Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TheProb

    veterán

    update-eltem magam 3as vásárlás ügyében és lenne pár kérdésem, elgondolkoztam a leasing-en, így kicsit szélesebb spektrumban nézem most az autókat (max 1,5mill), szóval inkább e46 vonalra feküdtem most rá.

    Nem kifejezetten 320i-ket szűrtem most, hanem inkább 1991cc-s minimummal, így bekúszott 1-2 318i is. Alap esetben sedan-t szeretnék, mert nem fél évre tervezek és azért nem rossz, ha 2+ utasnál nem kell mindig kiszállítgatni mindig vmelyik elől utazót. De jelenleg "megengedtem" a CI-ket is. Autómata váltósat nem terveztem venni, de ahogy látom van belőlük pár és van ami tényleg nagyon jól is néz ki, képeken legalábbis. Ha netán árat tekintve egy automata jobb lenne állapotilag, mint egy manuál akkor el lehetne gondolkozni ilyenen is? Arra célzok, hogy menyire kell velük vigyázni szervízelés ügyileg, milyen a vezetés automatával, stb.

    Első sorban a külföldről behozottakat preferálnám, kint azért mégis csak jobbak az utak és a szervízelést is inkább megcsinálják, mint itthon lakatos nintedóék...

    Mire kell általánosságban odafigyelni e46-nál? Ha jól dereng, talán a kerékívek rohadását mondta vki, azon túl?

    320 feletti szörnyek mennyivel iszákosabbak, mint a 1991cc-s?

    Egyelőre talán ennyi lenne, köszi a válaszokat.

    "Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

Új hozzászólás Aktív témák