Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    Na, hazaértem az autónézőből... Sajna sötét volt, de körbenéztem, és gyönyörű. Ő 6 év alatt 52k km-et rakott bele, szóval tényleg alig használta. Inkább hétvégi autó volt. Gyönyörű belső, vajszínű műszerfal, világos rózsafa betét.(neki ez nem tetszik, mondta is, hogy a feketére bukik, csak drága lett volna a belsőt kicserélni utólag...) Műszakira még visszatérek, holnap leírom.
    Aztán mondta, hogy akkor menjünk egy kört, először az enyémmel, csak bevártuk barátomat. Paks-dél -nél fel a pályára, le Paks-észak -ig, aztán haza a 6-oson. Persze matrica nélkül... :o Azt mondja, itt úgysem járnak ellenőrök. Kinyomta szegény autómnak a lelkét. 2-3x nulláról felgyorsított 240-250 -re. Aztán hazafelé kinyomtam neki a compot, kíváncsi volt az országúti fogyira 90-110 -nél. 6,9l/100, úgy hogy még keresztülmentünk Pakson. :D (azt láttam, tudja hogy kell spórolni ezekkel) Azt mondta nagyon szuper az autó, elég jól húz, és hihetetlenül fogyaszt. Meg amúgy is fekete bőrös, úgy nézte...kb. mint én a vajbőrt. :DDD
    Aztán mehettem én is. Apám, piszkosul megy az az autó. Ami volt nálam 540i nem ilyen volt, de még a céges A6 4.2FSi se húz ekkorát. Gondolom a quattro meg az autó váltó miatt.
    100-ra kb. 6s, nyári gumival 5,4s, mivel ő is keskeny télivel jár és piszkosul elkapar.
    Egyébként olyan 279-et tud az autó télivel, nyárival többet. Most kinyomtam a lelkét, nem volt rossz. 260-ig erős, utána már kezd elfogyni. 250-nél 4800RPM körül forog, ami azért nem rossz. :)) Tényleg nagyon jól ment, a 6-os manuál csodákra képes. Aztán itt is néztünk fogyasztást, 10,2l/100 jött ki a házig. De azt mondja a srác, hogy a mindennapokban sajna 13l a minimum.
    Szvsz, nagyon tetszett a gép, gyönyörű. M-es, de nem gyári, hanem ABS műanyag. Hátul csak egy kipuff, de módosított rendszer van alatta. Van is hangja, ami annyira nem tetszik. Ellenben M sportfutómű szintén. Belül sem M-es, így van benne kormányfűtés, ami nagyon praktikus. :D
    Elköszöntünk, megbeszéltük, hogy ünnepek után még beszélünk erről. Őt érdekli a dolog, mert neki elég a 204 ló is, és amit a barátom elmondott tudja, hogy nem zsákbamacskára cserélné el. Meg a fogyasztás miatt, inkább városban használná, meg ilyen maximum 60km-es távokra. Szóval még átgondolom, mert ereje az van, megy mint a b@rom. Sok ellenfele nem lenne az utakon. Spórolni akár még lehetne is vele, de úgy is 2,5-3l a többlet a 28i -hez képest. Tehát ez annyit fogyaszt tojással a pedál alatt, mint amikor a 28i pedáljára egy blokkot rakok. De cserébe tényleg megy, és tényleg veszettül. A sz@ros 4.2FSi -t úgy megenné, mint a fene.
    Mutatott teljesítmény mérésről adatokat, 314Le és 483NM.

    Kár volt kipróbálnom, de gyorsan jött, igent mondtam. Most meg sóvárgok utána. :o

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák