- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Yettel topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz Vandit. #8000 üzenetére
hát nem igazán jah 1es beugró ára lett annyi mint a 3asé...1est nem is értem mér veszik annyian.ha már kiadok egy autóra 6.5et inkább rágyűjtök és egy sokkal angyobb szebben kinéző 3ast veszek ugyanolyna mocival nem??vagy lehet én gondolkodok rosszul....
alpha2>>tiéd az autó mesélj róla
a problémáról tudnak a bmw.sek is első szériás e46oknál típusbetegség. 98-2000 közöttiek. főleg 6hengeres mociknál. a gátló rugo komplett futóműnél ugy ahogy van az egész kiszakadhat lemezestül.gyenge a karosszéria ott ennyi.nem bírja."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014