Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Zewa #16031 üzenetére

    Tulaj tök őszinte ember, megmondta, hogy amikor lehetett akkor azért hajtotta. Vízhőmérsékletre figyelt, az kihangsúlyozta. Szóval, 203k km-el vette, annyival hozták be németből 5 évesen, ami tök hihető. Eddig vezetve van a szervizkönyve is. Ő ugye alig ment vele, mondta barátom is, hogy tényleg keveset autózik. Nyáron nyaralni ment vele, meg télen síelni. Ezek voltak a hosszabb távok. Helyben szervizeltette, évente cseréltette az olajat, még a 10k-t sem érte el a km futása egy olajcsere között.
    M5 kicsit más világ. Gyári adatoknak ne higgy, 4.5s alatt 100-on van az E39-es, ez attól még messze van. :N 100 fölött meg vége a dalnak.
    40i nem sokkal költségesebb, motorhoz a 28-asnál is a 40-esnél sem kell hozzányúlni. A különbség a +2 henger, annyi a többletköltség is. A kuplung szokott sokkal hamarabb elfogyni. A kormányműve már javított, nem fogasléces mint az sor 6 motoroknál, így a szervoja sem romlik el a fémszilánkok miatt.
    Nyári kerekei se semmik, M5 felnik, 245/40ZR18 és 275/35ZR18. Ha bolt lesz, akkor tuti becserélek erre. Szegény 28i össze sz@rná magát ekkora papucsokkal. :))

    E-mailezek pár 40i tulajjal, őket faggatom, mire számíthatok. Igaz, mindegyik csak automata... Majd januárban ez fog dönteni. Az a baj, hogy egy ilyen 300 lovas autóval tuti nem bírom ki, hogy ne nyomjam. Akkor meg majd jönnek a csekkek. Igazából meg sem lehet ezt állni, tényleg nagy élmény. Nem is a gyorsulás, hanem a big block elől. Amikor elindulsz, érzed, hogy ez nem valami kihegyezett street racer, hanem egy csöndes családi gyalázógép. Nem tudok máshogy fogalmazni. :DDD Ültem én már 3xx lovas Calibrába, ami megenné ezt reggelire. De abban nem volt meg ez az érzés, nem voltam benne olyan magabiztos.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák