Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Hosszú üzemidő és aptX Lossless a Cambridge Audio Melomania M100-ban
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Mégsem a Samsung gyártja az iPhone SE paneleket?
- Ilyen lehet az S25 Ultra fogyókúra után
- LTE frekvenciák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Magisk
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tálydi
senior tag
[link]
Na most, ez az autó ha megépül, nem fog ugye 4 hengerrel menni, ergo 6/8/10(?)/12 hengeres motorok kerülnek be. 3er-be meg 3henger Lehet csak az én dilim de akkor is, hát megveszek a sor 6 ordító rekedt hangjáért.Eeeeh, what’s up, doc?
-
runner 125
nagyúr
Hali!
Ha, minden rendben lesz, a hétvégén én is csatlakozom a clubhoz egy E90 320D személyében.
1. tulajos, 50 éves fickóé, gyakorlatilag minden extra benne van, sérülés és fényezésmentes, sárga bőr. 18-as M felniken a nyári gummák, 16-oson a téli.
Őszintén, első látásra beleestünk, ha valóban minden infó igaz, szombaton elhozzuk.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tálydi
senior tag
-
-
Tálydi
senior tag
válasz dragonfx #14856 üzenetére
Alap, hogy itt a topicban BMW minden, de runnert még nem láttam itt, gondolom kevésbbé elfogult mint mi, ezért vagyok kíváncsi, Ő(k) miért BMW-t választotta/ák.
Nálam egyszerűek az érvek ugye.
Autóémet, felépítése: motor->váltó->kardán->diffi, és mindenek előtt 6henger,Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #14844 üzenetére
A hűtésem most ok. Elvileg az M52TU és M54 blokkok üzemi hőfoka 99-105C, mivel ezen a hőmérsékleten a legoptimálisabb a motor működése. Szóval azt írták rendben vannak a hőfokok. A hirtelen túlmelegedés azért történhetett, mert a termosztát előtt feltorlódhatott a levegő, így az zárva maradt. Persze attól még át lesz nézetve, csak csúszott egy hetet a dolog. Olajat is kell cserélni, meg ugye újra fel kell tölteni 50:50 fagyálló-víz arányban.
A felni. Szerencsére jó az autóra, nem lötyög, szépen áll rajta. Valahonnan kell szerválnom egy 255/40-es gumit, hogy kitudjam próbálni, hozzáér e a kasznihoz. Érdekes dolog, hogy E39-es kerék, és mégis ilyen problémák vannak. Még a totalcar -os gumidokinak is írtam, hogy mehet e rá a 245/40-es, mert azzal jó lenne. Azért durva, mikor felraktuk, akkor a felni belső pereme kb. 1cm-re volt a gólyalábtól, pedig viszonylag alacsony az ET -je.
A gond a külső sárvédőnél van. És nem 1 személlyel, hanem 4 személy + csomagoknál lehet gond. És nem tudok utána járni, akivel beszéltem annak ültetve van az autója. Akinek még ilyen 10 széles van, az meg nem próbálta még 4 személlyel, csomagokkal. Érdekes...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
runner 125
nagyúr
válasz Tálydi #14855 üzenetére
Francia, spanyol és egyéb autót gyártani próbáló márkákat már az elején kizártunk. Német és japán maradt.
Szerettünk volna egy formatartó, sportos, de mellett elegáns autót is megbízható diesel motorral, s viszonylag korrekt fogyasztással.Audi A4 / A6, Volvo S60, Lexus IS220 és a 3-as 5-ös BMW maradt végül.
Cccm-t illetően 2 liter fölé nem szívesen mentünk volna, az Audi kettes pdtdi motorjai estek ki először. Gyakorlatilag jót sehol nem olvastam róluk. Zabálják az olajat, sorozatosan fosik el az adagoló, sok a kuplunghibás, és más egyéb apró ( mint pl. télen szinte egytől-egyik mindnek befagy a csomagtartó zárja) hibák is bosszantják az embert.
Volvo is viszonylag esélyes volt sokáig, de az új megjelenése iszonyúan tolta le az árát, nah és formát illetően annyira mégsem szép, mint a BMW.
IS220-ből a szép sajnos sokkal drágább a rászánt összegnél - így ezt emiatt vetettük el. Maradt a BMW, amiben mindent megtaláltunk. 5-ös is szintúgy drágább, másrészből szvsz akkora autóhoz alulméretezett a 2000-es diesel, 2.5-öst meg már nagy volt.^^Autós topikban annó linkelt valaki egy független felmérést, miszerint a maga kategóriájában a 2000-es BMW diesel a legmegbízhatóbb mindent összevetve.
Igyekeztem kifejteni, úgy, ahogy minden családtagot sikerült meggyőznöm, h nekünk ez kell. Nálam nem kérdés, csak BMW.
mod.
