Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cOxeR

    Ármester

    válasz Gsx-rr #59960 üzenetére

    Nekem kijön a matek, szóval részemről továbbra is bejön.

    Ár: mutass nekem olyan BMW-t ami 2017-től felfelé, 40k km alatti, és olcsóbb ennél, esetleg automata és inkább azt vennéd. 8 év/ 100k km garancia a “motorra”

    Hatótáv: kiveséztük, nem pályázni való, de ha nem havi 3-4 ezreket mész, meg nem napi 200km-eket ingázol igazából nem okoz gondot. Nem mindenkinek elég, nekem pl igen, és mint látszik statisztika szerint is sokkal több mint a lakosság felének elég ez a táv.

    Nem az utcán töltöd, az esetek 90+%ában, szóval nem releváns mennyire drága, az autópályák mellett is több az üzemanyag 10-15%-al is néha mégse oda mész tankolni állandóan. Az meg nem az elektromos auto hibája, hogy aki megveszi nem tud otthon tölteni. Én 15 éve lakok Bp agglomerációban, előtte családi házban, pár év albérlet Zugló/Újpest, mindenhol lett volna lehetőségem tölteni.

    Az, hogy itt nem elektromossal járnak sok más oka van, szeretnek gyorsulni, gyorsan menni, kanyarogni, ezer meg egy dolog van - nekem is ezért van a Z - de nem mondom azt, hogy drága és nem jó mert csak két ember fér bele.
    Lényeg a lényeg, én az üzemanyag/fenntartás kedvezőbb költségén simán megfogom a Z éves forgalomba tartását, pályamatricát meg egy kis benzin pénz is. Nem feszülök se a töltés árán hiszen itthon töltöm, se a hatótávon. Váratlan dolgokra meg olyan autót tartani ami az esetek 90%-ában felesleges szerintem badarság.

Új hozzászólás Aktív témák