Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .Szaki.

    addikt

    válasz Clay #176 üzenetére

    Nekem pontosan ugyanezek a tapasztalataim. A szlovén alagutakban szokott megijedni, ha a külső sávban kamion van, akkor nem mer elmenni mellette, de manuális gázadással ez kiküszöbölhető.

    A táblafelismerő egyébként egyik országban sem működik a legmegfelelőbben, ezen azért még bőven van mit dolgozni. A táblafeloldást sem kezeli le sehol sem.

    Mindegy, én is élek a gyanúperrel, hogy az itt hozzászólók nagy részénél user error van ezen a téren, mert egyszerűen nem tudom elképzelni azt, hogy ha a KRESZ szabályainak megfelelően használva az autót nekem ezeket a dolgokat két év alatt nem produkálta, akkor másoknak miért akarna mindenbe IS beleugatni. Szerintem sokan önvezető funkciónak gondolják ezeket, pedig csak a vezetést könnyítik, ami egyébként egy pl. 1.000-1.400km-es úton egyáltalán nem hátrány.

    Az viszont egy újabb témát nyithat meg - csak hogy a BYD-ről is szó essen - hogy jó dolog ez az EU-s szabályozás, hogy minél biztonságosabb autókkal közlekedjünk, na de azért itt is látható a fejetlenség, ahogyan az EU-s döntések oly' sok esetében, hogy olyan autókat ne engedjünk már akkor forgalmazni az EU területén, amikben nem képesek ezek a biztonsági berendezések megfelelően működni. Elvileg az ADAC már minden baromságot tesztel, de erre nem tudják azt mondani, hogy srácok, ezt nem, ez rossz? Már csak azért is, mert ha szarul működik, akkor az tényleg kontraproduktív és baromira balesetveszélyes.

Új hozzászólás Aktív témák