Attól függetlenül, h nem áhítoztam errefelé sűrűn, még odavagyok értük.
mod2.
Igen.., ahogy látom itt mindenki teljesítményhajhász. Nah, mi nem ebbe a kategóriába esünk.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
MPowerPH
félisten
válasz runner 125 #14859 üzenetére
Így van, a 163 lovas változat. Gondolom E90?! Csak ne chippel kezdjetek, és figyeljetek oda mit tankoltok bele. Kertszomszéd 530D-je is azért adta meg magát, mert magánkúton betankolt. 3 porlasztó cserés, ma hozta el. Több mint 200K volt ez a mulatság, plusz a tréler.
Don't Tread On Me
-
runner 125
nagyúr
válasz MPowerPH #14860 üzenetére
Igen, ez a 163 lovas E90.
Áh, nem lesz ez piszkálva, marad gyári.
8km tőlünk az osztrák határ, javarészt most is kint tankolunk, vagy anyám élettársa cégen keresztül MOL-nál.Tálydi
Köszönjük.
Ezt az előbb elfelejtettem, bocsi.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
MPowerPH
félisten
válasz runner 125 #14862 üzenetére
Az egy nagyon jó kis autó, simán lehet vele 5 liter alatt is járni, és megy is ha kell. De a 163 lovas egyébként is a kényelmes tempóra van kihegyezve. Ebben már van start&stop rendszer?
Akkor nyert ügy, a jó kis osztrákbenzingázolaj való az ilyen motornak. A nagy kerekek miatt nagyon vigyázzatok, kerülni a rossz utakat, mert gyorsan összecsapja a szilenteket, meg a gömbfejek is fogyó eszközökké válhatnak.Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
válasz MPowerPH #14858 üzenetére
Nos, akkor miért is nem jössz Vadkertre?
(#14859) runner 125: Értelek, nem is muszáj akkor fanatikusnak lenni, és ész érvek alapján is lehet BMW-t venni
Lehet félre értettél, nem teljesítményhajhász vagyok, csak imádom a BMW soros 6osainak a hangját, ráz a hideg dupla pulzus minden bajom van 4000 fölött
(#14860) BMW001: Jaja! Érdemes a drágább gázolajból tankolni, a "fullos fel extrázottat" venni, kifizetődik, nagyon is!
(#14861) Gyok2: Bocsi, itt van!
(#14862) runner 125: Használjátok egészséggel, és leljétek örömötöket benne! Nem lesz nehéz
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
runner 125
nagyúr
válasz MPowerPH #14863 üzenetére
Fu, ezt passzolom.
Az tuti, h indítógombos, de, h start-stop-ot tud-e.. De, szerintem nem.Jaja, kátyukra amúgy is allergiás mindenki, amennyire lehet kerülve lesz.
Tálydi
Elhiszem, de azokat aztán itatni is kell.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tálydi
senior tag
-
runner 125
nagyúr
válasz Tálydi #14870 üzenetére
Ejha, az azért tényleg szép.
Képeket merre találok az ótóitokról?
Más:
a 320D-ben - tulaj szerint garantált - 120.000km van.
Egyedül a vezetőoldali bőrülés oldaltámasza van minimálisan megkopva. Képem nincs róla, telefonban mondta.
Repedezettségről, durva kopásokról szó nincs.
Ez "reális" ? Ennyi idő alatt megkophat a bőr?E kapcsán találtam racing-bazáron egy hirdetést. Fotók alapján tényleg bíztató, kérdés igaz-e?!
Mi a véleményetek erről?Köszönöm.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tálydi
senior tag
válasz runner 125 #14876 üzenetére
Majd 001 elmondja mit is kell csinálni a a bőrrel, jobb lesz mint újkorában!
Amúgy teljesen reális, Te is ismered azokat az embereket (29:53-nál illusztráció) akik így ülnek...
Eeeeh, what’s up, doc?
-
runner 125
nagyúr
válasz Tálydi #14877 üzenetére
Ok, várom.
Eh, ezt a részt pont nem láttam, de jópofa.
Persze, ismerem. Bár, szvsz az oldaltámasz széle leginkább a farmeres ki-beszállásoktól tud kopni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tálydi
senior tag
válasz runner 125 #14878 üzenetére
Emlékeztem, hogy a jó dolgokat lementettem mikor végigolvastam a topikot, nem is kell várnod, itt a megoldás!
+1[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
runner 125
nagyúr
válasz Tálydi #14879 üzenetére
Óh, király, köszi.
Elolvastam őket, a körömvirágkrémet - mint "puhítót" javasolta, az teljesen jó ötlet, viszont a cipőpasztát kihagynám.
