Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ummon

    csendes tag

    válasz chess001 #41284 üzenetére

    Ne is mondd... Volt szerencsém kipróbálni Camaro-t LT1-gyel. Az a show műsor, amit előad..., azóta is könnybe lábad a szemem, ha rá gondolok :D

  • BeZol

    őstag

    válasz chess001 #41284 üzenetére

    Most voltam bő 2 hetet amcsiknál, végül sikerült a béna v6-os dodge charger után egy v8-ast is bérelni.
    Amennyire szidtam a v6-os motorral az automatát, annyira tökéletes volt a v8-as motor mellett, de a lényeg hogy milyen hangja volt a kocsinak te atyaég. Csináltam róla videót, de mindig fújt a szél és nem igazán jön át, de keresgélve találtam olyat, ami nagyjából átadja a jelenséget:
    [link]
    Elvileg a 2017-es modellévtől ilyen gyárilag a hangja ennek, pedig "csak" 5.7liter 367 lóerő. Még az amcsik is érdeklődően mentek el a kocsi mellett, bármerre mentünk vele. Még a húgom is tett vele pár kört a környéken, és 2 utcával odébb is hallani lehetett a V8-at, pedig ő aztán nem autóbuzi, de fülig ért mindenkinek a szája.
    Ez már rendesen ment, negyed gáznál már kikaparva indult el álló helyzetből, érezted h él az egész kocsi, nagyon bejövős volt. Egyik kereszteződésben jött jobbról egy másik charger, azon volt kopoltyú (ergo 497 v. 717 lóerős volt), a lámpánál kilőtt, és addig azt gondoltam volna, hogy már a mi v8-asunk is elég hangos, na az még rátett 2 lapáttal, nagyon beteg volt. 14,5millióért már lehet venni 20ezer km-es 497 lóerősöket :B
    Egy nagyobb probléma volt csak a kocsival, hogy bármikor ránéztem az üzemanyagszintre, mindig láthatóan csökkent, mert alsó hangon 15litert evett. Mikor átvettem, akkor 13.8literes fogyasztáson állt, ami a 80-110km/h közötti viszonyok mellett jöhetett ki (szánalom h csak ennyivel lehet ott mászkálni), mi viszont gyorsulgattunk meg elég sokat dugóztunk vele.

Új hozzászólás Aktív témák