- Bemutatkozott a Polestar Phone
- DIGI Mobil
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Ennyibe fognak kerülni az új Huawei Nova 12 modellek
- Milyen okostelefont vegyek?
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Mobil flották
Hirdetés
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
A Xiaomié lehet a Snapdragon 8 Gen 4-es elsőség
ma Több másik kínai telefon követheti ugyanezzel a chippel az év végéig.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Kicsit furcsán van E34 -nél, azért írtam el. Az E34 540i az ugye 3982cm3 -is, és 8 hengeres. És kicsit megzavart, mert nekem az jött le, hogy az M5 -nek nagyobbnak kell lennie.
Az azért szép... Akkor nekem nem kell E39 M5, pedig azt terveztem...
A mostanival úgy annyi a fogyi, hogy 130 fölött járkálok, és előzéskor szeretem 3 -ig legalább kipörgetni a motrot. Szal akkor nem panaszkodhatok... Na persze ez nem is 5.9s alatt van százon, de még ez is jobb mint egy 1.3 -as suzuki.
Amúgy én úgy akartam M5 -öt venni, hogy megcsináltatom gázosra. De arra a számítógépes változatra. 400.000 -ért raknák bele, és elég kedvezőek a fogyasztási adatok. De ez csak egy terv...Don't Tread On Me