Sajnos ez egyedibb bőrhuzat, mint a fekete.., nem szürke, hanem "sárgás". Nah a színekkel nem fogok próbálkozni, túl kockázatosnak tartom.Ezért gondoltam erre a racing-bazáros hirdetésre. Gyanítom, h ennek a bőrnek is megvan a gyári kódja, ami alapján be tudjuk azonosítani a "csodaszer" színét.
..egyébként a két hét szállítással elárulta magát, 100%, h íbéjről van.
Hétvégén lesz időm, utánakeresek, hátha meglesz féláron."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tálydi
senior tag
válasz runner 125 #14880 üzenetére
Na ja, én sem színezném, de ha nem annyira kopott lehet egy kis bőrápoló elég lesz rá.
Főleg, hogy az a "2 hét" mostanában inkább 4-5
Most nézem a Racing Bazáros linkeden, a nagy képen a 2 fekete bőr ülésen, a "kezelés után" hogyan tűnt el a, aaa, nem tudom szebben mondani, a "kiülés"???!
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz runner 125 #14880 üzenetére
Igen, egyedi színre ez nem müxik. Sőt, ez csak feketére használható... Nah, nekem a barnás után ez a kedvencem. Én vettem, igaz E39.hu -ról ilyen fekete bőrfestéket, ismerősömnek már csak az segített. Nagyon szép lesz tőle, mint a gyári új. És tény, az üléseket sem kell kiszedni. Ellenben sárgát nehéz lesz keríteni.
És oda kell figyelni, mert foltos maradhat, ha rosszul kened fel.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ellenben a bőrpuhítást ajánlom, utána pedig vannak jóféle bőrápoló tejek, amik szép fényessé teszik, és védik a felületét.(pl. az ilyen kopásokat is meggátolják)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
runner 125
nagyúr
válasz Tálydi #14881 üzenetére
Passz, de azért PS-sel nem kis meló ennyire részletesen eltrükközni.
Persze a fotók is kicsik, szal sok minden egyértelműen azért nem derül ki.BMW001
Ok, köszönöm.
Nyilván kérdéses a kopottság mértéke, örülnék, ha egyszerű ápolószer megoldaná.
Holnap minden kiderül.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Noh, kérdezősködöm index fórumon is, ott írta egy srác, h a rajta lévő felni E46-ra való hivatalosan, aminek más az ET száma.
Mennyi eltérés lehet szerintetek? Nyilván, ha sok, akkor nem feltétlen van jó hatással a futóműre.
Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
MPowerPH
félisten
válasz runner 125 #14885 üzenetére
Mi az ET? Képet plz dobj a felniről, megnézem. Gondolom eredeti BMW.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
runner 125
nagyúr
válasz MPowerPH #14886 üzenetére
"Az ET-szám a felni agyra felfekvő felülete és a felni középvonala közti távolság. Kis eltéréseknél (2-3 ET) fel lehet tenni az autóra a felnit, nem nagyon károsítja a futóművet. Ha jóval nagyobb az ET-szám, akkor nyomtávszélesítővel (közkeletű nevén pogácsával) fel lehet tenni a felnit. Ha kisebb az ET-szám, akkor is fel lehet tenni (tulajdonképpen mindent fel lehet tenni, aminek nem sokkal tér el a furatkiosztása és a középfurata), de fel kell készülni arra, hogy a csapágyak és a kormánymű alkatrészei jóval hamarabb adják meg magukat. A kis ET-eltérésű felnik, illetve a pogácsázott nagyobb ET-jű felnik is rövidítik a futómű élettartamát (nem arra vannak kitalálva), de nem olyan mértékben."
Index-ről tudom, h pl az e46 felni ET50, az e90 ET34-37, az 5-ös / 7-es BMW-kre meg ET20 kell.
Gyakorlatilag minél kisebb ez az ET szám, annál kijjebb vannak a felnik. Értelemszerűen a futómű megóvása miatt, a gyári felni ET számánál nem szabad sokkal kisebb ET számú felnit felhelyezni, mert az jobban terheli az egész futóművet.
mod.
Igen, gyári BMW, de 100%, h még E46-ra való volt. Aminek nagyobb ugye az ET száma. (beljebb ülnek a kerekek..)
V Spoke 72 a felni neve.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
MPowerPH
félisten
válasz runner 125 #14887 üzenetére
Tudom mi az az ET. A Ti autótokon lévő felni ET-je érdekelt.
Na, megvan. BMW Styling 72, M V-Speiche. 8x18 ET47 és 8,5x18 ET50
E90-en ez a méret ET34 és ET37. Ez annyit tesz, hogy a jelenlegi felni 13mm-el beljebb helyezkedik el, mint a gyári E90. Ezzel tulajdonképpen nincs probléma, futóműnek nem árt. De az autó nyomtávja 26mm-el kisebb lesz, így kanyarokban nem fog akkorát, mint a gyári ET-vel, csúnyán szólva előbb felborulsz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hm, nem is tudom ... a hátsó lámpa kicsit Polo-s, az eleje elég agresszív lett.
