomb valami elérhető helyen. Ahelyett, hogy ECO/Normal/Sport módok között váltogathatok külön gombbal (mert ennek persze van) az kéne, hogy sávtartó off, táblafelismerő off.

    Én tök őszintén hiszek abban, hogy ezek a rendszerek életeket mentenek meg. HA jól működnek. Nem is kapcsolgatom ki egyiket sem, ha nem okoz szívrohamot egy-két hirtelen korrekciója, sőt. Még azt is megbocsátom, amikor a kanyar külső ívén parkoló autó felé közeledve a kanyar előtt csilingel, hogy vigyázzak. Mert értem, hogy mi a baja és mi az oka ennek a jelenségnek. Maximum minimumra veszem a csilingelési távolság triggerét, el van intézve. De az biztos nincs rendben, hogy akkor is belenyúl a kormányzásba pánikszerűen, amikor konkrétan tökéletesen a sávban megyek, csak az adott esetben kanyarodik és jönnek szembe a másik sávban.

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

Új hozzászólás Aktív témák