- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Elérhető Európában a Samsung Galaxy M15 és M55
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- HMD receptből készült anti-okostelefon a Heinekentől
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Android szakmai topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Duotts F26 - megoldjuk erőből
Hirdetés
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
-
Furcsa processzorrészt kap a Lunar Lake
ph Az Intel látványosan az AI-ra fókuszál, ami nem feltétlenül baj.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #42003 üzenetére
DPF újra cserélve ~650K. A helyettesítő cső csővel kiírva le /fel visszaírva ~ 200K. A fizikai szerelés ~1 óra durván de legyen 2 és a szoftverezés se tart napokig igen... A lényeg ha azt szeretnéd,hogy újból gyári legyen egy délelőtt / délután alatt megvan harmad áron. Aki itthon vesz egy 4-5M-os kocsit nem akar azzal kezdeni,hogy vesz új DPF-et mert bármikor szétrepedhet... Vagy izguljon,hogy vagy szétmegy vagy nem... De persze legyünk gyáriak vegyünk újat. Másrészt sajnos egy 150E Km-t se futott autón 4 hengeres dízelen szétmegy/szétmehet úgy a turbó,hogy menthetetlen nem 2-3 ilyennel találkoztam kis futásteljesítmény alatt....
beleér a házba a kerék és kuka.... Szerencsés esetben akkor kell egy turbó felújítás amibe ha még nem verte szét a házat kell egy új DPF persze cserélj vezérlést meg a többit. Szép és jó ez de ezt kifizetni megcsinálni más tészta. Lehet magyarázni,hogy aki ilyen autót vesz az költsön is rá csak ha mindent összeszámolsz kicsit sokba jön ki. Nem jelenti azt,hogy valaki igénytelen mert kiveszi a DPF-et. Sajnos önmagától is elöregszik fizikailag összeomlik és egy idő után nem lehet tisztítani se regenerálni.... ( Pl egy E60LCI -be ami 3M Ft oda is vegyen csak új DPF-et 600K-ért... Tudom kell meg környezetvédelem meg minden de úgy dobálózik itt mindenki ezekkel az összegekkel mintha egy 1000Ft-os műanyag csőről beszélgetnénk...) De nem lehet elvárni,hogy mindent cseréljenek ki azért mert vesz egy szaros F10-et az ember.... Itt sokan könnyen beszélnek hiszen kevés km-el fiatalon megveszik és mikor oda jutnak,hogy kijönnének a bajok addigra eladják és szívhat aki utána veszi.... Persze mindent nyeljen be aki ilyen autót vesz de reális elvárás,hogy egy 2011-es kocsiba belerakjon vásárlás után 1,5-2M-ft-ot,hogy üzembiztosan és nyugodtan közlekedhessen vele? Mert akkor nyilván cserélhetsz vezérlést, vízpumpa görgő főtengely szíjtárcsa ( esetleg szívósor és egyéb pucolás ) DPF csere turbó csere vagy jobb esetbe felújításváltóolaj és egyéb olajak,hogy fék futóműről ne is beszéljünk.... Sajnos 150-200E Km után kb mindent lehetne így cserélni..... És
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