-
runner 125
nagyúr
válasz MPowerPH #14888 üzenetére
Jól van na, bocs.
Noh, elmentünk megnézni.
A szemöldököm már akkor felhúztam amikor kijárt vele a garázsból. Ilyen idegbeteg, agresszív vezetési stílust régen láttam embertől. Remélem nem minden E90 tulaj vezet így. :-)))
Úgy ugrott be, kb. még be sem indult az ótó, már nyomta neki, majd nagy fék és leállít abban a pillanatban.
A fényezése stimmelt, abból a szempontból, h még nem volt fújva.
Az első lökhárító alja kb 7-8cm hosszan végig volt repedve, gondolom megpadkázta. Az összes kilincs körül tiszta egy karc volt a fényezés és a csomatartó ajtó és körülötte is.A felnik pogácsákkal voltak feltéve... Az első ülés nem kopott volt, hanem ki volt szakadva már a széle. A belső fogantyúk karcosak, "repdezettek" voltak. A hátsó klíma befúvói és a körülötte lévő rész szana szét volt rúgva.
Jobb első ajtó felette a tető szélén egy kb 4cm étmérőjű horpadás volt, illetve a jobb első ajtó és jobb eleje közötti részen is találtunk egy horpadást.
Valószínű a xenoncsere közben, de a bal első lámpa fülei meg voltak repedve.
Menettulajdonságával nem voltak problémák, a figura mondta, h ő 160-170-es (?! ) utazót diktál neki és soha nem ette az olajat.
Összességében nagy csalódás nem ért, mivel tisztában vagyok vele, h egy 6 éves autó nem lehet hibátlan, viszont megkímélt és gondozott igen!
Sok apró hibát fedeztünk fel, amik miatt számunkra 3,850-et nem ért meg. (Ez lett volna az "vége".)
Elmegyünk még megnézni jó párat, s aztán csak sikerrel járunk.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz MPowerPH #14890 üzenetére
Először tényleg van benne valami csúnyácska, de utána talán csak jó az. Hátulról viszont elég snassz, változatlanul a VW Polo ugrik be, lehetett volna ilyen kis "szárnya" a lámpának, mint az ötösnél, csak kisebb. Én vártam nagyon az új 1-es szériát, de többre számítottam.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Tálydi #14893 üzenetére
Nekem kifejezetten tetszik, mivel méretre sokkal nagyobb, viszont annyival nem drágább. (Pláne, úgy, h én jóval nagyobb vagyok szüleimnél, 187 - 103kg jelenleg) Úgyhogy kényelmesebben elférnék benne. Ettől függetlenül ez sem volt kicsi.
Viszont anyámék szerint az már nagyon nagy, bár fasság', de nehéz lesz megmagyarázni.
Mind1, nézelődünk. Van még kettő szépnek tűnő talonba."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tálydi
senior tag
válasz runner 125 #14895 üzenetére
Helyes, viszont így kettőnket kiutálnak innen, nem szeressék errefelé a Bangle design-t
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Gebriel
veterán
válasz runner 125 #14891 üzenetére
Az összes kilincs körül tiszta egy karc volt a fényezés és a csomatartó ajtó és körülötte is.
Elkerülhetetlen, kivéve ha kesztyűben nyitod az ajtókat. -
runner 125
nagyúr
válasz Gebriel #14899 üzenetére
Anyám élettársának 16 éve van egy Vento-ja (jövőre 20 éves lesz), fehér színű, jó ha két havonta megy, 123.000 km van benne, (gyakorlatilag annyi, mint a BMW-ben volt, elvileg..) ha gondolod lefotózom az, h néz ki a kilincsek és a csomagtartó körül..
Elárulom, karcmentes.Ez szerintem ennyire nem törvényszerű. Nálam(unk) a motornak és autónak (de még a fűnyírónak is) lelke van. Folyamatosan tiszta és gondozott mind. Így a csomagtartóba is lehet ésszel ki/bepakolni, és az ajtókat is ki lehet nyitni úgy, h ne merev tenyérrel, izomból keresd a kilincset.
Még e kapcsán; első sorban ezüst, vagy fehér színűt szeretnénk ebből is, de ritka. Sok a sötét - köztük a fekete, amin sokkal jobban meglátszik minden karc/kopás/sérülés.
Nem beszélve arról, h világos színben optikailag is "nagyobbnak" hat.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Hosszú üzemidő és aptX Lossless a Cambridge Audio Melomania M100-ban
- Zyxel NAS326
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- OLED TV topic
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...