Hirdetés
-
Megjelenési dátumot végre a Men of War II (PC)
gp Többszöri halasztás után végre megkapjuk a régóta várt folytatást.
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
-
Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
ma Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1108 üzenetére
ÁÁÁ... A méret az elég. A 7 -est már nem tudnám elviselni, az már nekem nagy.
A lóerőkkel vannak gondok. 2 éve használom az 528i -t. Az elején még nagyon jó érzés volt lenyomni a gázt, főleg fater 2.0 -ás Mondeoja után. De aztán egyre jobban megszoktam. Mára már egy 2 -es padlótól se borzongok el. Meg ezek az új fejlesztésű szemtelen kisdízelek ( Accord, Corolla, 320D, WV stb.. ) igen csak megszoktak dolgoztatni. Azok kis rugalmasak, és 170 -ig nagyon pariban tudnak lenni, főleg egy chiptuning után. Ezekhez már lassan kevés lesz az 528i. Viszont az 540i még lazán otthagyja az ilyen mitugrászokat, és még erőltetni se kell, mert az is nyomatékból meg 8 hengerből megy.
Az M5 vagy M3 még nagyon drága, nincs rá keretem. De biztos egy M5 lenne igazi, bár az mégtöbbet zabál. Régebbi autót meg nem akarok, ez a 2000 -es évjárat is lassan már öregnek számít, és erről már nem akarok visszalépni.Don't Tread On Me