Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .Szaki.

    addikt

    válasz biga #186 üzenetére

    Persze, igazad van, de azért azt talán csak meg lehetne találni, ami olyan szinten nem működik, hogy az már veszélyes. ... Az egyik hsz-ban írtam már, hogy egy kínai - általam ismeretlen - autó úgy ment a pályán, hogy egyértelműen be volt kapcsolva az adaptív tempomat sávtartással és nem az, hogy a két felfestés közt dobálta az autót, hanem a kerekek át is mentek a felfestésen túlra is, mindkét irányba. Ez azt jelentette, hogy kis szerencsén múlott, hogy egyik oldalról ne kapjon el egy pótkocsit, a másik oldalon pedig ne szálljon bele valaki 180-200-zal. Ezen az autón rendes rendszám volt és gondolom megkapja a csillagot, mert papíron benne van minden szükséges biztonsági berendezés.

    Nekem őszintén szólva minden fenntartásom ellenére felkeltette az érdeklődésem a BYD Seal. Nem tudnám hol tölteni, biztos okozna egy rakat kellemetlenséget, de úgy voltam vele, hogy baromi pofás a formája, még a beltér sem rossz, bár nem feltétlen az én ízlésemnek megfelelő, de a kékes-fehér bőrrel és a zongoralakkos mintás díszítéssel még az sem rossz. Igényesnek tűnik az egész, szóval elgondolkodtatott. Ausztráliából egész sok teszt van, olyanok is készítettek videót, akik meg is vásárolták az autót. Szinte mindenhol kussolnak a vezetést támogató rendszerekről. Aztán abban az egy-két tesztben ahol ki is próbálták, kiderült, hogy igazából használhatatlan. Szerintem egy ilyen grandcoupé esetében, meg mondjuk a Seal U esetében ennek kéne a legjobban működnie, mert ezek azért szvsz tipikusan olyan autók, amikkel jellemzően a várostáblát is szeretnéd elhagyni. Aztán láttam már élőben is Sealt és elengedtem az egészet. Maradok az öntöltőknél. :) Mire eljutok odáig, hogy mindenképp csak elektromos lehet a következő autóm, addigra talán már a németek vagy a koreaiak is eljutnak odáig, hogy nekem is alternatíva lehessen. :)

    Alaaf Pi

    "A táblafelismerő működése és a KRESZ szerinti vezetés hogy függ össze?"

    Arra gondoltam, hogy mondjuk nincsenek levágva a kanyarok, hanem felfestés szerint vannak követve, sávváltáskor ha kiteszed az irányjelzőt, akkor nem fog "okoskodni" az autó, ha 130km/h helyett 160-nal mész, akkor lehet, hogy nagyobb eséllyel fog megijedni az autó, hiszen ahol nincs sebességkorlát, ott azért a sávok is jóval szélesebbek (legalábbis nekem úgy tűnik), ergo nem lesznek annyira közel az autóhoz a másik sáv forgalma, stb. ... Lehet rosszul fogalmaztam.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák