- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- A Xiaomié lehet a Snapdragon 8 Gen 4-es elsőség
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Magisk
Hirdetés
-
Középkori építgetést preferál az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5445-ös, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Stellar Blade - Befutottak az első tesztek
gp A beszámolók alapján talán elmondható, hogy a stílus kedvelőinek érdeme lehet beszerezni a teljes kiadást.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz MPowerPH #20016 üzenetére
A versenysportokban ha dominalnak a dizelek, azt azert teszik, mert a szabalyok kedveznek nekik. Eleve nem lenne szabad egy versenypalyara benzinest meg dizelt egymas ellen engedni, mert akarhogy is szabalyozod a dolgot, nem tudsz egyenlo felteteleket teremteni.
A sportossag nem motorero kerdese, es nem is a menetteljesitmenye. Attol meg hogy valami bazi eros meg nem lesz sportos.
Hogy mi a sportos az fugg a futomutol, sulytol, kormany kozvetlensegetol,. gazreakciotol, hangelmenytol, hasznalhato fordulatszamtartomanytol, es meg sok mas apro dologtol.
Szerintem egy jol kinezo, sportossagot sugallo autoban rendkivul hervaszto a dizelkerreges, meg a 4000/min-nel elverzo motor.
Nekem volt szerencsem eleg sok BMW-hez, dizelekhez is, M550d-ig bezarolag, meg az utobbira is azt mondtam, hogy jo, megy mint a vaddiszno, de nem az igazi, a fasorban sincs pl. egy M5-hoz kepest.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.