- Prohardver app (nem hivatalos)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okosórát gyermekeknek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
20 ezer új munkást visz Eindhovenbe az ASML
it Hatalmas politikai feszültséget okozott az ASML és a holland kormány nézeteltérése, de most úgy néz ki, hogy jelentős bővítésbe kezdenek Eindhovenben.
-
Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
ph A szokatlan külsejű CineBeam Q képes a 4K felbontás megjelenítésére.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Tulaj tök őszinte ember, megmondta, hogy amikor lehetett akkor azért hajtotta. Vízhőmérsékletre figyelt, az kihangsúlyozta. Szóval, 203k km-el vette, annyival hozták be németből 5 évesen, ami tök hihető. Eddig vezetve van a szervizkönyve is. Ő ugye alig ment vele, mondta barátom is, hogy tényleg keveset autózik. Nyáron nyaralni ment vele, meg télen síelni. Ezek voltak a hosszabb távok. Helyben szervizeltette, évente cseréltette az olajat, még a 10k-t sem érte el a km futása egy olajcsere között.
M5 kicsit más világ. Gyári adatoknak ne higgy, 4.5s alatt 100-on van az E39-es, ez attól még messze van. 100 fölött meg vége a dalnak.
40i nem sokkal költségesebb, motorhoz a 28-asnál is a 40-esnél sem kell hozzányúlni. A különbség a +2 henger, annyi a többletköltség is. A kuplung szokott sokkal hamarabb elfogyni. A kormányműve már javított, nem fogasléces mint az sor 6 motoroknál, így a szervoja sem romlik el a fémszilánkok miatt.
Nyári kerekei se semmik, M5 felnik, 245/40ZR18 és 275/35ZR18. Ha bolt lesz, akkor tuti becserélek erre. Szegény 28i össze sz@rná magát ekkora papucsokkal.E-mailezek pár 40i tulajjal, őket faggatom, mire számíthatok. Igaz, mindegyik csak automata... Majd januárban ez fog dönteni. Az a baj, hogy egy ilyen 300 lovas autóval tuti nem bírom ki, hogy ne nyomjam. Akkor meg majd jönnek a csekkek. Igazából meg sem lehet ezt állni, tényleg nagy élmény. Nem is a gyorsulás, hanem a big block elől. Amikor elindulsz, érzed, hogy ez nem valami kihegyezett street racer, hanem egy csöndes családi gyalázógép. Nem tudok máshogy fogalmazni. Ültem én már 3xx lovas Calibrába, ami megenné ezt reggelire. De abban nem volt meg ez az érzés, nem voltam benne olyan magabiztos.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
- Ukrajnai háború
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Blu-ray lejátszók
- Autós topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- További aktív témák...