Hirdetés
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Két hét múlva startol a Dimensity 9400
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Realme GT 2 Pro - papírforma
Hirdetés
-
Új fülhallgató kíséri a Redmi Note 14 szériát is
ma A színben harmonizáló Redmi Buds 6 mindenben fejlődött picit az elődmodellhez képest.
-
Disney + újra három hónapos promócióban.
lo Pár napja érkezett meg az Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd médialejátszóm, az Edifier R1600T III Sztereó...
-
Az Arm megvenné az Intel egy részét
it Közölték velük, hogy az nem eladó – egy ilyen felvásárlás miatt ráadásul az USA nagy támogatásai is veszélybe kerülnének.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz chess001 #41284 üzenetére
Most voltam bő 2 hetet amcsiknál, végül sikerült a béna v6-os dodge charger után egy v8-ast is bérelni.
Amennyire szidtam a v6-os motorral az automatát, annyira tökéletes volt a v8-as motor mellett, de a lényeg hogy milyen hangja volt a kocsinak te atyaég. Csináltam róla videót, de mindig fújt a szél és nem igazán jön át, de keresgélve találtam olyat, ami nagyjából átadja a jelenséget:
[link]
Elvileg a 2017-es modellévtől ilyen gyárilag a hangja ennek, pedig "csak" 5.7liter 367 lóerő. Még az amcsik is érdeklődően mentek el a kocsi mellett, bármerre mentünk vele. Még a húgom is tett vele pár kört a környéken, és 2 utcával odébb is hallani lehetett a V8-at, pedig ő aztán nem autóbuzi, de fülig ért mindenkinek a szája.
Ez már rendesen ment, negyed gáznál már kikaparva indult el álló helyzetből, érezted h él az egész kocsi, nagyon bejövős volt. Egyik kereszteződésben jött jobbról egy másik charger, azon volt kopoltyú (ergo 497 v. 717 lóerős volt), a lámpánál kilőtt, és addig azt gondoltam volna, hogy már a mi v8-asunk is elég hangos, na az még rátett 2 lapáttal, nagyon beteg volt. 14,5millióért már lehet venni 20ezer km-es 497 lóerősöket
Egy nagyobb probléma volt csak a kocsival, hogy bármikor ránéztem az üzemanyagszintre, mindig láthatóan csökkent, mert alsó hangon 15litert evett. Mikor átvettem, akkor 13.8literes fogyasztáson állt, ami a 80-110km/h közötti viszonyok mellett jöhetett ki (szánalom h csak ennyivel lehet ott mászkálni), mi viszont gyorsulgattunk meg elég sokat dugóztunk vele.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest